Tips van: Youngturk
sup VW community!,dit word mijn allereerste topic over inzetten op voetbal
Ik zal voornamelijk alleen maar inzetten op voetbal.
Ik zal de volgende bets spelen: op goals en af en toe 1x2 dus winst voor de desbetreffende team
Wat wel belangrijk is: de juiste teams uitkiezen,zijn ze productief(dus dat ze veel goals maken,of zijn ze juist verdedigend?) dit is heel belangrijk aangezien het je kans gaat bepalen.
Ik zal voornamelijk alleen maar inzetten op voetbal.
Ik zal de volgende bets spelen: op goals en af en toe 1x2 dus winst voor de desbetreffende team
Wat wel belangrijk is: de juiste teams uitkiezen,zijn ze productief(dus dat ze veel goals maken,of zijn ze juist verdedigend?) dit is heel belangrijk aangezien het je kans gaat bepalen.
in 7-11-2016 01:22 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
youngturk:
nja dit zag niemand aankomen jammer dat oostende niet laatste pot was,had ik uitgecasht
masterk:
jammer van je combi, ik heb geleerd om weg te blijven van belgisch voetbal, is in mijn ogen russisch roulette
jammer van je combi, ik heb geleerd om weg te blijven van belgisch voetbal, is in mijn ogen russisch roulette
nja dit zag niemand aankomen jammer dat oostende niet laatste pot was,had ik uitgecasht
Achja hoort bij het wedden, kan gebeuren, had je bet gister meegespeeld, you win some you lose some :)
De 2e plaats is de 1e plaats voor verliezers..
fener/adana 1
ivoorkust/togo 1
algerije/zimbabwe 1
braga/tondela 1
50=200
ivoorkust/togo 1
algerije/zimbabwe 1
braga/tondela 1
50=200
youngturk:
fener/adana 1
ivoorkust/togo 1
algerije/zimbabwe 1
braga/tondela 1
50=200
fener/adana 1
ivoorkust/togo 1
algerije/zimbabwe 1
braga/tondela 1
50=200
Kdoe mee bro!
over 2,5 goals
benfica
besiktas
bursA
chelsea
arsenal
monaco
sevilla
20=400
benfica
besiktas
bursA
chelsea
arsenal
monaco
sevilla
20=400
wolfsburg 1
doncaster 1
sheffield 1
az 1
juventus 1
genoa 1
getafe 1
betis 1
brest 1
7=414
doncaster 1
sheffield 1
az 1
juventus 1
genoa 1
getafe 1
betis 1
brest 1
7=414
matchlezer,edwin,cars,frits en andere die mij volgden ik zie jullie wel een xtje misschien hier nog wel maar mensen zoals datel,mandje en nog paar hier zijn is het beter om weg te blijven,een mod moet orde herstellen en niet meedoen met andere leden!
maargoed ik heb hier alles gezien,hoe VW in mekaar zit ik snap griek nu wel dat ie weg is,fun is deraf een leuke community word verpest door sommige mensen,commentaar word geleverd kunnen niet voor zich houden en mensen worden uitgescholden en uitgelachen en de mod doet doodleuk mee
dit was de druppel.
en datel + mandje ik wens jullie de ergste ziekte ooit en hoop dat jullie nooit meer wat pakken vieze misgunners
ciao ;-)
maargoed ik heb hier alles gezien,hoe VW in mekaar zit ik snap griek nu wel dat ie weg is,fun is deraf een leuke community word verpest door sommige mensen,commentaar word geleverd kunnen niet voor zich houden en mensen worden uitgescholden en uitgelachen en de mod doet doodleuk mee
dit was de druppel.
en datel + mandje ik wens jullie de ergste ziekte ooit en hoop dat jullie nooit meer wat pakken vieze misgunners
ciao ;-)