Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Kostyuk is wel een gigantisch talent natuurlijk en ze heeft hier redelijk wat punten te verdedigen ook van vorig jaar, maar goed het is natuurlijk ook de vraag of ze weer haar spel van vorig jaar hier laat zien. GL
Het was weer een rommelpotje, jonges jonges.
Van al het goede spel dat Cepelova liet zien in Auckland was gewoon niets meer te zien.
Het was weer break na break na break.
volgende nacht staan er wel weer goede potjes geprogrammeerd, nu wel even een dipje maar we geven niet op ;)
Voor vannacht heb ik 3 games
Gojowczyk - Fognini -> 2 -> 1.66
Kuzmova - Flipkens -> 1 -> 1.56 (odd komt van 1.65 vanmorgen)
Young - Lopez-Peres -> 1 -> 1.48 (odd komt van 1.58 vanmorgen)
Ik ga hier 3 bets van maken, telkens met 2 spelers
De combi Young + Kuzmova speel ik Middle stake, de 2 combi's met Fognini speel ik low stake omdat het nog maar het 1ste tornooi is van Fognini en ik weet niks over zijn vorm.
Young speelt tegen een speler die zich het beste voelt op gravel
Kuzmova zou hier moeten kunnen winnen van Flipkens, ik vind Flipkens in het dubbel met Larson heel goed maar als enkelspeelster heeft ze niet veel toekomst meer vind ik.
Good Luck
De combi Young + Kuzmova speel ik Middle stake, de 2 combi's met Fognini speel ik low stake omdat het nog maar het 1ste tornooi is van Fognini en ik weet niks over zijn vorm.
Kuzmova zou hier moeten kunnen winnen van Flipkens, ik vind Flipkens in het dubbel met Larson heel goed maar als enkelspeelster heeft ze niet veel toekomst meer vind ik.
Good Luck
Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is. Anders mag er een slotje op dit topic lijkt me.
Good Luck
Ik hoop voor jou dat het deze keer raak is. Anders mag er een slotje op dit topic lijkt me.
Dan ga jij een topic openen met enkel maar succestips??
Vraag dan ook hulp aan je vriendjes Brock en Bolle, dan komt het zeker in orde :)
Ik kan hier met m'n hoofd niet echt bij. Als er winnende tips worden gedeeld zien of horen we je niet, maar zodra iemand een aantal verliezende tips achter elkaar deelt kom je hier klagen. Zoals al door meerdere gezegd: het is een persoonlijk topic dus laat diegene dan ook gewoon zijn of haar tips delen. Zie je er iets in, dan speel je mee en anders niet. Heb je iets tegen bepaalde tips geef dan op z'n minst opbouwende kritiek.
@Yellow Eens met Kuzmova. Fognini wel risico voor zo'n multiple bet, aangezien hij er vaak of in de eerste ronde uitvliegt of tot de halve finale/finale komt. Young blijf ik liever van weg. Succes in ieder geval.
Ik kan hier met m'n hoofd niet echt bij. Als er winnende tips worden gedeeld zien of horen we je niet, maar zodra iemand een aantal verliezende tips achter elkaar deelt kom je hier klagen. Zoals al door meerdere gezegd: het is een persoonlijk topic dus laat diegene dan ook gewoon zijn of haar tips delen. Zie je er iets in, dan speel je mee en anders niet. Heb je iets tegen bepaalde tips geef dan op z'n minst opbouwende kritiek.
@Yellow Eens met Kuzmova. Fognini wel risico voor zo'n multiple bet, aangezien hij er vaak of in de eerste ronde uitvliegt of tot de halve finale/finale komt. Young blijf ik liever van weg. Succes in ieder geval.
dit is nu pas opbouwende kritiek ;)
Daarom speel ik ook op de 2 bets met Fognini maar Low stake, diegene met Kuzmova en Young speel ik middle ;)
Bij deze las ik even een pauze in van 3 dagen.
Na Cibulkova die eruit ging maandag en vannacht Kuzmova die zelfs verliest van Flipkens heb ik er even men buik van vol.
het volgende wapenfeit zal pas voor zaterdag of zondag zijn als de trekking van de AO bekend is.
Even de tijd nemen om te herbronnen en batterijen opnieuw op te laden ;)
allee vooruit, hier zijn al paar tips voor nacht van zondag-maandag en maandag-dinsdag.
Nadal wint 3-0 -> odd 1.53
Federer wint 3-0 -> odd 1.32
Fognini wint -> odd 1.35
Coric wint -1.5 set -> odd 1.33
Anderson wint -1.5 set -> odd 1.22
Gezamelijke odd 4.42 (HIGH stake)
Nadal kampt met lichte kwaaltjes (en wil zo snel mogelijk weer naar de kleedkamer) en Federer wil in de eerste rondes niet te veel energie verspillen, daarbij liet hij ook in de Hopman Cup weer geweldige dingen zien met een heel makkelijke zege tegen Zverev in 2 korte sets.
Fognini heeft hier een pak punten te verdedigen van vorig jaar, ik durf hem niet in set handicap spelen omdat hij soms wel eens kan tilt slaan maar ik vind deze odd om te winnen in een eerste ronde match nog best wel te doen.
Coric en Anderson zouden normaal ook moeten kunnen winnen in 3 sets maar ik bouw hier liever iets meer zekerheid in, dat wil zeggen dat beide 1 set mogen verliezen.Deze gezamelijke odd vind ik heel mooi en speel hem dus high stake.
er komen tegen zondagavond ;)
Good Luck
Hey Yellow, even het volgende;
Zou je van bovenstaande tips geen 2 combotjes maken? Het lijkt mij zeer reeel dat er minstens een uitschuivertje gebeurt bij de toppers en ze 1 setje kwijtspelen. Is het dan niet beter dat je de stake 2 keer medium op 2 verdubbelaars doet? Lijkt me minder riskant en als ze allemaal correct zijn heb je alsnog dikke winst, toch?