Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Waarom worden hier telkens reacties verwijderd, wat een onzinnig gedoe lol. Er wordt nergens gescholden/geprovoceerd of iets dergelijks.
idd, miljaar, ik had hier een hele vooruitblik gezet over de AO van volgende week en die is ook helemaal de pist in??
idd, miljaar, ik had hier een hele vooruitblik gezet over de AO van volgende week en die is ook helemaal de pist in??
Een single van odd 1.36 en een combi van odd 1.72 tippen en verliezen. En dat op minder dan 24 uur.
Het lijkt me erg logisch dat je commentaren gedelete worden.
Proficiat trouwens. Orakel
Een single van odd 1.36 en een combi van odd 1.72 tippen en verliezen. En dat op minder dan 24 uur.
tot zover weer een zinnige reactie van de man met een "master" in wc's kuisen, bedankt bolle.
tot zover weer een zinnige reactie van de man met een "master" in wc's kuisen, bedankt bolle.
Dat is nu het verschil tussen ons. Jij spreekt telkens onzin. En ik zeg gewoon hoe het is.
vannacht speel ik low stake volgende combi:
Kostyuk - Cepelova -> 2 -> 2.08
Golubic - Teichmann -> 1 -> 1.45
Gezamelijke odd 3.02
Cepelova speelde goede kwalificaties in Auckland maar moest in eerste ronde geblesseerd opgeven tegen Anisimova, ik hoop dat blessure geheeld is en dat ze terug vol kan gaan, indien ze vol kan gaan heeft ze wel de meeste kans.
In een Zwitsers duel speelt Golubic tegen haar landgenote Teichmann, ik schat Golubic hoger in en vind de odd best okee.
Aangezien ik niet zeker hoe het is met de blessure van Cepelova raad ik aan om low stake te spelen.
Good Luck ;)
Wat een gejank zeg bolleboos, laat die man lekker tippen en doe je eigen ding als je het beter weet. Of je nou een tip van 1,36 fout heb of 3,36 fout is fout, laat ieder lekker ze ding doen pff dat eeuwige beterweten altijd
Kostyuk is wel een gigantisch talent natuurlijk en ze heeft hier redelijk wat punten te verdedigen ook van vorig jaar, maar goed het is natuurlijk ook de vraag of ze weer haar spel van vorig jaar hier laat zien. GL
Ik zit nu wel te wachten op een topic van BOLLE en dat die even laat zien hoe het allemaal wel moet.............en anders gewoon bek houden en yellow zijn ding laten doen. Niemand hoeft te volgen en hij laat tevens gewoon goede resultaten zien.
Eventjes een algemene opmerking zonder "partij te kiezen." Wat een gedoe is dit geworden zeg! Dit subforum is volgens mij (zoals de titel ook al zegt) bedoeld voor yellow om tips te geven. Als je het om wat voor reden dan ook nodig vindt om te reageren dan is dat natuurlijk prima, maar houdt het netjes heren (en dames (?)) in plaats van alleen maar over en weer te gaan provoceren, jullie zijn toch geen 12 meer! Als beide heren nou eens met statistieken zouden komen over hun tips, dan pas wordt het interessant om inhoudelijk in te gaan op de kwaliteiten van beide heren als tippers en een waardeoordeel te vellen.