Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: yellowboy

Ook ik zal vanaf nu proberen om jullie een beetje te helpen met mijn tips over voetbal en tennis.
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagyellowboy in 27-02-2013 09:21 Leden topics
in 27-02-2013 09:21 Leden topics
674 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

vind het raar dat zowel Dimitrov als Simon zich zo makkelijk hebben laten wegspelen, had toch wel pak meer tegenstand verwacht, maar okee, met al de winsten van de voorbije week komt dit nu niet echt hard aan ook al had ik natuurlijk liever gewonnen ;)

En natuurlijk mijn High stake zit er nog in, als die morgen wint is dit verlies zelfs gewoon weggespeeld ;)

3 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Morgen high stake voor mij

Marterer wint 3-0 tegen Zopp, odd tussen 2.20 en 2.45 afhankelijk van de bookmaker

Marterer is in bloedvorm en etaleerde die tegen zowel Harrisson als Shapovalov.

Zopp is dan 2 keer door het oog van de naald gekropen in een 5 setter en gaat hier heel veel last van hebben, ik verwacht dus ook een korte wedstrijd.

Good Luck Guys

6 Vind ik leuk's

En het werd ook een simpele zege! Geen moment in de problemen geweest. Mooie bet. Feli!

1 Vind ik leuk's
Ja, mijn reactie is nuttig.

tipje voor morgen:

Strycova - Putinseva -> 1 -> 1.60

Strycova is goed in vorm en klopte onderweg al vrij makkelijk onder andere Makarova en Siniakov.

Putinseva staat dan wel in de 4de ronde maar heeft nog niet echt een serieuze test gehad.

Speel hem High Stake

Good Luck

0 Vind ik leuk's

Net zoals bij de meeste van mijn tennisbettercollega's een echte baaldag vandaag.

Strycova verloren, Bertens/Larsson den boot in en over Goffin wil ik het nog niet eens hebben.

Morgen een betje met wat risico maar het gevoel zit wel goed.

Isner - Del Potro -> 1 -> 2.75

Johnson/Sock - Herbert/Mahut -> 2 -> 1.60

Speel deze middle stake

En tot slot gooi ik zeer low stake nog wat euro's op Marterer winst tegen Nadal

Als Nadal een goede dag heeft komt Marterer er normal niet aan te pas maar een odd van 25 is nu gewoon eenmaal te hoog.

Good Luck guys

3 Vind ik leuk's

Eey zijn er nog (goede)tips voor vandaag??

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 jun. 2018, 14:55 schreef Arjput:

RG is gewoon een klucht aan het worden.

Als je ziet dat Babos/Mledanovic vandaag kansloos uit het dubbelspel vliegen bij de vrouwen dat zegt al genoeg.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 jun. 2018, 20:55 schreef yellowboy:

Als je ziet dat Babos/Mledanovic vandaag kansloos uit het dubbelspel vliegen bij de vrouwen dat zegt al genoeg.

Mwah, ben ik niet met je eens.

Vind de finales tot dusver redelijk voorspelbaar; zometeen verwacht ik Stephens (mentaal voordeel, Keys maakt vaak te veel fouten als het er op aan komt) en Del Potro en Muguruza (vooral die laatste is tricky, maar Halep heeft meer energie verspeeld en Muguruza kan haar, mits ze fouten beperkt, van de baan slaan.

Nadal maakt Schwarzmann af helaas. Schwarzmann had een kans gehad zonder de regen.

Succes, en speel low/mid stake is mijn advies (geen combies!

0 Vind ik leuk's
Op do. 7 jun. 2018, 11:07 schreef brammm:
Op wo. 6 jun. 2018, 20:55 schreef yellowboy:

Mwah, ben ik niet met je eens.

Vind de finales tot dusver redelijk voorspelbaar; zometeen verwacht ik Stephens (mentaal voordeel, Keys maakt vaak te veel fouten als het er op aan komt) en Del Potro en Muguruza (vooral die laatste is tricky, maar Halep heeft meer energie verspeeld en Muguruza kan haar, mits ze fouten beperkt, van de baan slaan.

Nadal maakt Schwarzmann af helaas. Schwarzmann had een kans gehad zonder de regen.

Succes, en speel low/mid stake is mijn advies (geen combies!

Ik heb de eerste week van RG bijna een hele week High Stake gespeeld op combies van stuk of 2-3 wedstrijden en die vielen zo goed als allemaal, heb hier dan ook dikke winst op gepakt.

De laatste dagen heb ik niet meer getipt omdat het naar mijn inziens (en ook dat van Pijn) niet echt meer loopt zoals je het "zou verwachten"

Volgend aandachtspunt wordt nu voor mij het WK maar ik volg natuurlijk vanaf nu ook weer alle grastornooien in functie van de eerste week van Wimbledon waar ik weer ga proberen veel poen te scheppen :)

1 Vind ik leuk's

zoals ik daarstraks in de chat heb aangekondigt heb ik nog eens goed rondgeneust voor een goede bet voor het WK en mijn oog viel op volgende bet.

Groep F -> Top 2 (niet in juiste volgorde) -> Duitsland + Mexico -> odd 2.20

Ik vind dit persoonlijk een heel mooie odd voor iets wat normaal zou moeten zijn.

Ze zitten in een groep met Zweden (zonder Ibrahimovic) en Zuid-Korea

heb deze bet gevonden bij volgende bookmakers: Magic Betting en Ladbrokes

Ook Bingoal biedt deze bet aan maar daar is de odd maar 1.90

Op unibet vind ik deze pick zelfs niet

doe er je voordeel mee en Good Luck ;)

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.