Wedtips van: yellowboy
Ik speel vandaag 3 tenniswedstrijden:
1) Dodig - Donskoy - 1 - odd 1.50
Dodig is de laatste tijd goed in vorm en heeft een goede harde service, dit moet hem de overwinning opleveren.
2) Llodra - Tursunov - +1.5 set Tursunov - odd 1.62
Llodra is natuurlijk favoriet en Tursunov stond gisteren in de eerste set nergens tegen Hajek maar als zijn service draait is hij heel moeilijk te breaken en kan hij wel een setje meepikken.
3) Giquel - Gojowczyk - 1 - odd 1.65
Ik vind Giquel eigelijk te goed voor een challenger EN hij speelt dan ook nog thuis dus ik vermoed dat hij wel simpel zal kunne winnen en verschiet dan ook van deze redelijk hoge odd.
Succes aan iedereen die iets van mijn tips meespelen (y)
Sorry.Yellow uit principe speel ik al jaren niet meer op Youzhni :)
Ik heb hem ook op blacklist maar ik denk niet dat Jaziri dit kan winnen met 3-0 en vind deze odd daarvoor best wel mooi ;)
Zou me niet verbazen als het een 5-setter wordt :)
ik speel ze met je mee yellow, alvast bedankt voor de tip
amai was me dat een dagje die 1e dag RG vandaag, yellowboy :sweat_smile:
veel verassingen weeral en ook toch wel mooie winst met jouw combi Paire, Siniakova & Kvitova.
Mertens weeral een lastige start, maar toch 2e set herpakt en hopelijk wint ze nu ook nog de wedstrijd.
toch al 0-3 voor in beslissende set , en nu weer onderbroken door de regen.
Heb je al wat in gedachte voor morgen of wordt het terug live :wink:
gr.bikertje (Ron)
VEEL live
Pre-match speel ik dan
Townsend winst met 0-2
Serena williams gewoon winst
Good Luck guys
Bedoel je Townsend Taylor tegen Georges Myrtille , yellowboy ?
in sets 2-0 dus Townsend :wink:
Proficiat , en moet jou toch weer bewonderen voor de goeie tips voor vandaag , yellowboy :thumbsup::wink:
ik was te vlug in paniek bij de match van Townsend , en dacht die gaat de 2-0 niet halen .
mooie winst , en weeral top :ok_hand:
doe zo voort met jouw tips !!!
gr. Bikertje
morgen 1 tip die ik ook super high stake ga spelen:
Simon - Querry ->1 -> 1.90
Simon trekt meer dan behoorlijk zijn streng op gravel en was nog finalist op het tornooi van Lyon.
Querry is echt een draak op gravel en hoewel hij een goede opslag heeft gaat deze hem niet redden tegen Simon denk ik.
Het was ook de eerste keer dat Querry een eerste ronde match won in Parijs dus ik zie hem echt niet winnen van een ervaren rat als Simon.
Good Luck guys
morgen 1 tip die ik ook super high stake ga spelen:
Simon - Querry ->1 -> 1.90
Simon trekt meer dan behoorlijk zijn streng op gravel en was nog finalist op het tornooi van Lyon.
Querry is echt een draak op gravel en hoewel hij een goede opslag heeft gaat deze hem niet redden tegen Simon denk ik.
Het was ook de eerste keer dat Querry een eerste ronde match won in Parijs dus ik zie hem echt niet winnen van een ervaren rat als Simon.
Good Luck guys
@Bikertje; Welke tip gaf ik je?
Als yellowboy en ik het met elkaar eens zijn moet die wel goed zijn :)
Ok, speel hem zeker high mee dan boys :wink::thumbsup:
laquinta had hem ook zo getipt , dus moet wel goed zijn !!
thx :wink: