Tips van: wu-tang-clan
Na een tijdje niet op VW te zijn geweest, hebben o.a. de NBA en NHL mij toch weer hier terug gebracht aangezien het seizoen weer begonnen is. Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze, mijn topic!
Niet al mijn tips komen hier in voor (o.a. geen livebets wat wel te verklaren is), maar alleen diegene die ik van tevoren plan.
Voor vanavond heb ik nog geen bets klaarstaan, wel ben ik ermee bezig op 't moment. Zullen in iedergeval voor 20:30 geplaatst worden hier. ;)
Op het moment heb ik mijn NHL en NBA tips (inclusief livebets) nagecheckt van dit seizoen. Zo sta ik ervoor:
NHL: 16 bets, 10 goed en 6 fout (Zie resultaten hieronder).
NBA: 13 bets, 10 goed en 3 fout. (Zie resultaten hieronder).
Hopelijk zal 't nog steeds goed gaan en genoeg winst behaald worden dit jaar! :)
Livetips:
NHL.
31 Oktober.
01:10 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win incl. OT @2.25 (in de 2e periode gezet bij een 1-0 achterstand)
01:35 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins over 1.5 team goals @3.10 (in de 3e periode gezet bij een 2-1 achterstand)
Prematch tips:
NHL
31 Oktober.
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25
Prematch tips:
NHL
1 November.
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00
00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77
01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00
02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40
Prematch tips:
NBA
30 Oktober.
00:30 Toronto Raptors - Atlanta Hawks: Over 195.5 @1.57
01:00 New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls -2.5 @1.67
02:00 Denver Nuggets - Detroit Pistons: HT Denver Nuggets @1.50
Prematch tips:
NBA
31 Oktober.
00:00 Orlando Magic - Washington Wizards: HT Wizards @1.67
01:00 Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cavaliers to win the 3th quarter @1.45
01:00 Minnesota Timberwolves - Detroit Pistons: Timberwolves -2.5 @1.58
01:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz: Dirk Nowitzki to score over 19.5 points @1.85
03:30 L. A. Clippers - Oklahoma City Thunder: Russell Westbrook to score under 29.5 points @1.85
Prematch tips:
NBA
1 November.
00:00 Indiana Pacers - Memphis Grizzlies: Under 192.5 points @1.49
01:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers: Cavaliers +9.5 @1.45
01:30 Milwaukee Bucks - Philadelphia 76ers: Jabari Parker to score over 13 points @1.90
03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs: Spurs to win @1.91
03:00 Sacramento Kings - Portland Trailblazers: over 194.5 points @1.60
03:30 L.A Lakers - L.A Clippers: Clippers to win the 1st quarter @1.52
Niet al mijn tips komen hier in voor (o.a. geen livebets wat wel te verklaren is), maar alleen diegene die ik van tevoren plan.
Voor vanavond heb ik nog geen bets klaarstaan, wel ben ik ermee bezig op 't moment. Zullen in iedergeval voor 20:30 geplaatst worden hier. ;)
Op het moment heb ik mijn NHL en NBA tips (inclusief livebets) nagecheckt van dit seizoen. Zo sta ik ervoor:
NHL: 16 bets, 10 goed en 6 fout (Zie resultaten hieronder).
NBA: 13 bets, 10 goed en 3 fout. (Zie resultaten hieronder).
Hopelijk zal 't nog steeds goed gaan en genoeg winst behaald worden dit jaar! :)
Livetips:
NHL.
31 Oktober.
01:10 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win incl. OT @2.25 (in de 2e periode gezet bij een 1-0 achterstand)
01:35 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins over 1.5 team goals @3.10 (in de 3e periode gezet bij een 2-1 achterstand)
Prematch tips:
NHL
31 Oktober.
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25
Prematch tips:
NHL
1 November.
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00
00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77
01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00
02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40
Prematch tips:
NBA
30 Oktober.
00:30 Toronto Raptors - Atlanta Hawks: Over 195.5 @1.57
01:00 New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls -2.5 @1.67
02:00 Denver Nuggets - Detroit Pistons: HT Denver Nuggets @1.50
Prematch tips:
NBA
31 Oktober.
00:00 Orlando Magic - Washington Wizards: HT Wizards @1.67
01:00 Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cavaliers to win the 3th quarter @1.45
01:00 Minnesota Timberwolves - Detroit Pistons: Timberwolves -2.5 @1.58
01:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz: Dirk Nowitzki to score over 19.5 points @1.85
03:30 L. A. Clippers - Oklahoma City Thunder: Russell Westbrook to score under 29.5 points @1.85
Prematch tips:
NBA
1 November.
00:00 Indiana Pacers - Memphis Grizzlies: Under 192.5 points @1.49
01:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers: Cavaliers +9.5 @1.45
01:30 Milwaukee Bucks - Philadelphia 76ers: Jabari Parker to score over 13 points @1.90
03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs: Spurs to win @1.91
03:00 Sacramento Kings - Portland Trailblazers: over 194.5 points @1.60
03:30 L.A Lakers - L.A Clippers: Clippers to win the 1st quarter @1.52
in 1-11-2014 16:43 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Nee jij geeft domme beschuldigingen en ik ga daarop in. Ik spreek niet alleen zo uit op jou, zo denken anderen ook hetzelfde. Je bent op VW alleen maar om mij te bashen en je hebt verder totaal invloed hier, onnuttig als de pest! Over Blogabet is 't al besproken alleen jij herhaalt telkens dat ik niet eerlijk speel... jij gaat ook niet op mijn argumenten in van 't feit dat mensen mijn tips nog steeds volgen (zie de posts hierboven dan)... je wilt je alleen maar schuilen achter die domme verweringen op mij en herhaalt ze 100x, logisch dat ik je erop aanspreek, want je bent irritant bezig jochie. Gooi je frustraties ergens anders uit, want mijn topic hoeft geen afval van jou hier.
Nu zoek ik sensatie, hahahaha je begint nog sneuer te worden. Zeg gewoon niks als in de chat laatst, want nu geef je helemaal 100% nutteloze inhoud als toen.
Blijf maar weg van mijn topic met die rare weerwoorden van jou, niveau weer omlaag dankzij nieuwe leden als jou op VW.
Nu zoek ik sensatie, hahahaha je begint nog sneuer te worden. Zeg gewoon niks als in de chat laatst, want nu geef je helemaal 100% nutteloze inhoud als toen.
Blijf maar weg van mijn topic met die rare weerwoorden van jou, niveau weer omlaag dankzij nieuwe leden als jou op VW.
wu-tang-clan:
Nee jij geeft domme beschuldigingen en ik ga daarop in. Ik spreek niet alleen zo uit op jou, zo denken anderen ook hetzelfde. Je bent op VW alleen maar om mij te bashen en je hebt verder totaal invloed hier, onnuttig als de pest! Over Blogabet is 't al besproken alleen jij herhaalt telkens dat ik niet eerlijk speel... jij gaat ook niet op mijn argumenten in van 't feit dat mensen mijn tips nog steeds volgen (zie de posts hierboven dan)... je wilt je alleen maar schuilen achter die domme verweringen op mij en herhaalt ze 100x, logisch dat ik je erop aanspreek, want je bent irritant bezig jochie. Gooi je frustraties ergens anders uit, want mijn topic hoeft geen afval van jou hier.
ik zit hier al 3 jaar, jij draait er om heen. het punt is niet dat jouw tips goed of slecht zijn, of dat mensen jouw volgen, maar dat je steeds maar weer je tips achteraf verandert.. blijkt keer op keer zo maar jij wil het maar niet toegeven, wat mij betreft is het nu klaar want jij gaat toch nooit het licht zien. succes verder met je bets en hoop dat je niet meer je tips achteraf verandert want zo misleid je mensen.
leonvdk:
Ben wel benieuwd naar de reden om je acc te sluiten. Daar word niks over gezegd. Je kan wel zeggen ik ben weer welkom, maar wie zegt dat dat waar is?
Ben wel benieuwd naar de reden om je acc te sluiten. Daar word niks over gezegd. Je kan wel zeggen ik ben weer welkom, maar wie zegt dat dat waar is?
Ik heb jou vanmiddag uitgelegd in de chat en had 2x gezegd tegen je dat ik had gemaild naar ze (toen nog geen reactie teruggekregen), je reageerde vervolgens niet meer erop en begon over een bet bij Chelsea te praten.. volgende keer graag duidelijker wezen op de chat Leon.
Ik zeg toch wat gebeurd is hierboven en ze hadden mij weer toegelaten, kan moeilijk zeggen hoe (ze gaven een antwoord van dat ze mijn scores verkeerd begrepen, ik gaf andere benoemingen als ik een bet goed of fout had gezet op bloga, voortaan zal ik gewoon met scores erbij neerzetten of 't een foute of goede bet is wnr ik wellicht weer een nieuwe blogabet acc. ga aanmaken in de toekomst). Ik ben niemand verplicht om uitleg, je vroeg vanmiddag al en ik gaf je antwoord. Beetje jammer dat je mij ook niet een PM stuurt. Wrm wil je perse dit in mijn topic vragen, niet alles is toonbaar op VW... had je kunnen weten.
Of 't waar is? Haha nu wil je inspector gadget zijn? Man oh man... Zelf weten of je 't geloofd, ik geef uitleg en dat is het.
Ik sta vrij om te reageren wanneer ik wil. Je verhaal is shady en omsamenhanged. Het boeit mij verder niet zoveel, maar zou het lullig voor al die mensen vinden die jou volgens als je een cheat blijkt te zijn. Maargoed, lekker boeiend.
Rustig mensen!
Probeer ten allen tijde respect voor elkaar te hebben..
En nu lekker terug tippen.
Fijn kerst!!
Probeer ten allen tijde respect voor elkaar te hebben..
En nu lekker terug tippen.
Fijn kerst!!
hiddemoneymaker:
ik zit hier al 3 jaar, jij draait er om heen. het punt is niet dat jouw tips goed of slecht zijn, of dat mensen jouw volgen, maar dat je steeds maar weer je tips achteraf verandert.. blijkt keer op keer zo maar jij wil het maar niet toegeven, wat mij betreft is het nu klaar want jij gaat toch nooit het licht zien. succes verder met je bets en hoop dat je niet meer je tips achteraf verandert want zo misleid je mensen.
wu-tang-clan:
Ik moet je weer voor de 1000e keer uitleggen dat wnr ik mijn tips geef en ik verander ze.... hoe krijg ik meer volgers dan, want ik ken geen 1 persoon die iemand volgt die zijn tips achteraf veranderd om 't plaatje mooier te maken dan 't is? Is 't zo moeilijk te begrijpen om dat argument door te hebben?
Ja keer op keer.... jij bent de enige die 't geloofd, want mensen (die mij om tips vragen elk dag en die gewoon zien dat ik correct en wel winst oplever) zijn kennelijk niet zo geloofwaardig in jou verhaal, ik pm ze ook op VW o.a. dus ze zijn dan behoorlijk moeilijk te veranderen, denk je niet? Wederom zet je jezelf voor lul haha.
Jij zal je eigen licht niet eens zien, ga maar lekker met jezelf bezig, doei.
In 3 jaar heb je behoorlijk jezelf in discredit gebracht nu in een korte termijn haha.
het zegt voor mij genoegn "of ik misschien weer een nieuwe blogabet ga aanmaken" je bent gewoon keihard verwijdert en hebt helemaal geen bewijs van die berichten van blogabet.. zo ja plaats ze dan hier en dan neem ik al mijn woorden terug en zal ik verontschuldigen.
leonvdk:
Ik sta vrij om te reageren wanneer ik wil. Je verhaal is shady en omsamenhanged. Het boeit mij verder niet zoveel, maar zou het lullig voor al die mensen vinden die jou volgens als je een cheat blijkt te zijn. Maargoed, lekker boeiend.
Ja vrij om te reageren ja, reageer voortaan maar ook op mijn verhaal als je erom vraagt in de chat, want anders lijkt 't net alsof ik tegen een muur chat... en wat jij ervan vind boeit me eigenlijk niet zo veel om eerlijk te zijn. ;-)
Geen zorgen, 't zijn mensen die 't beter weten en mij langer dan vandaag kennen. ;)
hiddemoneymaker:
het zegt voor mij genoegn "of ik misschien weer een nieuwe blogabet ga aanmaken" je bent gewoon keihard verwijdert en hebt helemaal geen bewijs van die berichten van blogabet.. zo ja plaats ze dan hier en dan neem ik al mijn woorden terug en zal ik verontschuldigen.
Ik hoef jou niet te bewijs te geven... verwijderd? Well oké check this then, ik kan op blogabet komen daar waar ik eerder geblokkeerd was van de hele site:
http://i60.tinypic.com/6s3m6p.jpg">
Berichten van Blogabet ga ik niet tonen, wegens privacy.
En nou ophoepelen met je onzin gepraat!
wu-tang-clan:
Ik hoef jou niet te bewijs te geven... verwijderd? Well oké check this then, ik kan op blogabet komen daar waar ik eerder geblokkeerd was van de hele site:
hiddemoneymaker:
zegt mij nog steeds niks.. en qua privacy kruis je gewoon de dingen door die jij als privacy beschouwt.