Tips van: wu-tang-clan
Na een tijdje niet op VW te zijn geweest, hebben o.a. de NBA en NHL mij toch weer hier terug gebracht aangezien het seizoen weer begonnen is. Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze, mijn topic!
Niet al mijn tips komen hier in voor (o.a. geen livebets wat wel te verklaren is), maar alleen diegene die ik van tevoren plan.
Voor vanavond heb ik nog geen bets klaarstaan, wel ben ik ermee bezig op 't moment. Zullen in iedergeval voor 20:30 geplaatst worden hier. ;)
Op het moment heb ik mijn NHL en NBA tips (inclusief livebets) nagecheckt van dit seizoen. Zo sta ik ervoor:
NHL: 16 bets, 10 goed en 6 fout (Zie resultaten hieronder).
NBA: 13 bets, 10 goed en 3 fout. (Zie resultaten hieronder).
Hopelijk zal 't nog steeds goed gaan en genoeg winst behaald worden dit jaar! :)
Livetips:
NHL.
31 Oktober.
01:10 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win incl. OT @2.25 (in de 2e periode gezet bij een 1-0 achterstand)
01:35 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins over 1.5 team goals @3.10 (in de 3e periode gezet bij een 2-1 achterstand)
Prematch tips:
NHL
31 Oktober.
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25
Prematch tips:
NHL
1 November.
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00
00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77
01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00
02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40
Prematch tips:
NBA
30 Oktober.
00:30 Toronto Raptors - Atlanta Hawks: Over 195.5 @1.57
01:00 New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls -2.5 @1.67
02:00 Denver Nuggets - Detroit Pistons: HT Denver Nuggets @1.50
Prematch tips:
NBA
31 Oktober.
00:00 Orlando Magic - Washington Wizards: HT Wizards @1.67
01:00 Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cavaliers to win the 3th quarter @1.45
01:00 Minnesota Timberwolves - Detroit Pistons: Timberwolves -2.5 @1.58
01:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz: Dirk Nowitzki to score over 19.5 points @1.85
03:30 L. A. Clippers - Oklahoma City Thunder: Russell Westbrook to score under 29.5 points @1.85
Prematch tips:
NBA
1 November.
00:00 Indiana Pacers - Memphis Grizzlies: Under 192.5 points @1.49
01:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers: Cavaliers +9.5 @1.45
01:30 Milwaukee Bucks - Philadelphia 76ers: Jabari Parker to score over 13 points @1.90
03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs: Spurs to win @1.91
03:00 Sacramento Kings - Portland Trailblazers: over 194.5 points @1.60
03:30 L.A Lakers - L.A Clippers: Clippers to win the 1st quarter @1.52
Niet al mijn tips komen hier in voor (o.a. geen livebets wat wel te verklaren is), maar alleen diegene die ik van tevoren plan.
Voor vanavond heb ik nog geen bets klaarstaan, wel ben ik ermee bezig op 't moment. Zullen in iedergeval voor 20:30 geplaatst worden hier. ;)
Op het moment heb ik mijn NHL en NBA tips (inclusief livebets) nagecheckt van dit seizoen. Zo sta ik ervoor:
NHL: 16 bets, 10 goed en 6 fout (Zie resultaten hieronder).
NBA: 13 bets, 10 goed en 3 fout. (Zie resultaten hieronder).
Hopelijk zal 't nog steeds goed gaan en genoeg winst behaald worden dit jaar! :)
Livetips:
NHL.
31 Oktober.
01:10 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win incl. OT @2.25 (in de 2e periode gezet bij een 1-0 achterstand)
01:35 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins over 1.5 team goals @3.10 (in de 3e periode gezet bij een 2-1 achterstand)
Prematch tips:
NHL
31 Oktober.
00:00 Buffalo Sabres - Boston Bruins: Bruins to win without OT @1.72
00:00 New Jersey Devils - Winnipeg Jets: Winnipeg draw/win @1.66
00:00 Pittsburgh Penguins - Los Angeles Kings: Kings over 2.5 team goals @2.23
00:30 Florida Panthers - Arizona Coyotes: under 5.5 total goals @1.89
00:30 Ottawa Senators - Chicago Blackhawks: Blackhawks draw/win @1.45
00:30 Tampa Bay Lightning - Philadelphia Flyers: Lightning to win including OT @1.68
01:00 Minnesota Wild - San Jose Sharks: Sharks over 1.5 team goals @1.43
01:00 St. Louis Blues - Anaheim Ducks: Ducks draw/win @1.60
02:00 Colorado Avalanche - New York Islanders: Avalanche over 2.5 team goals @1.70
03:00 Vancouver Canucks - Montreal Canadiens: Canadiens to win including OT @2.25
Prematch tips:
NHL
1 November.
00:00 Columbus Blue Jackets - Toronto Maple Leafs: Blue Jackets incl. OT & penalty shootout @2.00
00:30 Detroit Red Wings - Los Angeles Kings: Detroit Red Wings incl. OT & penalty shootout @1.77
01:30 Dallas Stars - Anaheim Ducks: Ducks incl. OT & penalty shootout @2.00
02:00 Calgary Flames - Nashville Predators: Predators to win in Regular Time @2.40
Prematch tips:
NBA
30 Oktober.
00:30 Toronto Raptors - Atlanta Hawks: Over 195.5 @1.57
01:00 New York Knicks - Chicago Bulls: Bulls -2.5 @1.67
02:00 Denver Nuggets - Detroit Pistons: HT Denver Nuggets @1.50
Prematch tips:
NBA
31 Oktober.
00:00 Orlando Magic - Washington Wizards: HT Wizards @1.67
01:00 Cleveland Cavaliers - New York Knicks: Cavaliers to win the 3th quarter @1.45
01:00 Minnesota Timberwolves - Detroit Pistons: Timberwolves -2.5 @1.58
01:30 Dallas Mavericks - Utah Jazz: Dirk Nowitzki to score over 19.5 points @1.85
03:30 L. A. Clippers - Oklahoma City Thunder: Russell Westbrook to score under 29.5 points @1.85
Prematch tips:
NBA
1 November.
00:00 Indiana Pacers - Memphis Grizzlies: Under 192.5 points @1.49
01:00 Chicago Bulls - Cleveland Cavaliers: Cavaliers +9.5 @1.45
01:30 Milwaukee Bucks - Philadelphia 76ers: Jabari Parker to score over 13 points @1.90
03:00 Phoenix Suns - San Antonio Spurs: Spurs to win @1.91
03:00 Sacramento Kings - Portland Trailblazers: over 194.5 points @1.60
03:30 L.A Lakers - L.A Clippers: Clippers to win the 1st quarter @1.52
in 1-11-2014 16:43 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik kreeg altijd gezeik in de chat omdat niemand mij geloofde... zie hier http://prntscr.com/5jnq27
Hidde, jij bent dagenlang hier niet geweest.... een boel mensen hebben mij op de voet gevolgd en hebben veel meer andere dingen geroepen dan wat jij zegt. Ze hebben mijn tips meegespeeld en weten hoe ik 't heb gedaan (gewoon in de + aan winst gestaan). Ik heb van Blogabet bericht ontvangen dat ik weer welkom ben op Blogabet. Zij hebben mij bericht en ik kan gewoon weer op Blogabet, wel laten ze mijn acc. sluiten omdat ze 't niet meer terug kunnen verwerken dat mijn blog weer gedeactiveerd kan worden. Hier heb ik vrede mee, want mijn Blogabet werd gewoon correct verwerkt en niet voor niets gingen meer mensen met mij meespelen op Blogabet, zijn die blind dan dat ze mijn zogenaamde 'Cheat' over 't hoofd zien? xd
Ook blijf je maar modder gooien, ik heb jou dagenlang niet zien betten (eerder was je 24/7 hier) en toen ik dagelijks in de chat was bleef je ook weg afgelopen week, toen had je niks te zeiken zeker (Ik had een +12% yield). Maargoed, blijf maar stalken, je weet dat Blogabet voor mensen is die (gratis) bets tippen en niet voor negatievelingen als jou. Ik zit al een jaar op VW en alleen de echte guys hier weten hoe ik presteer die al een tijdje op VW zitten, nieuwe nietsnutten als jou hebben VW behoorlijk naar de kloten gebracht... jammer dat de ouwe garde weg is op VW maar ik begin ze te begrijpen. Jij hebt niet eens een bloga en je hebt een boel ramp bets gegeven op VW (normaal bash ik leden niet om hun tips, maar jij bent een uitzondering) en dan loop je op mensen te zeuren. Volgende keer mij pm'en graag als je wilt weten hoe dit is gebeurd en stel je volwassen op ipv sensatie te zoeken, jochie. ;)
Gezeik krijg je nog steeds hoor van mensen, je hebt een hoop gemist. :)
Ook blijf je maar modder gooien, ik heb jou dagenlang niet zien betten (eerder was je 24/7 hier) en toen ik dagelijks in de chat was bleef je ook weg afgelopen week, toen had je niks te zeiken zeker (Ik had een +12% yield). Maargoed, blijf maar stalken, je weet dat Blogabet voor mensen is die (gratis) bets tippen en niet voor negatievelingen als jou. Ik zit al een jaar op VW en alleen de echte guys hier weten hoe ik presteer die al een tijdje op VW zitten, nieuwe nietsnutten als jou hebben VW behoorlijk naar de kloten gebracht... jammer dat de ouwe garde weg is op VW maar ik begin ze te begrijpen. Jij hebt niet eens een bloga en je hebt een boel ramp bets gegeven op VW (normaal bash ik leden niet om hun tips, maar jij bent een uitzondering) en dan loop je op mensen te zeuren. Volgende keer mij pm'en graag als je wilt weten hoe dit is gebeurd en stel je volwassen op ipv sensatie te zoeken, jochie. ;)
Gezeik krijg je nog steeds hoor van mensen, je hebt een hoop gemist. :)
Apart. Ik heb op enkele dagen na al jouw tips meegespeeld en daar was volgens mij niks mis mee verder. Hopelijk zien we weer zo snel mogelijk tips van je verschijnen Wu! (y)
frdavy1908:
Apart. Ik heb op enkele dagen na al jouw tips meegespeeld en daar was volgens mij niks mis mee verder. Hopelijk zien we weer zo snel mogelijk tips van je verschijnen Wu! (y)
Top frdavy, zeker apart dat 't zo moest lopen en er was helemaal ook niks aan de hand eigenlijk, want ik kreeg alleen maar meer followers wat ook genoeg zegt.
Maarja, we moeten 't maar accepteren hé. ;)
Tips komen er wel nog aan, thanks voor je support man! (y)
mijn tips op vw zijn overall positief geweest, dus wat je daarmee bedoelt vraag ik me af. dat je nog steeds jezelf eronderuit probeert te praten dat je niet met resultaten sjoemelt is erg jammer. sensatie opzoeken is niet mijn doel, ik kreeg altijd gezeik van mensen omdat ik zogenaamd dingen zei zonder bewijs.. nu heb ik hier bewijs kom je met een vaag verhaal.. lachwekkend ben je.
ik zeurde nooit op je tips, alleen dat je tips achteraf veranderde wat ik zeer misselijkmakend vind
ik zeurde nooit op je tips, alleen dat je tips achteraf veranderde wat ik zeer misselijkmakend vind
Nieuwe blogabet wu? Mij boeit het geen reet money is money..
Jawel je zoekt sensatie, ipv mij te pm'en en te vragen wat er allemaal gaande is en mij voor uitleg wilt vragen zoek je hier je heil en dom jezelf te prijzen dat je bewijs hebt (wat eigenlijk voor janlul is geweest want Blogabet laat mij weer toe). Maargoed, je komt toch als een domme gedrog over dus je denkvermogen veranderd hier niet door. ;)
Ik lul me er ook niet onderuit, ik geef uitleg over hoe 't verlopen is, dat jij 't niet wilt geloven boeit me geen donder... alsof jij wat voorstelt hier!
Nou, ze hebben je hier niet gemist hoor als ze zo positief zijn geweest, je maakt jezelf groter dan je bent... Jammer jochie! ;)
En als ik achteraf mijn tips verander, waarom groeit mijn animo aan volgers en vragen mensen mij om tips? Je lult wederom uit je nek, keep feeding, aandachtszoekerij ten top! Bewijs wat niet van waarde is, want ik ben weer welkom op Blogabet en hebben ze hun fout toegegeven... jammer jongen dat je wederom niet je gelijk krijgt!
Blijf maar lekker weg hier (en ook op mijn topic want 't is de bedoeling om tips geven en eigenlijk niet voor vervelende lui als jou hier te lokken), want je stalkerij begint zo langerzamerhand irritant te worden, hou je lekker met jezelf bezig. Je hebt meer werk aan jezelf te doen en nee dan bedoel ik niet alleen je tips, om 't nog mild te verwoorden. :) :)
(y) (y).
Ik lul me er ook niet onderuit, ik geef uitleg over hoe 't verlopen is, dat jij 't niet wilt geloven boeit me geen donder... alsof jij wat voorstelt hier!
Nou, ze hebben je hier niet gemist hoor als ze zo positief zijn geweest, je maakt jezelf groter dan je bent... Jammer jochie! ;)
En als ik achteraf mijn tips verander, waarom groeit mijn animo aan volgers en vragen mensen mij om tips? Je lult wederom uit je nek, keep feeding, aandachtszoekerij ten top! Bewijs wat niet van waarde is, want ik ben weer welkom op Blogabet en hebben ze hun fout toegegeven... jammer jongen dat je wederom niet je gelijk krijgt!
Blijf maar lekker weg hier (en ook op mijn topic want 't is de bedoeling om tips geven en eigenlijk niet voor vervelende lui als jou hier te lokken), want je stalkerij begint zo langerzamerhand irritant te worden, hou je lekker met jezelf bezig. Je hebt meer werk aan jezelf te doen en nee dan bedoel ik niet alleen je tips, om 't nog mild te verwoorden. :) :)
(y) (y).
skeffneckuz:
Ik PM je wel man, case closed wat betreft aandachtszoeker Hidde'tje. (y)
Ben wel benieuwd naar de reden om je acc te sluiten. Daar word niks over gezegd. Je kan wel zeggen ik ben weer welkom, maar wie zegt dat dat waar is?
wu-tang-clan:
Jawel je zoekt sensatie, ipv mij te pm'en en te vragen wat er allemaal gaande is en mij voor uitleg wilt vragen zoek je hier je heil en dom jezelf te prijzen dat je bewijs hebt (wat eigenlijk voor janlul is geweest want Blogabet laat mij weer toe). Maargoed, je komt toch als een domme gedrog over dus je denkvermogen veranderd hier niet door. ;)
(y) (y).
(y) (y).
de enige die hier sensatie zoekt is jij, door mij voor van alles en nog wat uit te maken, en dan daarbij niet te specificeren zoals dat je dingen aan je zelf moet veranderen.. je gaat totaal niet in op mijn argumenten, maar draait er weer om heen. als jij tegen jezelf wil blijven liegen doe je dat toch lekker.. geeft jouw intelligentie goed weer