Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: woutrr91

Op verzoek van een aantal mensen besloten om mijn corner-bets voortaan hier te posten zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn!

Mijn manier van spelen is als volgt:
Ik kies een wedstrijd uit waarbij ik veel corners verwacht op basis van corner-stats, vorm uit/thuis maar ook hoe belangrijk is de wedstrijd voor beide ploegen.

Op deze wedstrijd plaats ik 3 singles met verschillende inzetten, ik werk momenteel met €10,- totale inzet per wedstrijd.

Voorbeeld voor morgen:
Fulham - Reading (Championship Play-offs)
Play-off wedstrijd dus voor beiden een wedstrijd om er vol voor te gaan, zeker voor de thuisploeg. In dit geval is de line voor Fulham teamcorners o6,5 @ 2,05. Fulham van de laatste 10 thuiswedstrijden er 7 meer dan 7 corners, daarbij in de competitie tegen Reading ook 7 corners van Fulham. Dit wordt mijn eerste pick.

Fulham ook vaak veel meer corners dan de tegenstander in thuiswedstrijden, daarom wordt mijn 2e pick in dit geval een handicap, en wel de 0-3 HC @ 2,55

Laatste pick in deze match is de o11,5 total corners. Verwacht zeker in deze wedstrijd veel corners van beiden dus deze kan ik voor @2,43 niet laten liggen.

Nu zet ik deze als volgt in:
€5,- op de o6,5 teamcorners Fulham @2,05
€3,- op de o11,5 total corners @2,43
€2,- op de 0-3 HC @ 2,55

Total zou je hier van je 10-tje dus €22,43 kunnen maken.
Grootste voordeel is dat wanneer je de o6,5 teamcorners pakt je je inzet al terug hebt.

Je zou ook kunnen kiezen om alleen op total corners te spelen, maar dan zul je moeten wachten tot vlak voor de wedstrijd.

Ik zal hier voortaan mijn picks plaatsen, zeker in de weekende speel ik een behoorlijk aantal wedstrijden.

Ter indicatie; ik speel dit nu zo'n 2 weken en sta nu met 10-tjes inzet op 280 euro winst.

Reacties en tips zijn uiteraard welkom!

Grtz, Woutrr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwoutrr91 in 12-05-2017 10:22 Leden topics
in 12-05-2017 10:22 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Op speciaal verzoek ga ik proberen hier dagelijks een bet van de dag te plaatsen. 

Voor vandaag: 

Goteborg - AIK over 9,5 corners (odd 1.60) 

Goteborg thuis 87% over 9,5 en AIK uit ongeveer 70% 

0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow

Leuk, Wouter. Zal zeker meelezen/spelen!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op do. 10 aug. 2017, 13:52 schreef woutrr91:

Op speciaal verzoek ga ik proberen hier dagelijks een bet van de dag te plaatsen. 

Voor vandaag: 

Goteborg - AIK over 9,5 corners (odd 1.60) 

Goteborg thuis 87% over 9,5 en AIK uit ongeveer 70% 

Nou, dat is een aardig waardeloos begin van mijn BOTD. 7 corners in totaal, Goteborg dit seizoen niet eerder zo weinig corners thuis. 

Aghja, hopen dat we die vandaag goed kunnen maken. 

Arsenal - Leicester City vandaag op het programma, ik heb een tijdje getwijfeld wat ik vandaag moest gaan spelen maar naast dat ik Bayern München II op o2,5 goals total speel word dit mijn BOTD: 

Arsenal o1,5 teamcards
Vorig seizoen in thuiswedstrijden: 69% over 1,5 teamcards. 
Met een odd van 1.92  vind ik 'm vandaag veel te hoog staan!

Was eigenlijk van plan om op corners te spelen maar die lines zijn een grote grap. Wellicht leuk om live te spelen. 

0 Vind ik leuk's

Back on track with my favorite: Corners! 

Wedstrijden gebaseerd op o9,5 total corners per wedstrijd. Zelf pak ik lines vanaf odd 2 en speel ik op de manier zoals op P1 van m'n forum uitgelegd. 

Dit weekend: 

Engeland
Swansea - Manchester United 
Leicester City - Brighton 
Stoke City - Arsenal 
Tottenham - Chelsea 
Everton - Manchester City

Italië
Atalanta - Roma
Verona - Napoli
Crotone - AC Milan
Lazio - SPAL
Sassuolo - Genoa
Inter - Fiorentina

Nederland
Ajax - Groningen
Sparta - Zwolle

Denemarken
Aarhus - Brondby

Frankrijk
Lyon - Bordeaux
Lille - Caen
PSG - Toulouse

Noorwegen
Lillestrom - Valerenga
Rosenborg - Haugesund
Tromso - Aalesund
Sarpsborg - Stromsgodset

Oostenrijk
RB Salzburg - St. Polten

Polen
Piast - Korona

Zweden
Eskilstuna - Malmo
Djurgarden - Halmstad
Göteborg - Hacken
Sirius - Norrköping
Örebro - Hammarby

Mezelf kennende komen er vast nog wel meer wedstrijden voorbij die ik ga spelen. 
Ik ga niet weer iedere wedstrijd apart toelichten want dan ben ik straks meer tijd kwijt aan uitleg dan aan winst maken. 

Ik geef af en toe op m'n tijdlijn nog wat combi's etc ;) 

0 Vind ik leuk's

Kopenhagen - Qarabag. 

Heenwedstrijd werd met 1-0 gewonnen door Qarabag. Kopenhagen sowieso een team wat thuis een behoorlijk aantal corners pakt en nu zullen ze moeten komen dus ik verwacht er wel wat van. Ik speel de volgende singles: 

Total corners o10,5 @2
Total corners o11,5 @2.8
Home corners o7,5 @2.48

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.