Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: woutrr91

Op verzoek van een aantal mensen besloten om mijn corner-bets voortaan hier te posten zodat ze voor iedereen terug te lezen zijn!

Mijn manier van spelen is als volgt:
Ik kies een wedstrijd uit waarbij ik veel corners verwacht op basis van corner-stats, vorm uit/thuis maar ook hoe belangrijk is de wedstrijd voor beide ploegen.

Op deze wedstrijd plaats ik 3 singles met verschillende inzetten, ik werk momenteel met €10,- totale inzet per wedstrijd.

Voorbeeld voor morgen:
Fulham - Reading (Championship Play-offs)
Play-off wedstrijd dus voor beiden een wedstrijd om er vol voor te gaan, zeker voor de thuisploeg. In dit geval is de line voor Fulham teamcorners o6,5 @ 2,05. Fulham van de laatste 10 thuiswedstrijden er 7 meer dan 7 corners, daarbij in de competitie tegen Reading ook 7 corners van Fulham. Dit wordt mijn eerste pick.

Fulham ook vaak veel meer corners dan de tegenstander in thuiswedstrijden, daarom wordt mijn 2e pick in dit geval een handicap, en wel de 0-3 HC @ 2,55

Laatste pick in deze match is de o11,5 total corners. Verwacht zeker in deze wedstrijd veel corners van beiden dus deze kan ik voor @2,43 niet laten liggen.

Nu zet ik deze als volgt in:
€5,- op de o6,5 teamcorners Fulham @2,05
€3,- op de o11,5 total corners @2,43
€2,- op de 0-3 HC @ 2,55

Total zou je hier van je 10-tje dus €22,43 kunnen maken.
Grootste voordeel is dat wanneer je de o6,5 teamcorners pakt je je inzet al terug hebt.

Je zou ook kunnen kiezen om alleen op total corners te spelen, maar dan zul je moeten wachten tot vlak voor de wedstrijd.

Ik zal hier voortaan mijn picks plaatsen, zeker in de weekende speel ik een behoorlijk aantal wedstrijden.

Ter indicatie; ik speel dit nu zo'n 2 weken en sta nu met 10-tjes inzet op 280 euro winst.

Reacties en tips zijn uiteraard welkom!

Grtz, Woutrr
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar woutrr91
Country flagwoutrr91 in 12-05-2017 10:22 Leden topics
in 12-05-2017 10:22 Leden topics
55 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
galaxy1973:
wout perfecte voorspelling.
als je ooit een groeps app ga aanmaken hoor ik het graag.

en ik ga so wie so met je mee met corners.

bedankt voor deze avond


Dit was een mooie avond inderdaad, kon ik je maar zeggen dat het altijd zo gaat haha.
Komt goed, ik hou je op de hoogte!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
mooie tips, speel zelf ook veel corners maar niet op jouw manier. ik ga je volgen
0 Vind ik leuk's
Sheffield Wednesday - Huddersfield

Toelichting:
Na een toch wat teleurstellende 0-0 bij Huddersfield zullen beide teams moeten, met als voordeel dat uitdoelpunten niet dubbel tellen bij gelijkspel blijf je dus altijd houden dat er 1 team zal moeten. Dit resulteert over het algemeen in veel corners, gisteren Fulham als voorbeeld, die hebben nadat ze 1-0 achter kwamen nog 8 corners gepakt. C

Picks:
€5,- op o5,5 home corners @2,00
€3,- op o11,5 total corners @2,50
€2,- op 0-1 HC home win @2,32

Ongelofelijk! 1-4 corners in een match die voor beiden onwijs belangrijk is.

Stats:
Stats zijn bij dit soort wedstrijden niet echt veelzeggend. Uitslag corners vorige wedstrijd: 8-1

Zekerheid:
[4/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Leicester City - Tottenham Hotspur

Toelichting:
Ondanks deze wedstrijd totaal nergens meer om gaat verwacht ik een spektakel, misschien wel juist omdat het nergens meer om gaat.
Beide teams pakken simpelweg gewoon heel veel corners dus kan ik deze niet laten schieten.

Picks:
€5,- op o4,5 home corners @2,10
€3,- op o11,5 total corners @2,25
€2,- op o12,5 total corners @2,80

Stats:
Leicester van de laatste 6 wedstrijden er 3 waarbij het zelf al 10 corners pakte, de andere 3 minimaal 5 en al deze wedstrijden eindigde over 11 corners.
Tottenham pakt in 75% van z'n uitwedstrijden 7 corners of meer.

Zekerheid:
[3/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Hammarby - Malmö

Toelichting:
Ondanks seizoen nog maar net begonnen is daar toch een interessante corner competitie. Ik ga me er middels deze pick dus ook eens aan wagen en kijken wat het me opbrengt.

Picks:
€5,- op o4,5 home corners @1,95
€3,- op o10,5 total corners @2,00
€2,- op o11,5 total corners @2,48

Stats:
Hammarby in z'n thuiswedstrijden 7/8/7 corners. o4,5 lijkt me dan ook behoorlijk hoog.
Malmö pak in z'n uitwedstrijden tot nu toe minimaal 5 corners.

Zekerheid:
[4/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Juventus - Lazio

Toelichting:
Finale van de Italiaanse beker, beiden zullen dus moeten. Bij een doelpunt van de een zullen er dus meer corners van de ander komen.
Daarom bij deze wedstrijd geen 3 picks maar 2 met gelijke inzet.

Picks:
€5,- op o5,5 home corners @2,23
€5,- op o5,5 away corners @2,65

Stats:
Juve 50% van al z'n wedstrijden over 5,5 corners
Lazio in 47% van al z'n wedstrijden over 5,5 corners

Zekerheid:
[4/5]
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
Danku danku danku! Ik doe Juve en Totten mee
0 Vind ik leuk's
ik pak er 3 mee vandaag, alleen malmo niet, die was al bezig haha
0 Vind ik leuk's
glenmorangie:
ik pak er 3 mee vandaag, alleen malmo niet, die was al bezig haha


Zonde man, Malmö al 11 corners dus de twee totals zijn binnen. Alleen Hammarby nog maar 3, wellicht valt die ook nog.

Succes met de andere 3!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow
jeurdi:
Danku danku danku! Ik doe Juve en Totten mee


Succes maatje!
0 Vind ik leuk's
You don't gamble to win, you gamble so you can gamble tomorrow

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.