Tips van: verybad65
yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chielvm:
*topic bedoel ik ;-)
*topic bedoel ik ;-)
ik denk dat ik maar een secretaresse ga nemen
p.s en dit zou het wel niet worden met al die mensen hier
Dag allen,
We willen geen politieagentje spelen op deze fantastische site, echter moeten we (helaas) soms wel. We streven na dat iedereen elkaar met respect behandeld en we interessante informatie boven water weten te krijgen waar we allemaal wat aan hebben. Iedereen doet dat op zijn of haar eigen manier. Daar mag je van vinden wat je wilt (gelukkig maar), maar kom niet met 'oneliners' en onderbouw je mening altijd goed.
Dit topic is nou niet het schoolvoorbeeld van hoe we het graag zien. We willen dat iedereen elkaar dan ook vanaf dit punt met respect behandeld, anders gaat het topic op slot. Mochten we zien (of berichten krijgen) dat dit niet het geval is dan kunnen we je/jullie account/accounts blokkeren. Niet dat we dat graag doen maar ja... soms moeten we wel. Wil je weten wat wél geoorloofd is en wat niet, lees dan onze huisregels even door: https://www.voetbalwedden.net/huisregels/
Laat het gewoon een kleine waarschuwing zijn en hou het leuk (zo moeilijk is dat niet). Punt erachter, streep eronder en nu weer door met de orde van de dag. Succes allemaal met alles waar je mee bezig bent!
Mario (en de rest van de crew & moderators)
Klopt, dat berichtje gaat zeker niet nageleefd worden. Weet je waarom? Omdat jij het woord respect niet kent en al helemaal niet weet wat opbouwende kritiek is. Mocht je het wel kennen, heb je daar gewoon maling aan en hou je je van de domme.
By the way, wat is een storingkie? Leer Nederlands jongen, misschien begrijp ik je dan ;)
By the way, wat is een storingkie? Leer Nederlands jongen, misschien begrijp ik je dan ;)
Volgens mij was de crew heel duidelijk geweest, daarom nu voorlopig een slotje op dit topic
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker