Tips van: verybad65
yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
paultjuhhh:
Haha verybad heb het een tijd geleden al gezegd, stop eens met dat wilde gokken!!
Succes vanavond
Haha verybad heb het een tijd geleden al gezegd, stop eens met dat wilde gokken!!
Succes vanavond
waarom zijn het altijd de lafaards die hier wat neerzetten ;-)
tegenovergestelde betten is wel winstgevend gelukkig (y) ga zo door!
dc-willemen:
Je weet dat Chelsea al geplaatst is en een B ploeg gaat sturen he?
hou jij je nou maar bezig met je eigen topic want zoveel hebbie ook nog niet gepresteerd de eerste waren al
gespeeld begrijp niet wat je daar duidelijk mee wou maken die andere heb je van die tim dus als je wat langer bezig bent spreken we mekaar nog wel ;-)
thomfr12:
lol heb jij ook niks te doen ;-)
verybad65:
hou jij je nou maar bezig met je eigen topic want zoveel hebbie ook nog niet gepresteerd de eerste waren al
gespeeld begrijp niet wat je daar duidelijk mee wou maken die andere heb je van die tim dus als je wat langer bezig bent spreken we mekaar nog wel ;-)
dc-willemen:
Je ken maar weinig hebben he? Als het ook maar enigszins richting de negatieve kant gaat, kan je beter verdedigen dan Chelsea toen ze de Champions League wonnen. Je ego wordt gekrenkt en dat al door zulke simpele opmerkingen. Het is toch een feit dat het nu niet goed gaat? Als mensen je dan tips geven, wil je daar niets van weten. Je bent gewoon een triest mannetje die zichzelf te goed vind voor de rest.
Daarnaast ga ik al een heel tijdje mee inmiddels, maar heb ik hier nog nooit gepost in een topic. Leuk dat jij dat wel gedaan hebt, maar van de inmiddels 76 pagina's is het merendeel rood. Nuf said dus ;)
ik ben erg benieuwd wat je vorige naam hier was ;-) en over treurige dingen gesproken ik plaats hier nooit iets achteraf zoals jij in je eerste post en ik vraag mijn tog wel af hoe je hier in dit topic kwam op je eerste dag dat je lid werd ??? want het stond niet op de voorpagina ergens beneden in het forum dus erg verdacht ;-)
schijt aan de mongolen ;-) dus vannacht speel ik ook nog wat :d
Liga Postobon/Torneo Postobon - Playoff Cucuta Deportivo - Fortaleza Will both teams score in the match Yes@2.05
Copa Sudamericana Lanus (ARG) - Ponte Preta (BRA) How many goals will be scored Over 2,5@2.10
combi
Copa Sudamericana Lanus (ARG) - Ponte Preta (BRA) 1X2 Result And Over/Under 2.5 Team 1 to win and over 2,5 combined goals scored in the game@2.65
Liga Postobon Deportivo Cali - Atletico Nacional Will both teams score in the match Yes@1.90
combi
(h)
Liga Postobon/Torneo Postobon - Playoff Cucuta Deportivo - Fortaleza Will both teams score in the match Yes@2.05
Copa Sudamericana Lanus (ARG) - Ponte Preta (BRA) How many goals will be scored Over 2,5@2.10
combi
Copa Sudamericana Lanus (ARG) - Ponte Preta (BRA) 1X2 Result And Over/Under 2.5 Team 1 to win and over 2,5 combined goals scored in the game@2.65
Liga Postobon Deportivo Cali - Atletico Nacional Will both teams score in the match Yes@1.90
combi
(h)
Topic van het jaar 2013 :D :D
Keep it up (y) (y) (y)
Keep it up (y) (y) (y)
onzemichael:
Keep it up (y) (y) (y)
Keep it up (y) (y) (y)
Ja ik ben ook fan, ik ben wel blij dat we nu het resultaat iig zien door de kleurtjes! Hopelijk snel weer meer groen
It's not gambling if you always win
onzemichael:
Keep it up (y) (y) (y)
Keep it up (y) (y) (y)
datel13:
Ja ik ben ook fan, ik ben wel blij dat we nu het resultaat iig zien door de kleurtjes! Hopelijk snel weer meer groen
onzemichael:
Keep it up (y) (y) (y)
Keep it up (y) (y) (y)
nog 2 laffe honden ;-)