Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: verybad65

yo goedendag ik ga het ook maar eens proberen met die voorspellingen ;-)
dus voor vanavond europa league
man. united 1 @1.5
metalist kharkiv 1 @ 2.0
standard.l 1 @ 2.6
valencia 1@ 1.50
11 combinaties
az over 2.5 @2.05
twente over 2.5 @2.0
mentalist kharkiv over 2.5 @2.25
sporting.lissabon over 2.5 @2.0
11 combinaties
man .united 1@1.5
metalist kharkiv 1 @2.0
sporting lissabon 1@4.5
valencia 1 @1.55
11 combinaties
atletico madrid onder 2.5 @ 2.0
standard luik onder 2.5 @ 1.75
valencia over 2.5 @ 1.70
4 combinaties
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagverybad65 in 8-03-2012 16:48 Leden topics
in 8-03-2012 16:48 Leden topics
1574 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
deze ook nog gespeeld weet alleen de odds niet uit me hoofd want bwin ligt plat ;-)
Netherlands - Colombia/ X
Poland - Republic of Ireland/ polen
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
paar nieuwe voor vandaag :p
Ligakupa FC Tatabanya - Györ ETO FC Will both teams score in the match Yes@1.95
Persha Liga Bukovina - Nyva Ternopil Will both teams score in the match Yes@2.00
combi
Ligakupa Siofok - Kaposvari Rakoczi 3-way - result Siofok@2.20
Persha Liga Bukovina - Nyva Ternopil 3-way - result Bukovina@1.80
combi
Ligakupa Vasas - MTK Budapest 3-way - result Vasas@2.50
Ligakupa Szolnoki MAV FC - Ujpest FC 3-way - result Szolnoki MAV FC@2.20
combi
Cup Shkendija 79 Tetovo - Bregalnica Štip How many goals will be scored Over 2,5@2.10
Cup Metalurg - FK Drita Bogovinje How many goals will be scored Under 3,5@2.00
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
speel er tog maar een paar voor vandaag dr is weinig maja :p
1st Division Lyngby - AC Horsens How many goals will be scored Under 2,5@2.20
singel
1st Division Lyngby - AC Horsens 3-way - result X@3.50
singel
U21 Premier League Cup Stoke City (U21) - Manchester City (U21) How many goals will be scored Under 3,5@1.70
singel
Erste Liga Classic FC Monthey - FC Fribourg Handicap 1:0 FC Fribourg@2.55 void
singel
U21 Premier League Cup Stoke City (U21) - Manchester City (U21) How many goals will be scored Under 3,5@1.70
Erste Liga Classic FC Monthey - FC Fribourg 3-way - result FC Fribourg@1.60 void
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
speel al de hele dag maar heb ze expres niet hier neergezet want ze gaan geheid fout :p
dus ff kijken of het zo is ;-)
Premier League West Ham United - Chelsea FC How many goals will be scored Over 2,5@1.83
Premier Liga Dnipro Dnjepropetrovsk - Illichivets Handicap 0:1 Dnipro Dnjepropetrovsk@2.05
combi
Liga 1 Pandurii Tg. Jiu - Steaua Bucharest How many goals will be scored Over 2,5@1.95
Liga Zon Sagres Benfica - SC Braga 1X2 Result And Over/Under 2.5 Team 1 to win and over 2,5 combined goals scored in the game@2.30
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
Gaat inderdaad wel weer verrassend lekker hier. Heb je misschien ook een screentje met de wedstrijden die je wel goed had dan?
0 Vind ik leuk's
arie07:
Gaat inderdaad wel weer verrassend lekker hier. Heb je misschien ook een screentje met de wedstrijden die je wel goed had dan?

lol
hoe gaat het hier trouwens ;-)
https://www.voetbalwedden.net/topic/aries-tips-1403/1/
0 Vind ik leuk's
verybad65:
speel al de hele dag maar heb ze expres niet hier neergezet want ze gaan geheid fout :p
dus ff kijken of het zo is ;-)
Premier League West Ham United - Chelsea FC How many goals will be scored Over 2,5@1.83
Premier Liga Dnipro Dnjepropetrovsk - Illichivets Handicap 0:1 Dnipro Dnjepropetrovsk@2.05
combi
Liga 1 Pandurii Tg. Jiu - Steaua Bucharest How many goals will be scored Over 2,5@1.95
Liga Zon Sagres Benfica - SC Braga 1X2 Result And Over/Under 2.5 Team 1 to win and over 2,5 combined goals scored in the game@2.30
combi
(h)

hey F.B.I arie moet je van deze ook nog screen, en vanaf wanneer ongeveer die andere
ga eerst zelf wat presteren voor dat je zo grote mond heb ;-)
of moet ik zeggen arie veel bombarie
0 Vind ik leuk's
eerste voor vandaag ;-)
2. Bundesliga FC Erzgebirge Aue - Fortuna Dusseldorf How many goals will be scored Over 2,5@1.91
2. Bundesliga Karlsruher SC - Dynamo Dresden 3-way - result Karlsruher SC@2.00
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
en nog 2 erbij :p
Super League FC Aarau - Grasshopper Club Zurich How many goals will be scored Over 2,5@1.70
1st Division Anorthosis - AEK Larnaca Will both teams score in the match Yes@1.95
combi
Ligue 1 OSC Lille - Toulouse FC How many goals will be scored Over 2,5@2.20
Superligaen Aarhus GF - FC Vestsjælland How many goals will be scored Over 2,5@1.80
combi
(h)
0 Vind ik leuk's
verybad65:

hey F.B.I arie moet je van deze ook nog screen, en vanaf wanneer ongeveer die andere
ga eerst zelf wat presteren voor dat je zo grote mond heb ;-)
of moet ik zeggen arie veel bombarie

Nee hoor, maar jij zegt als je ze hier plaatst dat ze fout gaan en als je ze niet plaatst juist goed. Ben dan alleen maar benieuwd wat voor bets dat waren. Beetje jammer dat jij je direct zo aangevallen voelt als iemand een reactie geeft op je topic en je meteen de ander afsnauwd. Het onderwerp in dit topic ben jij en niet iemand anders dus de 'prestaties' van iemand anders doen er ook niet toe. Als je geen (opbouwende) kritiek wil had je nooit een topic moeten openen..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.