Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
timbarrett:
Tennis
13:00 Thiem - Goffin (Goffin wint) @ 2.25
19:00 Nara - Erakovic (Erakovic wint) @ 2.30

Odd: 5.17
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 51,70

Dit vind ik opzich best een mooie combi!
Erakovic speelt super, wint van redelijk goede spelers.
Nara speelt niet zo goed meer en wint nu wel van de wat mindere.
En Goffin is gewoon in top vorm op het moment.



Nog even aanvulling, ik wist dat goffin in top vorm was maar zie nu ook zelfs dat die 19 wedstrijden onverslagen is, zijn laatste verlies was op Wimbledon tegen Andy Murray waar je vind ik van mag verliezen. Dit nog als tip voor mensen die mee (willen) spelen.
0 Vind ik leuk's
Ah, jammer dat ik deze nu pas zie. Wilde net gaan meedoen met de combo, maar zag dat Goffin de pot net al aan het binnen halen was. Wellicht nog Erakovic single spelen dan :)
0 Vind ik leuk's
Ja goffin speelde wel erg slecht set 1 en begin set 2 was ook niet al te best, pas toen die 2 bp's tegen kreeg in set 2 kon die de 2 bp's wegwerken en begon die pas goed te spelen en won die opzich nog vanaf dat moment erg eenvoudig.

Mijn combi voor 50% al compleet en 7asper erakovic wint is ook een hele mooie odd! Ik zie nara echt heel weinig kans maken.
0 Vind ik leuk's
Ik hou van experimenteren en uiteraard blijf ik mijn stappenplannen gebruiken maar ik heb een nieuwe stappenplan uitgetekend die ik ook even wil proberen, eigenlijk is het daar juist de bedoeling om bij stap 1 te blijven maar mocht je bijvoorbeeld bij stap 5, 6 of 7 komen en je hebt dan pas je weddenschap goed dan heb je nog steeds winst op je begin bankroll.



Als je de bets goed uitkiest dan denk ik dat je minstens 1 op de 7 kansen wel een weddenschap (combinatie) op odd 3 goed hebt.

Het beste is denk ik:
2x een odd van ongeveer 1.75 in een combinatie.
3x een odd van ongeveer 1,45 in een combinatie.

Tenzij je heel zeker bent van een single odd 3.00 zou ik pas op single odd 3.00 spelen.
Een combinatie van 4 of meer weddenschappen wordt denk ik toch iets teveel.

Uiteraard kan je dit ook met minder bankroll spelen alleen dan heb je minder kansen, speel je bijvoorbeeld met 38 euro begin bankroll dan heb je 1 op 6 kans, speel je met 24 euro bankroll dan 1 op 5 kans. Dit kan jezelf uiteraard bepalen.
0 Vind ik leuk's
Het is een mooi schema, maar dit is toch harstikke riskant? Dit is wat mensen doen als ze tilten. Steeds meer inzetten na een verloren bet om het geld terug te winnen, of lees ik het schema fout?
0 Vind ik leuk's
Dat valt eigenlijk wel mee want je begint met een lage bedrag en je verhoogt het steeds met lage bedragen als het fout gaat, het is niet dat je met grote bedragen een foute bet probeert goed te maken, dit doe je steeds in kleine maten. Verder heb ik ook een eindpunt ingesteld dat als het bij Stap 7 fout gaat dat je gewoon je verlies moet nemen en dan niet door moet gaan.

Poging 1
Szlavikovics - Grajdek (Grajdek wint Set 2 Game 2) @ 2.60
Gepakt met 15-30 achterstand en dus eigen service.

Odd: 2.60
Inzet: € 2.32
Mogelijke uitbetaling: € 6.03
0 Vind ik leuk's
timbarrett:

Poging 1
Szlavikovics - Grajdek (Grajdek wint Set 2 Game 2) @ 2.60
Gepakt met 15-30 achterstand en dus eigen service.

Odd: 2.60
Inzet: € 2.32
Mogelijke uitbetaling: € 6.03


Poging 1
Zanevska - Gabriella (Under 6.5 games set 1)

Gepakt bij 4-0, Tegenstandster heeft amper 25% op first service.
Zanevaska nummer 1 geplaatst dat toernooi en 83% op first service.

Odd: 2.90
Inzet: € 2.20
Mogelijke uitbetaling: € 6.38

0 Vind ik leuk's
timbarrett:


Poging 1
Zanevska - Gabriella (Under 6.5 games set 1)

Odd: 2.90
Inzet: € 2.20
Mogelijke uitbetaling: € 6.38


Poging 1
Szlavikovics - Grajdek (Grajdek wint Set 2 Game 10)

Odd: 2.50
Inzet: € 2.61
Mogelijke uitbetaling: € 6.53

0 Vind ik leuk's
timbarrett:


Poging 1
Szlavikovics - Grajdek (Grajdek wint Set 2 Game 10)

Odd: 2.50
Inzet: € 2.61
Mogelijke uitbetaling: € 6.53



Poging 2
Volleybal: Japan - USA (USA Wint set 3) @ 1.27
Volleybal: Algerije - Mexico (Mexico wint set 4) @ 1.67
Tennis: Kamke - Llorda (Kamke wint) @ 1.45

Odd: 3.08
Inzet: € 4.00
Mogelijke uitbetaling: € 12.30

Foutje gemaakt: poging 2 hoorde 3 euro inzet te zijn, deed het verkeerd uit mijn hoofd.
Dus hopen dat deze goed gaat en dan een onbedoelde positieve meevaller in het pogingsplan.
0 Vind ik leuk's


Ik mis dit stappenplan toch het meest.

Stap 1
Errani - Lisicki (Lisicki wint)

Odd: 1.42
Inzet: € 20,45
Mogelijke uitbetaling: € 29,04

Ben deze wedstrijd aan het volgen en zie lisicki dit niet verliezen, 2e set staat ze wel achter maar alsnog.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.