Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: timbarrett

Na lange tijd afwezig te zijn geweest op dit forum en met het wedden heeft het WK mij toch weer terug gebracht (wel met veel kleinere inzetten als voorheen). Ook ben ik van plan om weer tips te geven dus bij deze een nieuwe topic! De oude had ik eerder door een moderator al laten verwijderen. Misschien dat mijn NBA Topic nog bestaat en zoja dan is het aan de moderators of ze de NBA topic willen laten staan of verwijderen.

Wedstrijd 1: Colombia - Ivoorkust
Colombia scoort 2 goals of meer
Notering: 2.05

Wedstrijd 2: Uruguay - Engeland
Over 2.5 goals gehele wedstrijd
Notering: 1.80

Wedstrijd 3: Japan - Griekenland
Japan scoort 2 goals of meer
Notering: 2.32

Totaal
Mocht je gecombineerd willen spelen dan is de notering 8.56 (Unibet)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 19-06-2014 15:10 Leden topics
in 19-06-2014 15:10 Leden topics
926 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pff leek goed te gaan, zelfs 3 breakpunten maar niet benut, en toen hield tegestander eigen game.

Jammer!
0 Vind ik leuk's
Stop met tennis :P

Ik verlies m'n bets ook elke keer op tennis... of dat het nu 1.20, 1.30 of 1.33, de favorieten verliezen telkens. Die screen die ik je stuurde waren ook beide tennisbets fout ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Stop met tennis :P

Ik verlies m'n bets ook elke keer op tennis... of dat het nu 1.20, 1.30 of 1.33, de favorieten verliezen telkens. Die screen die ik je stuurde waren ook beide tennisbets fout ;)


Ja precies! Tennis stop ik nu ook mee, drama!

Ik pak wel prematch voetbal ofzo als competities weer beginnen of iets leuks wat betrouwbaar is :P Misschien alleen nog tennis met de US open maar dan prematch +2.5 set handicap bij best of 5. Niet meer live tennis en geen prematch winst meer.
0 Vind ik leuk's
Timbarrett, over een aantal weken ga ik serieus aan de slag met je stappenplan. Ik ben nu nog wat aan het experimenteren hier en daar. Het valt me op dat over het algemeen veel odds van rond de 1.40 goed gaan!

Misschien een tip voor jou en voor alle anderen die dit stappenplan willen gaan volgen:
De quoteringen voor aantal doelpunten eerste helft over 0,5 liggen vaak zo rond de 1.40.
Wanneer je de juiste wedstrijden er uit weet te pikken, denk ik dat je hier serieus een heel eind mee kan komen.

Ik heb nu een aantal keer gewed op een over 0.5 in de eerste helft, en ze zijn vrijwel allemaal goed gegaan!
0 Vind ik leuk's
Schrijf alsjeblieft tennis niet af :)

Ik doe als fun challenge van €10 naar €1000 en het is me zowaar gelukt.
Dit na amper 16 bets! => https://www.facebook.com/the1000challenge?ref=hl&ref_type=bookmark

Onder deze 16 bets waren er 12-13 "tennis" :D
0 Vind ik leuk's
@ svennie Ik ga er opletten bedankt voor de tip!
@ Principito netjes hoor! ziet er goed.

Tennis schijf ik ook niet af maar het live wedden met over's en under's is drama tegenwoordig, zowel bij mannen als vrouwen. Sinds vandaag ben ik weer overgestapt naar ComeOn en heb daar 2 leuke bets gespeeld, niet voor het stappenplan maar voor fun en heb weer ff een bankroll opgebouwd dat ik weer een aantal keren een stappenplan kan doen.

Tennis live durf ik alleen nog prematch aan! Alleen dan niet op over/under maar wel op set handicap. Dan pak ik wedstrijden waarbij ik denk dat mogelijk de tegenstander wint alleen dan pak ik natuurlijk set handicap en geen winst.

Stap 1, Stap 2, Stap 3
01:05 Prematch Tennis: Venus Williams vs. Andrea Petkovic (Petkovic +1.5 set handicap) @ 1.43
02:00 Prematch Basketball: San Antonio Silver Stars - Connecticut Sun (San Antonio Silver Stars) @ 1.44
03:20 Prematch Tennis: Vasek Pospisil vs. Santiago Giraldo (Giraldo +1.5 set handicap) @ 1.40

Odd: 2.92
Inzet: € 21.09
Mogelijke uitbetaling: € 61.58

Ik heb nog gedacht aan de Kansas voetbal wedstrijd MLS over 0.5 first half, de laatste aantal wedstrijden altijd wel een doelpunt in een kansas wedstrijd de eerste helft maar vond de odd van in de 1.30 in deze wedstrijd toch te laag daarvoor.
0 Vind ik leuk's
timbarrett:
@ svennie Ik ga er opletten bedankt voor de tip!
@ Principito netjes hoor! ziet er goed.

Tennis schijf ik ook niet af maar het live wedden met over's en under's is drama tegenwoordig, zowel bij mannen als vrouwen. Sinds vandaag ben ik weer overgestapt naar ComeOn en heb daar 2 leuke bets gespeeld, niet voor het stappenplan maar voor fun en heb weer ff een bankroll opgebouwd dat ik weer een aantal keren een stappenplan kan doen.

Tennis live durf ik alleen nog prematch aan! Alleen dan niet op over/under maar wel op set handicap. Dan pak ik wedstrijden waarbij ik denk dat mogelijk de tegenstander wint alleen dan pak ik natuurlijk set handicap en geen winst.

Stap 1, Stap 2, Stap 3
01:05 Prematch Tennis: Venus Williams vs. Andrea Petkovic (Petkovic +1.5 set handicap) @ 1.43
02:00 Prematch Basketball: San Antonio Silver Stars - Connecticut Sun (San Antonio Silver Stars) @ 1.44
03:20 Prematch Tennis: Vasek Pospisil vs. Santiago Giraldo (Giraldo +1.5 set handicap) @ 1.40

Odd: 2.92
Inzet: € 21.09
Mogelijke uitbetaling: € 61.58

Ik heb nog gedacht aan de Kansas voetbal wedstrijd MLS over 0.5 first half, de laatste aantal wedstrijden altijd wel een doelpunt in een kansas wedstrijd de eerste helft maar vond de odd van in de 1.30 in deze wedstrijd toch te laag daarvoor.


Heb hem meegespeeld :)
0 Vind ik leuk's
Basketball heeft ons genakt, ik speel regelmatig op San Antonio en Connectiut is normaal echt helemaal niks.

Rugby
09:30 North Queensland Cowboys - Gold Coast Titans (Gold Coast Titans +12 handicap)

Odd: 1.92
Inzet: € 15,00
Mogelijke uitbetaling: € 28,88

Misschien dat ik bovenstaande als stap 1 doe omdat het eindbedrag mooi uitkomt maar ik denk gewoon als losse bet.
0 Vind ik leuk's
Tennis
13:00 Thiem - Goffin (Goffin wint) @ 2.25
19:00 Nara - Erakovic (Erakovic wint) @ 2.30

Odd: 5.17
Inzet: € 10,00
Mogelijke uitbetaling: € 51,70

Dit vind ik opzich best een mooie combi!
Erakovic speelt super, wint van redelijk goede spelers.
Nara speelt niet zo goed meer en wint nu wel van de wat mindere.
En Goffin is gewoon in top vorm op het moment.

0 Vind ik leuk's
Kut basketball altijd...
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.