Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Tim

Heren,

Misschien hebben jullie mijn sportsplays.com topic wel gezien, waar je kan wedden zonder zelf geld te hoeven storten (ook al je bankroll op is) en als je de 200 dollar haalt dit ook kan uitbetalen. Je begint met $ 0,50 en vanuit daar kan je wedden op verschillende sporten.

Momenteel sta ik op $ 8,81 en wil vanaf hier mijn tips bijhouden en mogelijk hebben jullie iets aan de tips voor bij jullie bookmaker.

Bet historie van onder naar boven:


Tennis
20:30 Vasek Pospisil vs. Roberto Bautista Agut Over 22,5 games

Odd: 1.90
Inzet: $4.81
Mogelijke uitbetaling: $4.33
Bankroll zonder openstaande bets: $4.00
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar timbarrett
Country flagtimbarrett in 18-02-2015 19:20 Leden topics
in 18-02-2015 19:20 Leden topics
126 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ice Hockey laat ons in de steek :'(
0 Vind ik leuk's
Jammer. IJshockey was de laatste dagen juist erg winstgevend
0 Vind ik leuk's
Nog wat leuke betts voor vanavond
0 Vind ik leuk's


Meerdere verzoekjes gehad om weer een stappenplan te doen.
Mijn geld staat nu voor grote deel op Unibet dus ik denk dat de meeste mee kunnen doen.

Stap 1
00:15 Tennis: Murray - Kohlschreiber Over 21.5 games @ 1.72
01:00 AHL Ijshockey: Grand Rapids Griffins - Rockford Icehogs Over 3.5 goals @ 1.22

Odd: 2.10
Inzet: € 20,17
Mogelijke uitbetaling: € 42,32
0 Vind ik leuk's
Ik heb alleen die tennispick meegespeeld, aangezien ik die ander niet kon vinden op Tipico.

Stake: 20 euro
Odd: 1.75

Payout: 35 euro
0 Vind ik leuk's
Helaas was de tennispick weer eens niet te spelen op William Hill. Toen maar niet meegespeeld.
0 Vind ik leuk's
Ik precies hetzelfde.. Kon op de ice hockey alleen over 5.5 spelen..

Hopelijk heb je voor vandaag en morgen weer wat tips? die je alvast kunt spelen
0 Vind ik leuk's
Sorry helaas door drukte met werk niet veel tips kunnen geven laatste dagen. In het weekend (denk vanavond ook) weer tips! Denk stappenplan ook.
0 Vind ik leuk's
Oké ben benieuwd. Speel er graag met je mee!
0 Vind ik leuk's
Zo ik zit weer bij mijn favoriete bookmaker marathonbet!
Ik ga een stappenplan doen en ik probeer er wel op te letten of de bets ook bij unibet speelbaar zijn.



Stap 1
11:35 Football Australia A-League: Sydney FC vs Adelaide United : Total Goals Over 2.5 Odds: 1.69
11:05 Tennis ATP ROME: Gimeno-Traver vs M.Ilhan. Match Result Gimeno-Traver, Daniel To Win Odds: 1.20

Odd: 2.028
Inzet: € 20,00
Mogelijke uitbetaling: € 40,56

Opmerking
Gimeno-Traver begint 11:05 al maar de odd is wel laag dus mocht je te laat zijn voor gimeno-traver dan speel maar alleen single over 2.5 sydney wedstrijd.
Bij unibet is namelijk de sidney wedstrijd over 2.5 een odd van 1.85 dus dan geen andere erbij nemen. Compenceren we wel in stap 2 of stap 3.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.