Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van thunder

Sorry voor de late tip, ik wou even de opstelling weten en die is net bekend.

Ik heb de tip in de chat bekend gemaakt zodat de meeste nog mee kunnen pakken.


17:00 Vrouwen CL: Osijek (W) - Avaldsnes (W)

Osijek Dubbele Kans 1X @ 3.15


Korte motivatie:

Osjek speelde thuis tegen ZFK Dragon op 7 augustus en wonnen maar liefst met 13-0. Avaldsnes won 3 dagen later met maar 3-0 van ZFK Dragon, terwijl een groot deel van ZFK Dragon hetzelfde was. Osjek speelt op 1 plek na met hetzelfde elftal vanavond.



De uit reeks is van Avaldsnes ook niet goed:


Osjek doet het thuis prima, met name op CL niveau:



De opstelling van Avaldsnes is met 6 dezelfde spelers als tegen ZFK Dragon. Het middenveld en de aanval aardig gelijk gebleven, met name is het verschil in de verdediging en de keeper is anders. Ik heb rode pijltjes getrokken van de opstelling van toen en nu.




Ik pak ze ook Low Stake winst @ odd 7

Maar mijn hoofdtip is Dubbele Kans 1X Osjek @ odd 3.15

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar thunder
Country flagthunder in 13-08-2018 14:46 Leden topics
in 13-08-2018 14:46 Leden topics
6 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Bedankt, ik speel met je mee!

0 Vind ik leuk's

Mooie tip, ik was helaas te laat. Ik blijf je topic wel volgen, ben benieuwd! (y)

0 Vind ik leuk's
Op ma. 13 aug. 2018, 16:46 schreef thunder:


17:00 Vrouwen CL: Osijek (W) - Avaldsnes (W)

Osijek Dubbele Kans 1X @ 3.15


Eindstand 2-2! Ze hebben nog 2-1 voor gestaan tot de 82e minuut maar 2-2 prima resultaat.

Bericht gewijzigd door thunder op ma 13 aug. 2018, 17:02
6 Vind ik leuk's

Om 20:45 Wealdstone - Woking.



Wealdstone is bij de bookies de favoriet maar hebben van de 3 gespeelde competitie wedstrijden er 1 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren. Woking is in vorm en heeft alle 3 de wedstrijden in de competitie nog gewonnen.



Wealdstone heeft in het nieuwe seizoen 2 vriendschappelijke en 1 competitie wedstrijd thuis gespeeld. Van Weston hebben ze eenvoudig gewonnen, dit team staat 20e en draait geen goed begin van het seizoen.



Woking heeft 3 uit wedstrijden gespeeld waarvan 2 vriendschappelijk en 1 competitie. Net als Wealdstone heeft Woking ook een mindere tegenstander gehad in de competitie.



Ik kan de goede vorm van Woking niet negeren. Ze hebben een goede voorbereiding gehad en ook alle 3 de gespeelde competitie wedstrijden op rij gewonnen.


Mijn tip:

Woking dubbele kans X2 @ 1.63

Ik heb hem zelf in combi met een live bet, voor de mensen die 1.63 te laag vinden of niet van combi's houden. De Draw No Bet is 2.30. Zelf ben ik niet zo fan van draw no bets. Dan vul ik het liever op met een andere bet.

Bericht gewijzigd door thunder op ma 13 aug. 2018, 17:49
1 Vind ik leuk's
Op ma. 13 aug. 2018, 19:45 schreef thunder:

Om 20:45 Wealdstone - Woking.

Mijn tip:

Woking dubbele kans X2 @ 1.63


Eindstand 1-0 Helaas een strafschop in de slotfase die de bet verpesten.

0 Vind ik leuk's

Maleisië Challenge Cup

15 Augustus om 15:00: UiTM FC - ATM



UiTM staat 9e in de competitie en ATM in een divisie lager op de derde plek.


De Thuis reeks van UiTM is niet al te best:



Terwijl ATM het uit naar behoren doet, ze verliezen weinig in hun competitie:



Nu is de odd verschil hier ongetwijfeld omdat UiTM een divisie hoger speelt, echter speelde ATM vorige week uit tegen Pulau Pinang die in dezelfde divisie speelt als UiTm op de 10e plek (1 plek lager dan dat UiTM staat) en daar wonnen ze met 0-2 van. Ik zie ATM in deze wedstrijd zelfs als favoriet.


Mijn pick: ATM Dubbele kans X2 @ 1.92


1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.