Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Sigurd

Nederland, 12.15 uur:

Enigszins verbaasd over deze odd. Wedstrijd van het jaar voor ADO. ‘Sfeer’ rondom de wedstrijd is de afgelopen tijd aardig opgeklopt met de actie van DH supporters in Amsterdam en de demonstratie van Ajax-supporters in DH op het tijdstip van de wedstrijd. Voor Ajax is dit nog een van de lastigere te nemen hordes in de resterende 12 wedstrijden en met het oog op PSV-Feyenoord zullen ze er alles aan doen om die druk op PSV te houden. Leidsman is de nog relatief onervaren Manschot. Hij heeft nog niet veel ervaring met het fluiten van dergelijke wedstrijden. Dit seizoen haalde hij de over 3.5 line in 6 van de 13 wedstrijden maar haalt een gemiddelde van 3.69 kaart per wedstrijd. In 5 van die 13 wedstrijden bleef de teller op 3 kaarten steken. Pluspunt voor een ‘total cards’ bet is dat door de VAR er behoorlijk wat meer rode kaarten worden gegeven. De historie van ADO-Ajax is er een met redelijk wat kaarten.

2017/2018: 7

2016/2017: 1

2015/2016: 4

2014/2015: 8

2013/2014: 6

Een kaart zou Tagliafico niet slecht uit komen. Hij staat momenteel op 3 kaarten en de belangrijke wedstrijden AZ uit en PSV thuis komen steeds dichter bij. Ajax speelt nog 3 wedstrijden tot die ontzettend belangrijke wedstrijden, namelijk ADO uit (vandaag) en thuis tegen Fortuna en Zwolle. Vandaag een kaartje en thuis tegen Fortuna een kaartje maken hem geschorst tegen Zwolle. Hij zal er dan tegen AZ en PSV sowieso bij zijn. Is een ontzettend belangrijke schakel voor Ajax en een van de posities die het lastigst op te vangen zijn aangezien de andere opties (o.a. Blind, Sinkgraven) stukken minder zijn. 

Over 3.5 cards;

@ 2.23 (Unibet)

Tagliafico card;

@ 5.00 (Unibet)

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSigurd in 24-02-2019 09:15 Leden topics
in 24-02-2019 09:15 Leden topics
68 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Piroe waarschijnlijk weer spits en hij op het middenveld, maar voor @19 kan je altijd proberen

2 Vind ik leuk's

Ik zie het er niet tussen. Bij goalscorer toch?

0 Vind ik leuk's

Quotering is gecrashed naar 4.8

0 Vind ik leuk's
Work hard, play harder
Op vr. 29 mrt. 2019, 10:42 schreef somersyannick:

Quotering is gecrashed naar 4.8

gelukkig heb ik hem meegenomen aan 19 ;)

en nu maar hopen :)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Zoals eerdere leden al zeiden zal Piroe waarschijnlijk in de spits gaan spelen. De reden waarom ik Lonwijk tegen Jong AZ speelde was inderdaad omdat hij toen als spits speelde. Hopelijk scoort ie vanavond toch voor de 19.00 odd backers! Nog steeds wel een oké odd hoor.

0 Vind ik leuk's

De odd is gedaald naar 3.20... Bookmakers zijn wel een beetje bang geworden.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op vr. 29 mrt. 2019, 12:40 schreef Sigurd:

Zoals eerdere leden al zeiden zal Piroe waarschijnlijk in de spits gaan spelen. De reden waarom ik Lonwijk tegen Jong AZ speelde was inderdaad omdat hij toen als spits speelde. Hopelijk scoort ie vanavond toch voor de 19.00 odd backers! Nog steeds wel een oké odd hoor.

Welke positie speelt die dan? Middenveld?

0 Vind ik leuk's
Op vr. 29 mrt. 2019, 19:49 schreef fcarie:

Verdedigende middenvelder

0 Vind ik leuk's
Op vr. 29 mrt. 2019, 19:55 schreef rjansen82:
Op vr. 29 mrt. 2019, 19:49 schreef fcarie:

Verdedigende middenvelder

Sjezus dan scoort die niet man

1 Vind ik leuk's

NAC-VVV, 12.30 uur:

Over 3.5 kaarten @ 2.48 (Unibet). Hele lekkere odd. Nieuwe trainer en met nog wedstrijden tegen Excelsior uit en Emmen in de komende weken is het nog niet helemaal voorbij NAC bij winst vandaag. Nieuwe kansen voor o.a. Kali die ongetwijfeld een kaartje gaat pakken vanmiddag. Vd Graaf is de scheids. 3/6 wedstrijden over 3.5 line. Speel deze zelf high stake.

2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.