Tips van: Saviola9
Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Hopelijk heb je nu wel winsten dit jaar (y)
Je bent een misselijk ventje Daniel, rot aub op
Laatste maanden actief bezig geweest met tennis, veel partijen gekeken en veel kennis vergaard. Ik zal de komende tijd hier dan ook de tennis picks gaan posten.
WTA Antwerp
Van Uytvanck - Rybarikova @1,78
Ik speel deze tip voornamelijk vanwege de gigantisch slechte vorm van Rybarikova. Met verliespartijen tegen Rus en Bertens is bezig aan een slechte reeks. Daarnaast schijnt ze een nieuw racket te gebruiken. Het is een algemeen gegeven dat een speler een lange tijd nodig heeft om aan een nieuw racket te wennen.
Van Uytvanck speelt bovendien in haar thuisland! Ik verwacht een overwinning voor van Uytvanck.
ATP Sao Paulo
Schwartzmann - Lorenzi -> Over 21,5 games @1,86
Twee spelers die niet veel voor elkaar onder doen. Hebben één keer eerder tegen elkaar gespeeld en dat werd 2-1 voor Lorenzi, met in totaal 24 games (6-1, 1-6 en 6-3). Ik verwacht vandaag ook één van de volgende twee scenario's:
- Een driesetter
- Een set met een tiebreak of 7-5.
De over 21,5 games lijkt me goed haalbaar in deze wedstrijd!
ATP Rotterdam
Benneteau - Chardy @1,79
Chardy is in mijn ogen in een betere vorm en dat is ook terug te zien in de resultaten. Chardy won van Coris en Querrey en verloor van Dimitrov, Seppi en Muller. Benneteau daarentegen wis alleen van Pospisil te winnen, verder verloor hij van Becker, Mayer, Kokkinakis en Murray. De clash tussen deze twee Fransen valt denk ik in het voordeel van Chardy uit. De H2H is 2-1 in het voordeel van Benneteau, ik verwacht dat dat na vandaag 2-2 is.
--------------------------------------------------------------------
Voor degene die meespelen: succes! (y)
WTA Antwerp
Van Uytvanck - Rybarikova @1,78
Ik speel deze tip voornamelijk vanwege de gigantisch slechte vorm van Rybarikova. Met verliespartijen tegen Rus en Bertens is bezig aan een slechte reeks. Daarnaast schijnt ze een nieuw racket te gebruiken. Het is een algemeen gegeven dat een speler een lange tijd nodig heeft om aan een nieuw racket te wennen.
Van Uytvanck speelt bovendien in haar thuisland! Ik verwacht een overwinning voor van Uytvanck.
ATP Sao Paulo
Schwartzmann - Lorenzi -> Over 21,5 games @1,86
Twee spelers die niet veel voor elkaar onder doen. Hebben één keer eerder tegen elkaar gespeeld en dat werd 2-1 voor Lorenzi, met in totaal 24 games (6-1, 1-6 en 6-3). Ik verwacht vandaag ook één van de volgende twee scenario's:
- Een driesetter
- Een set met een tiebreak of 7-5.
De over 21,5 games lijkt me goed haalbaar in deze wedstrijd!
Benneteau - Chardy @1,79
Chardy is in mijn ogen in een betere vorm en dat is ook terug te zien in de resultaten. Chardy won van Coris en Querrey en verloor van Dimitrov, Seppi en Muller. Benneteau daarentegen wis alleen van Pospisil te winnen, verder verloor hij van Becker, Mayer, Kokkinakis en Murray. De clash tussen deze twee Fransen valt denk ik in het voordeel van Chardy uit. De H2H is 2-1 in het voordeel van Benneteau, ik verwacht dat dat na vandaag 2-2 is.
--------------------------------------------------------------------
Voor degene die meespelen: succes! (y)
0108daniel:
Wat is dit voor trieste opmerking?
Opgave van Benneteau, dus de bet van Chardy is een void geworden.
In plaats daarvoor deze:
ATP Rotterdam:
Granollers - Stakhovsky @1,67
In mijn ogen is Granollers gewoon de betere.
In plaats daarvoor deze:
ATP Rotterdam:
Granollers - Stakhovsky @1,67
In mijn ogen is Granollers gewoon de betere.
Voor vanmiddag/vanavond ook nog een favorieten combi:
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
haagsebrabander:
0108daniel:
Waar komt deze?
Hoop gewoon voor hem dat dit jaar beter gaat dan vorig jaar...
saviola9:
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
Bagnis - Delbonis
Sijsling - Tomic
Lacko - Karlovic
@2,30
Neem ik mee (y)
Gister een matige dag, hopelijk vandaag beter.
Tips volgen later in de ochtend.
Status:
2/4 goed
Tips volgen later in de ochtend.
Status:
2/4 goed
Livetip: Shuai Peng to win vs. Misaki Doi. @2,50
Peng is een veel betere tennisster, eerste set verloren met 6-3. Ik verwacht een comeback.
Peng is een veel betere tennisster, eerste set verloren met 6-3. Ik verwacht een comeback.