Tips van: Saviola9
Ik ga hier ook maar eens m'n tips plaatsen. Ik speel bijna altijd op Unibet!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
Te beginnen met vanavond :
Colombia - Senegal -1 @2.18
WK ganger Colombia neemt het in Argentinië op tegen Senegal. Senegal komt met een veredeld C-elftal en Colombia is op volle oorlogssterkte zo vlak voor het WK. Colombia, waar Falcao helaas nog steeds geblesseerd is, zal op het WK een goede indruk achter willen laten en de spelers willen zich vandaag voor hun coach gaan bewijzen. De spelers van Senegal zijn allemaal onervaren en een stuk of 7/8 spelers spelen nog in eigen land, waar de competitie natuurlijk niks voorstelt.
Kortom : Een sterk Colombia tegen een zeer matig Senegal, ik zie het minstens in 3-0 of 4-1 eindigen!
in 31-05-2014 16:20 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Na enkele tips speel ik de volgende combi, hiiiiiiiigh stake:
Tennis: Herbert - Berankis @1,70
Basketball: Bayi Rockeys - Jilin @1,67
Basketabll : Zvevda - Olympiakos @1,73
Inzet: €50
Odd: 4,89
Uitbetaling: €244,5
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Jilin wint met 97-88 van Bayi, goede overwinning dus tegen een mooie odd.
Om omstreeks 15:00 zal Berankis zijn opwachting maken en om 19:00 Zvevda. Beide weddenschappen heb ik de afgelopen uren veelvuldig als tip voorbij zien komen. Ik heb goede hoop dus!
Tennis: Herbert - Berankis @1,70
Basketball: Bayi Rockeys - Jilin @1,67
Basketabll : Zvevda - Olympiakos @1,73
Inzet: €50
Odd: 4,89
Uitbetaling: €244,5
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:
Jilin wint met 97-88 van Bayi, goede overwinning dus tegen een mooie odd.
Om omstreeks 15:00 zal Berankis zijn opwachting maken en om 19:00 Zvevda. Beide weddenschappen heb ik de afgelopen uren veelvuldig als tip voorbij zien komen. Ik heb goede hoop dus!
Gister leuke winst gemaakt met darten, dus deel daarvan kan worden besteed aan een funcombi:
Voetbal;
Turkije - Brazilie
Argentinie - Kroatie
Darten:
Barney - Jenkins
Van Gerwen - Brown
Chisnall - Green
Inzet: €30
Odd: 3,31
Uitbetaling: €99,30
Voetbal;
Turkije - Brazilie
Argentinie - Kroatie
Darten:
Barney - Jenkins
Van Gerwen - Brown
Chisnall - Green
Inzet: €30
Odd: 3,31
Uitbetaling: €99,30
Voor morgenavond:
Kwalificatie - WK 2015 Vrouwen:
Nederland V - Italie V @2,00
Morgen begint om 18:30 in Den Haag het eerste playoff duel tussen Nederland en Italië. Het gaat om één ticket voor het WK 2015 in Canada. Voor Nederland een unieke kans, wordt dan de eerste keer dat ze het WK halen.
Nederland won in de vorige play-off ronde overtuigend van Schotland. Uit werd er met 1-2 gewonnen en thuis werd het 2-0 voor de Nederlandse vrouwen. Italië had het een stuk lastiger met Oekraïne, door 2 doelpunten in de laatste 20 minuten wisten ze hun ticket voor deze play-off ronde veilig te stellen.
Ik zelf heb al 2 jaar elke thuiswedstrijd van de vrouwen gekeken, de tickets voor het tweede duel in Italië (Donderdag 27 nov, in Verona) zijn ook al geboekt. Ik ben dus redelijk op de hoogte van de vrouwen en verwacht een thuisoverwinning voor de Nederlandse Vrouwen. Én dat ze zich kwalificeren voor het WK 2015 natuurlijk.
Kwalificatie - WK 2015 Vrouwen:
Nederland V - Italie V @2,00
Morgen begint om 18:30 in Den Haag het eerste playoff duel tussen Nederland en Italië. Het gaat om één ticket voor het WK 2015 in Canada. Voor Nederland een unieke kans, wordt dan de eerste keer dat ze het WK halen.
Nederland won in de vorige play-off ronde overtuigend van Schotland. Uit werd er met 1-2 gewonnen en thuis werd het 2-0 voor de Nederlandse vrouwen. Italië had het een stuk lastiger met Oekraïne, door 2 doelpunten in de laatste 20 minuten wisten ze hun ticket voor deze play-off ronde veilig te stellen.
Ik zelf heb al 2 jaar elke thuiswedstrijd van de vrouwen gekeken, de tickets voor het tweede duel in Italië (Donderdag 27 nov, in Verona) zijn ook al geboekt. Ik ben dus redelijk op de hoogte van de vrouwen en verwacht een thuisoverwinning voor de Nederlandse Vrouwen. Én dat ze zich kwalificeren voor het WK 2015 natuurlijk.
Succes, met je tip. Vanwaar de interesse in vrouwenvoetbal als ik vragen mag?
Successs (y) (y)
Successs (y) (y)
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
M'n vader is al paar jaar lang één van de twee trainers van het Vrouwenelftal. Dus vandaar..
NBA:
Utah Jazz - Toronto 1,57
EuroCup Basketball:
Tarvas - Moskou 1,58
87-81 winst!
Ijshockey NLA Zwitserland:
Servette - Lausanne 1,8[/rood]
[groen]EuroLeague Basketball:
Partizan - Jeruzalem Jeruzalem +2,5 1,72
Fabelachtige 64-83 winst voor Jeruzalem!
Utah Jazz - Toronto 1,57
EuroCup Basketball:
Tarvas - Moskou 1,58
87-81 winst!
Ijshockey NLA Zwitserland:
Servette - Lausanne 1,8[/rood]
[groen]EuroLeague Basketball:
Partizan - Jeruzalem Jeruzalem +2,5 1,72
Fabelachtige 64-83 winst voor Jeruzalem!
Jammer dat je de uitslagen niet meer plaatst :-(
Mijn excuses Daniel, heb alles bijgewerkt. Inclusief al 2 winnende picks van deze avond!
Zo, 3/3 goed gister. Vanavond staat er nog 1 bet voor NLA Ijshockey.
Wellicht vanmiddag wat nieuwe bets!
Wellicht vanmiddag wat nieuwe bets!
Rugby Union:
La Rochelle - Exeter Chiefs @1,62
Basketball Euroleague:
Kaunas - Efes Kaunas -2,5 @1,88
La Rochelle - Exeter Chiefs @1,62
Basketball Euroleague:
Kaunas - Efes Kaunas -2,5 @1,88