Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Sanderferinga26

Goededag,

Ik ben Sander en ik volg deze website ruim een jaar. Ik dacht laat ik zelf eens een topic plaatsen en mijn tips aan jullie geven. Ik doe dit niet als de meeste met unibet, william hill of andere websites. Nee ik doe het met de Toto, want ik wil laten zien dat je met de toto ook winst gevend kan zijn, ook al zijn de queteringen een stuk minder dan bij andere sites.

Ik start met 20 euro en ik kijk met hoeveel ik terug komen
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsanderferinga26 in 15-06-2016 22:08 Leden topics
in 15-06-2016 22:08 Leden topics
14 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
sanderferinga26:
Goedeavond,

Het gaat tot nu toe DRAMATISCH met de bets, maar vanavond heb ik goede hoop. Moet even de smaak te pakken te krijgen! (y)
Bets voor vanavond:

Slowakije-Engeland Engeland wint @1,91
Moeilijke wedstrijd voor Engeland, maar ze slepen de overwinning uit het vuur 1-2

Rusland-Wales X gelijkspel @3,08
Willen allebei erg graag winnen, maar lopen allebei tegen elkaar op 1-1

Hopen dat het deze keer wel goed afloopt!

Sander

0 Vind ik leuk's
Het is om te janken, mijn voorspellingen.

Tipjes voor morgen:

N.ierland-Duitsland Duitsland wint @1,31

N ierland gaat waarschijnlijk heel verdedigend spelen, toch zie ik duitsland wel zakelijk met 2-0 winnen

Oekraine-polen polen wint @2,06 en under 2,5 goals @1,56

Twee ploegen die reactie voetbal spelen, erg verdedigend. Maar polen wint, want ik vind oekraine erg matig dit toernooi.
Ik plak er ook under 2,5 goals aan vast

Ik speel vannacht ook voor het eerst wat honkbal wedstrijden mee, voor de tips check sjorss94 zijn forum ff

Ik ruik kansen....................

{sander}

0 Vind ik leuk's
sanderferinga26:
Het is om te janken, mijn voorspellingen.

Tipjes voor morgen:

ierland-Duitsland Duitsland wint @1,31N.

N ierland gaat waarschijnlijk heel verdedigend spelen, toch zie ik duitsland wel zakelijk met 2-0 winnen

Oekraine-polen polen wint @2,06 en under 2,5 goals @1,56

Twee ploegen die reactie voetbal spelen, erg verdedigend. Maar polen wint, want ik vind oekraine erg matig dit toernooi.
Ik plak er ook under 2,5 goals aan vast

Ik speel vannacht ook voor het eerst wat honkbal wedstrijden mee, voor de tips check sjorss94 zijn forum ff

Ik ruik kansen....................

{sander}

0 Vind ik leuk's
EINDELIJK, gisteren lekker 30 euro winst geboekt!!

Tips voor morgen

Portugal-hongarije Portugal Wint @1,43

Portugal is zowat verplicht om deze wedstrijd te winnen, ik denk dat de grote namen nu echt gaan opstaan ;)

Italie-Ierland Italie wint @2,44

Een erg hoge odd voor italie, waarschijnlijk spelen ze met een B elftal, maar toch denk ik dat ze toch gaan winnen. Ierland zeer matig
(Kleine gokje)

We zullen zien!

Tot morgen :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.