Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van rosscountry

Peru - Uruguay X2 (een van de laatste kansen van Uruguay om zich nog te plaatsen voor het WK en de Uruguayanen schat ik qua elftal hoger in)
Bosnie - Slowakije 1 (Bosnie draait al heel de kwalificatie lekker en als ze winnen zijn ze minimaal zeker van de play-offs voor het WK)
Ghana - Zambia 1 (meer kwaliteiten aan de kant van Ghana, dat Boateng, Essien en de gebroeders Ayew weer met open armen heeft ontvangen. Daarnaast heeft Ghana het thuisvoordeel en eindigde het laatst gespeelde duel tussen de twee landen in een 4-1 overwinning voor de Ghanezen)
Totale odd is €3,07
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar rosscountry
Country flag rosscountry in 6-09-2013 15:25 Leden topics
in 6-09-2013 15:25 Leden topics
2 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 7 sep. 2013 om 08:00
'Peru - Uruguay X2 (een van de laatste kansen van Uruguay om zich nog te plaatsen voor het WK en de Uruguayanen schat ik qua elftal hoger in)'
'Bosnie - Slowakije 1 (Bosnie draait al heel de kwalificatie lekker en als ze winnen zijn ze minimaal zeker van de play-offs voor het WK)'
'Ghana - Zambia 1 (meer kwaliteiten aan de kant van Ghana, dat Boateng, Essien en de gebroeders Ayew weer met open armen heeft ontvangen. Daarnaast heeft Ghana het thuisvoordeel en eindigde het laatst gespeelde duel tussen de twee landen in een 4-1 overwinning voor de Ghanezen)'
Totale odd is €3,07
0 Vind ik leuk's
Avatar rosscountry
rosscountry Topic starter Geplaatst 7 sep. 2013 om 08:10
Enkele tips voor vandaag:
Lincoln - Salisbury 1 @1,80
Hemmel Hempstead - St. Neots 1 @1,45
Kaiserslautern II - Wormatia Worms 1 @1,90
MVV - Excelsior DNB MVV @1,53
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.