Tips van roadrunner
Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Fenerbahce-Sjachtar home team score in both halves odd 3,75
Panathinaikos-club BTS 1,91
Videoton-Bate Borisov BTS 2,16
Kevlafik-Hafnafarnoar home team score in both halves odd 6,1
combi odd 94,37 inzet 100 mogelijke uitbetaling 9437,31
totale inleg 5800
Panathinaikos-club BTS 1,91
Videoton-Bate Borisov BTS 2,16
Kevlafik-Hafnafarnoar home team score in both halves odd 6,1
combi odd 94,37 inzet 100 mogelijke uitbetaling 9437,31
totale inleg 5800
Zit niet mee he de laatste tijd road! Nja gelukkig winnen we vanzelf alles terug. Keep it up
It's not gambling if you always win
Mooi, roadrunner is weg.
Ik zeg slotje (y)
Ik zeg slotje (y)