Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van roadrunner

Als amateur better wil ik graag op deze site ook mijn eigen topic hebben. Mijn Roadrunner strategie zal bestaan uit single bets waarbij de inzet oplopend is wanneer de bet verkeerd gaat.
Het is bedoelt om voor mijzelf inzicht te krijgen en om te kunnen kijken hoe het gaat en waarom het eventueel goed of fout gaat.
En de meeste topics hier lopen toch uit op niks of word begonnen met een bepaalde hoogmoed en op den duur zie je men niet weer etc :p
Dus voor de duidelijkheid: Het is puur om te testen, zelf zal ik wel meespelen. De inleg bedragen zullen laag zijn en geen bedragen zijn van 100 euro enzo..........
Het gaat puur om strategie en zelfdiscipline en een bepaalde kijk op het betten.
Het zullen wel veelal live betten zijn zonder motivering of voorbereiding en al die andere lulkoek ;-)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagroadrunner in 7-05-2015 22:07 Leden topics
in 7-05-2015 22:07 Leden topics
227 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze roadrunner heeft zo te lezen nog minder fans hier op VW dan een kinderverkrachter in een willekeurige Amerikaanse gevangenis-douche...
0 Vind ik leuk's
WIE HAD DAT GEDACHT?

VAN 1000 EURO INZET,

NAAR EEN NIEUWE 2 EURO BET :p :d

http://reclameblog.com/wp-content/uploads/2013/01/Telfort-d.jpg">
0 Vind ik leuk's
hahahaha rollen van het lachen om michael, dankje voor dit vermaak.
0 Vind ik leuk's
ik kan zowaar nog lachen om sommig reactie"s :d (y)
0 Vind ik leuk's
voor straks , voetbal in Japan

Reysol-Frontale home team score in both halves odd 3,2
Yamaga-Antlers goal in both halves odd 1,5
Shimizu- Nagoya home team over 1,5 goal odd 2,28
combi odd 10,94 inleg 10 mogelijke uitbetaling 109,4

totale inleg 25

succes allemaal (y)
0 Vind ik leuk's
roadrunner:

Hoi Roadrunner,

Het is logisch dat je de wind van voren krijgt, want je past de verdubbelingsstrategie toe. Een tactiek die - zoals we ondertussen allemaal wel weten - levensgevaarlijk is. Op papier zul je inderdaad altijd winnen, in de praktijk loop je echter vroeg of laat tegen de lamp (lees: een losing streak) aan. Dat zou wat zijn, als de verdubbelingsstrategie wel zou werken - dan zouden we allemaal miljonair zijn! :p Maar goed, dat zul je allemaal wel weten - je loopt hier immers al ruim twee jaar mee.

Ik begrijp daarom eerlijk gezegd niet zo goed waar je met deze 'roadrunner strategie' naartoe wilt. Deze strategie met virtueel geld toepassen is misschien wel grappig, maar je wordt er niets wijzer van omdat je in de praktijk geen oneindige bankroll hebt. Bedenk dan een tactiek die op de lange termijn wellicht wel kans van slagen heeft. Als je daadwerkelijk met echt geld aan het spelen bent, dan ben je zoals gezegd levensgevaarlijk bezig. Vandaar dus mijn vraag: Wat probeer je precies te bereiken? Wat is je doel?

Groeten,

Jeroen
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
roadrunner:

Hoi Roadrunner,

Het is logisch dat je de wind van voren krijgt, want je past de verdubbelingsstrategie toe. Een tactiek die - zoals we ondertussen allemaal wel weten - levensgevaarlijk is. Op papier zul je inderdaad altijd winnen, in de praktijk loop je echter vroeg of laat tegen de lamp (lees: een losing streak) aan. Dat zou wat zijn, als de verdubbelingsstrategie wel zou werken - dan zouden we allemaal miljonair zijn! :p Maar goed, dat zul je allemaal wel weten - je loopt hier immers al ruim twee jaar mee.

Ik begrijp daarom eerlijk gezegd niet zo goed waar je met deze 'roadrunner strategie' naartoe wilt. Deze strategie met virtueel geld toepassen is misschien wel grappig, maar je wordt er niets wijzer van omdat je in de praktijk geen oneindige bankroll hebt. Bedenk dan een tactiek die op de lange termijn wellicht wel kans van slagen heeft. Als je daadwerkelijk met echt geld aan het spelen bent, dan ben je zoals gezegd levensgevaarlijk bezig. Vandaar dus mijn vraag: Wat probeer je precies te bereiken? Wat is je doel?

Groeten,

Jeroen

hoi Jeroen,

dit systeem is geen verdubbelingsstrategie want dan zouden de inleggen steeds verdubbelt worden, de manier van spelen is nog niet eerder vertoond op deze site want iedereen kan nachecken dat de inzetten niet worden verdubbeld, wel worden de inzetten meer en meer naarmate de weddenschappen steeds mislopen.
De roadrunner strategie is een manier van spelen waarin je gerust enkele combi"s verkeerd mag hebben waardoor je meer rust krijgt in geestelijk opzicht. Ik hoef met deze strategie niet 50% van de combi"s goed te hebben en ook al zou je 10-15% van de combi"s goed hebben dan ben je al winstgevend. En dat is juist het leukste van de roadrunner systeem dat je gewoon meer fout mag hebben dan goed. En hoe meer fout hoe meer je beloont word. En de verdubbelingsstrategie lijkt in sommige opzichten er ook wel op maar is toch anders.
Mijn doel is het zelfde als alle anderen en dat is winstgevendheid laten zien.

gr
0 Vind ik leuk's
Maar het is en blijft toch een variant op het verdubbelingssysteem? Je blijft steeds je inzet verhogen, net zolang totdat je wint. Of je het nu Martingale, Fibonacci of de roadrunner strategie noemt, dat doet er verder niet toe.

Tuurlijk, in het begin is het niet zo erg als je een paar keer verliest. Maar naarmate je losing streak langer aanhoudt - en vroeg of laat krijg je daar als punter mee te maken - dan krijg je het knap benauwd en is er geen weg meer terug (of je moet bereid zijn een groot verlies te nemen). Ik zou er mijn vingers in elk geval niet aan branden.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Hahahaha, wat een slecht verhaal. Is dit een toneelstuk of ben je in het dagelijkse leven echt zo?!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.