Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedtips van: Roadrunner

Bij deze wil ik ook kijken of ik met een bepaalde tactiek wat winst kan behalen.

Voor vandaag gaan we naar Colombia in de Primera B. 22.30

Over 1,5 goals in de 1e helft voor een odd van 3,5. Atletico Cali -Tigres

Inzet 10 en mogelijke uitbetaling 35

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagroadrunner in 10-09-2018 19:54 Leden topics
in 10-09-2018 19:54 Leden topics
63 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

vorige was fout, 0-1 met rust

voor straks: National Asunsion- deportivo Capaita tijd: 01.15

over 1,5 goals 1e helft odd 3 inzet 20 mogelijke uitbetaling 60

0 Vind ik leuk's

we gaan vrolijk verder nadat de 2 vorige betjes verkeerd waren.

Zometeen copa argentinie

CA Independiente - Brown de Adroque

over 1,5 1e helft odd 3,8

inzet 40 mogelijke uitbetaling 40 x 3,8= 152 totale inzet sinds begin 10+20+40=70

1 Vind ik leuk's

Waar blijft de volgende goed onderbouwde tip?

1 Vind ik leuk's

Gaat lekker zo.

1 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Leuk dat je je eigen topic begint, maar volgens mij ga je wat overhaast te werk. Waarom speel je nu exact bij die wedstrijden +1.5 goals 1e helft en dan nog met steeds een hoger bedrag? Het zou inderdaad beter zijn als je er wat uitleg bijgeeft, en misschien ook niet meteen een foute bet binnen het uur direct terug willen winnen (met winst). Hopelijk heeft de nacht raad gebracht.

0 Vind ik leuk's

Je pakt ook net competities waarbij je dit soort bets juist NIET moet spelen hehe

1 Vind ik leuk's

Daar zijn we weer:D Gisteren 3 betjes geplaatst, en 3 keer mis!!! Ach ja, met deze strategie heb ik ruimte om te verliezen.

Voor straks om 18.00 staat er een prachtige wedstrijd klaar tussen Jordanie en Oman, het is vriendschappelijk.

En we gaan vrolijk verder met de 1e helft weddenschap van over de 1,5 goals met een leuke odd van 4,1.............waarom? Omdat het kan!

70 werd er gisteren verloren met inzetten van 10, 20 en 40

we zetten nu 60 in 60x4,1 =246 totale inzet 130 eventuele winst 116 als deze goed is!

Ik zit hier alvast met mn burka aan en wacht geduldig af en mocht deze ook mis zijn is er totaal nog geen sprake van paniek.

1 Vind ik leuk's

Dit topic begint steeds leuker te worden :)

2 Vind ik leuk's

Voor straks heb ik een op papier saaie wedstrijd uitgezocht waar men weinig doelpunten van verwacht.

Hongarije-Griekenland

over 1,5 goals 1e helft odd 4,2

er is al 130 verspeeld, wat betekend in dit geval al 4 keer achter elkaar fout, het begint nu inderdaad mooier te worden en er kan meer gewonnen worden haha

we gaan voor 100 inzet met een odd van 4,2 dus eventueel 420 terug totale inzet sinds dit topic is is 130+ 100 = 230

Je ziet ook duidelijk hoe meer achter elkaar je fout zit des te meer je terug krijgt bij een goede bet.

Geduld is een schone zaak met wedden en vooral met deze koninkrijksstrategie

En natuurlijk begrijp ik wel dat er reacties komen maar dat mag ook gerust, en ik verklap nu alvast dat wanneer deze fout is we gewoon nog zonder paniek door kunnen gaan.

En kan ik deze bet onderbouwen? Is elke onderbouwde bet dn goed?...........Nou dan, mijn onderbouwing is dat vanuit standaard situaties zowel de Grieken als de Hongaren scoren al maakt het mij geen malle moer uit hoe men scoort, als die bal maar de lijn overgaat en wel 2 keer in de 1e helft.

Tot straks:D

3 Vind ik leuk's

respect, respect....respect

bet nummer 5 is goed. 420-230= 190 winst

tot later

4 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.