Tips van: Riquerdo
Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mijn 1e combi voor vanavond:
Dijon - Paris SG Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Orlando Pirates - Black Leopards Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Atalanta - Genoa Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
odd @ €4.50
Dijon - Paris SG Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Orlando Pirates - Black Leopards Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Atalanta - Genoa Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
odd @ €4.50
2de combi voor vanavond:
Ajax Cape Town - Platinum Stars Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
AC Milan - Arsenal Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
odd @ €3.18
Ajax Cape Town - Platinum Stars Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
AC Milan - Arsenal Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
odd @ €3.18
Hey man lekker topic (y)
Ik ben zelf gestopt met combi`s spelen want het levert mij te weinig op maar wellicht pak het verkeerd aan?
Sinds ik enkelvoudige wedstrijden speel gaat het veel beter.
Hoe doe jij dat? en wat is je resultaat sinds januari?
Ik ben zelf gestopt met combi`s spelen want het levert mij te weinig op maar wellicht pak het verkeerd aan?
Sinds ik enkelvoudige wedstrijden speel gaat het veel beter.
Hoe doe jij dat? en wat is je resultaat sinds januari?
Pro-Bookienakker!
riquerdo:
Dijon - Paris SG Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-1
Orlando Pirates - Black Leopards Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 1-0
Atalanta - Genoa Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (n) 1-0
odd @ €4.50(n)
Dijon - Paris SG Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-1
Orlando Pirates - Black Leopards Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 1-0
Atalanta - Genoa Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (n) 1-0
odd @ €4.50(n)
riquerdo:
2de combi voor vanavond:
Ajax Cape Town - Platinum Stars Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-2
AC Milan - Arsenal Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y)
odd @ €3.18(y) In een knotsgekke wedstrijd wist Ajax Cape Town, tot de 87e met 10 man en 0-2 achter nog te winnen!!:D(y)
2de combi voor vanavond:
Ajax Cape Town - Platinum Stars Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-2
AC Milan - Arsenal Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y)
odd @ €3.18(y) In een knotsgekke wedstrijd wist Ajax Cape Town, tot de 87e met 10 man en 0-2 achter nog te winnen!!:D(y)
Mijn combi's en singles voor vanavond:
Single:
Schalke 04 @ €1.85
odd @ €4.63
Combi 1:
AZ - Anderlecht Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
FC Porto - Manchester City Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
Udinese - PAOK Thessaloniki Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
odd @ €3.13
Combi 2:
Salzburg - Metalist Kharkiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Steaua Boekarest - FC Twente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
odd @ €5,75
Single:
Schalke 04 @ €1.85
odd @ €4.63
Combi 1:
AZ - Anderlecht Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
FC Porto - Manchester City Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
Udinese - PAOK Thessaloniki Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
odd @ €3.13
Combi 2:
Salzburg - Metalist Kharkiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Steaua Boekarest - FC Twente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
odd @ €5,75
riquerdo:
Single:
Schalke 04 @ €1.85 (n) 1-1
odd @ €4.63(n) 1ste single-bet, helaas geen winst, maar ga dit wel vaker spelen...:)
Combi 1:
AZ - Anderlecht Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (n) 1-0
FC Porto - Manchester City Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y) 1-2
Udinese - PAOK Thessaloniki Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (n) 0-0
odd @ €3.13(n) Te weinig goals, dus dan je win je niet
Combi 2:
Salzburg - Metalist Kharkiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-4
Steaua Boekarest - FC Twente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-1
odd @ €5,75(y) Deze combi toch nog ff binnengehaald met een lekker winst!!:D
Single:
Schalke 04 @ €1.85 (n) 1-1
odd @ €4.63(n) 1ste single-bet, helaas geen winst, maar ga dit wel vaker spelen...:)
Combi 1:
AZ - Anderlecht Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (n) 1-0
FC Porto - Manchester City Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y) 1-2
Udinese - PAOK Thessaloniki Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (n) 0-0
odd @ €3.13(n) Te weinig goals, dus dan je win je niet
Combi 2:
Salzburg - Metalist Kharkiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-4
Steaua Boekarest - FC Twente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-1
odd @ €5,75(y) Deze combi toch nog ff binnengehaald met een lekker winst!!:D
Tips voor vanavond:
Single:
Heerenveen - NAC Breda (0-1) Handicap @ €1.76
odd @ €4.40
Combi 1:
Almere City FC - Fortuna Sittard Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Lech Pozna? - GKS Be?chatów Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Niort - Vannes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €4.70
Single:
Heerenveen - NAC Breda (0-1) Handicap @ €1.76
odd @ €4.40
Combi 1:
Almere City FC - Fortuna Sittard Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Lech Pozna? - GKS Be?chatów Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Niort - Vannes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €4.70
riquerdo:
Tips voor vanavond:
Single:
Heerenveen - NAC Breda (0-1) Handicap @ €1.76 (n) 1-0
odd @ €4.40(n) Veel kansen op een 2e goal, maar deze viel dus niet...
Combi 1:
Almere City FC - Fortuna Sittard Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-4
Lech Pozna? - GKS Be?chatów Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
Niort - Vannes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
odd @ €4.70(n)
Tips voor vanavond:
Single:
Heerenveen - NAC Breda (0-1) Handicap @ €1.76 (n) 1-0
odd @ €4.40(n) Veel kansen op een 2e goal, maar deze viel dus niet...
Combi 1:
Almere City FC - Fortuna Sittard Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-4
Lech Pozna? - GKS Be?chatów Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
Niort - Vannes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
odd @ €4.70(n)
jammer volgens mij hadden veel mensen gisteren een slechte avond
(n)
(n)
Pro-Bookienakker!