Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar riquerdo
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn combi's voor vanavond:
FC Porto - Uniao Leiria Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Novo Hamburgo-RS - Juventude-RS Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Portuguesa-SP - Botafogo-SP Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Real Madrid - Levante Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Resende-RJ - Madureira-RJ Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €6.12
Combi 2:
CSD Municipal - Petapa Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,40
Chacarita Juniors - CA River Plate Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 @ €1,60
Oriente Petrolero - Real Potosí Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,65
V.Sarsfield - Godoy Cruz Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,70
odd @ €6.28
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn combi's van vandaag, de meeste zijn al bezig, mijn excuses daarvoor... Toch wil ik ze jullie niet onthouden:
Combi 1:
Málaga - Mallorca Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-1
RKC Waalwijk - SC Heerenveen Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (n) 0-1
Samsunspor - Eski?ehirspor Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (y) 3-1
odd @ €3.48(n) Ik had verwacht dat hier vaker gescoord zou worden, de kansen waren er wel, helaas bleef het bij 1 goal...
Combi 2:
Inter - Novara Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
Lille - Bordeaux Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 4-5
Nacional Potosí - Club Aurora Dubbele kansReguliere speeltijd Je weddenschap: 1X (y) 2-0
Standard Luik - Anderlecht Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (y) 1-2
Wolverhampton Wanderers - West Bromwich Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y) 1-5
Helaas deze niet gewonnen, Inter verliest verrassend thuis van Novara en Lille komt van 1-4 terug tot 4-4 en verliest in de blessuretijd alsnog met 4-5, krankzinnige wedstrijd...
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn combi's voor vanavond:
FC Porto - Uniao Leiria Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-0
Novo Hamburgo-RS - Juventude-RS Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
Portuguesa-SP - Botafogo-SP Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-0
Real Madrid - Levante Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-2
Resende-RJ - Madureira-RJ Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
odd @ €6.12(n) Helaas ook deze weer op een gelijkspel niet binnengehaald...
Combi 2:
CSD Municipal - Petapa Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,40 (n) 0-1
Chacarita Juniors - CA River Plate Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 @ €1,60 (y) 0-2
Oriente Petrolero - Real Potosí Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,65 (y) 0-2
V.Sarsfield - Godoy Cruz Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 @ €1,70 (y) 1-1
odd @ €6.28(n) Ook deze tip ging de mist in, slechts 1 van de 4 wint...
0 Vind ik leuk's
Mijn combi's voor vanavond:
Combi 1:
Monaco - Bastia Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,35)
Sakaryaspor A.?. - Akhisar Belediyespor Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,30)
Siena - Roma Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,35)
Fortuna Düsseldorf - Eintracht Frankfurt Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,28)
odd @ €3,03
Combi 2:
Académica Coimbra - Gil Vicente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Willem II - Helmond Sport Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €3.32
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn combi's voor vanavond:
Combi 1:
Monaco - Bastia Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,35) (n) 0-1
Sakaryaspor A.?. - Akhisar Belediyespor Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,30) (y) 1-3
Siena - Roma Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,35) (n) 1-0
Fortuna Düsseldorf - Eintracht Frankfurt Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Over 1.5 (1,28) (y) 1-1
odd @ €3,03(n)
Combi 2:
Académica Coimbra - Gil Vicente Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-2
Willem II - Helmond Sport Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 3-3
odd @ €3.32(n) Veel goals, maar geen winst hier

Gelukkig heeft mijn combi met Ana Ivanovic, Hapoel Ramat Gan, Al Ahli (KSA) en Napoli mij nog winst opgeleverd(y):D
0 Vind ik leuk's
Mijn combi's voor vanavond:
Combi 1:
Bayer Leverkusen - Barcelona Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Birmingham - Hull City Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Carlisle - Tranmere Rovers Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €4.98
Combi 2:
Cardiff City - Peterborough United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Coventry City - Leeds United Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
Lyon - Apoel Nicosia Over/Onder Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5
Wycombe Wanderers - Yeovil Over/Onder Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5
odd @ €4.79
Combi 3:
Birmingham - Hull City Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Charlton - Milton Keynes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Oxford United - Dag & Red Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €5.74
Per ongeluk twee keer Birmingham gespeeld:P Hoop dat ik wat winst kan behalen vanavond(y)
0 Vind ik leuk's
Nog een combi voor vanavond:
Burnley - Barnsley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Portsmouth - Ipswich Town Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Rotherham United - Accrington Stanley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €7.34
C'mon!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn combi's voor vanavond:
Combi 1:
Bayer Leverkusen - Barcelona Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 1-3
Birmingham - Hull City Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
Carlisle - Tranmere Rovers Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
odd @ €4.98(n)
Combi 2:
Cardiff City - Peterborough United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-0
Coventry City - Leeds United Over/OnderTotaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (y) 2-1
Lyon - Apoel Nicosia Over/Onder Totaal aantal gescoorde doelpunten 1,5 Je weddenschap: Over 1.5 (n) 1-0
Wycombe Wanderers - Yeovil Over/Onder Totaal aantal gescoorde doelpunten 2,5 Je weddenschap: Over 2.5 (y) 2-3
odd @ €4.79(n) op 1 goal deze combi niet gewonnen...
Combi 3:
Birmingham - Hull City Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
Charlton - Milton Keynes Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
Oxford United - Dag & Red Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
odd @ €5.74(n) Birmingham liet het afweten vanavond en ik had ze ook nog per ongeluk in 2 combi's(n)
Per ongeluk twee keer Birmingham gespeeld:P Hoop dat ik wat winst kan behalen vanavond(n)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Nog een combi voor vanavond:
Burnley - Barnsley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-0
Portsmouth - Ipswich Town Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
Rotherham United - Accrington Stanley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 1-0
odd @ €7.34 (n) Geen winst vanavond, helaas... Morgen een nieuwe poging!!:)
C'mon!!(y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel deze tenniscombi vanmiddag:
Bartoli, Marion - Medina Garrigues, A Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,28
Bondarenko, Kateryna - Pennetta, F Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 1,38
Ivanovic, A - Cetkovska, P Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 1,28
Lepchenko, V - Goerges, J Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 1,34
Llodra, M - Del Potro, J M Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 1,17
Safarova, L - Wozniacki, C Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 1,22
Zvonareva, V - Niculescu, M Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @ €6,49
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.