Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Single spelen zorgt er in ieder geval voor dat het risico word verminderd en dat je langer ermee zou kunnen spelen. Maar als je voor winstgevendheid gaat dan pak je een combi. Beter gezegd, als iemand meer winst wil dan speel e combi`s. Maar dan moet je wel goede combi`s hebben en dat is vaak het probleem :) :)
Maar het ligt er ook aan wat voor type wedder iemand is. defensief of offensief, wil je weinig verlies en weinig winst dan speel je single. Iemand die wel risico wil nemen en eventueel een fors verlies wil incasseren bouwt het risico uit door een combi te doen.
Maar wat is op jaarbasis een % rendement waar je als better tevreden mee moet zijn vraag ik me dan af.
Is iemand met 10% winst tevreden of moet hij 1000% hebben.
0 Vind ik leuk's
nederland13:
Single spelen zorgt er in ieder geval voor dat het risico word verminderd en dat je langer ermee zou kunnen spelen. Maar als je voor winstgevendheid gaat dan pak je een combi. Beter gezegd, als iemand meer winst wil dan speel e combi`s. Maar dan moet je wel goede combi`s hebben en dat is vaak het probleem :) :)
Maar het ligt er ook aan wat voor type wedder iemand is. defensief of offensief, wil je weinig verlies en weinig winst dan speel je single. Iemand die wel risico wil nemen en eventueel een fors verlies wil incasseren bouwt het risico uit door een combi te doen.
Maar wat is op jaarbasis een % rendement waar je als better tevreden mee moet zijn vraag ik me dan af.
Is iemand met 10% winst tevreden of moet hij 1000% hebben.

Pakt nu goed uit, nederland13:) 4 singles goed... Alleen Lazio niet en Fenerbahçe moet nog:) Ik probeer odds variërend van @1.75 tot @2.6 te spelen, dus dat is heel wisselend;) Nu pakt het iig goed uit(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond, voornamelijk singles:
Singles:
Basel @2.20 met €1,50 inzet (n) 2-1
Fenerbahçe @2.20 met €2,50 inzet
Hannover odd @1.88 met €2,50 inzet (y) 1-2
KRC Genk odd @2.45 met €2,- inzet (y) 2-1
Lazio odd @2.00 met €2,00 inzet (n) 1-1
Metalist Kharkiv odd @2.15 met €2,50 inzet (y) 1-2
Olympique Lyon odd @2.10 met €2,50 inzet (y) 2-1
Combi's:
1:
Dnipro Dnipropetrovsk - Napoli bts
Sparta Praag - Hapoel Ironi Kiryat Shmona bts (y) 3-1
odd @3.42 met €1,- inzet
2:
Bordeaux
Levante - FC Twente over 2.5 (y) 3-0
odd @4.05 met €1,- inzet
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
nederland13:
...

Pakt nu goed uit, nederland13:) 4 singles goed... Alleen Lazio niet en Fenerbahçe moet nog:) Ik probeer odds variërend van @1.75 tot @2.6 te spelen, dus dat is heel wisselend;) Nu pakt het iig goed uit(y)

Ziet er goed uit tot nu toe. Gezien je lage stakes speelt, zou ik je 1 ding willen zeggen: Probeer elke dag 3 euro winst te pakken, dan heb je aan het eind van de maand een mooie 100 euro winst. Misschien is dat een mooie doelstelling. ;)
Hopelijk bevallen je de singles :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
riquerdo:
nederland13:
...

Ziet er goed uit tot nu toe. Gezien je lage stakes speelt, zou ik je 1 ding willen zeggen: Probeer elke dag 3 euro winst te pakken, dan heb je aan het eind van de maand een mooie 100 euro winst. Misschien is dat een mooie doelstelling. ;)
Hopelijk bevallen je de singles :)

Het was een topavond!!:D 5 van de 7 singles goed en 1 van de 2 combi's:) Een mooie winst vanavond, heb net precies berekend hoeveel, maar goed, dat ik meer goed dan fout heb, zegt genoeg lijkt me:) 3 euro winst moet lukken, maar moet ik dan alleen singles spelen of kan ik dan ook nog wel combi's spelen? Prima advies, die singles:) Bedankt!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond, voornamelijk singles:
Singles:
Basel @2.20 met €1,50 inzet (n) 2-1
Fenerbahçe @2.20 met €2,50 inzet (y) 0-1
Hannover odd @1.88 met €2,50 inzet (y) 1-2
KRC Genk odd @2.45 met €2,- inzet (y) 2-1
Lazio odd @2.00 met €2,00 inzet (n) 1-1
Metalist Kharkiv odd @2.15 met €2,50 inzet (y) 1-2
Olympique Lyon odd @2.10 met €2,50 inzet (y) 2-1
Combi's:
1:
Dnipro Dnipropetrovsk - Napoli bts (y) 3-1
Sparta Praag - Hapoel Ironi Kiryat Shmona bts (y) 3-1
odd @3.42 met €1,- inzet (y)
2:
Bordeaux (n) 1-1
Levante - FC Twente over 2.5 (y) 3-0
odd @4.05 met €1,- inzet
Succes vanavond!!(y)

Een topavond!!:D Eindelijk weer:) Singles spelen met lage stake blijkt goed uit te pakken:) 5 van de 7 singles goed, 2 fout dus, waarvan Lazio het ook nog in de laatste minuten uit handen geeft(n) Zuur, maar dat mag de pret niet drukken:) Kijken welke singles ik morgen ga spelen:)
0 Vind ik leuk's
goodwork man! :) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Mijn bets voor vandaag. Deze speel ik allemaal single:
Sabadell odd @2.50
Aston Villa odd @2.00
Werder Bremen odd @2.70
Siena odd @2.40
Malaga odd @2.55
Fulham odd @2.40
Zulte-Waregem odd @2.20
Allemaal met €1,50 inzet:)
Succes vandaag!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Sabadell odd @2.50
Aston Villa odd @2.00
Werder Bremen odd @2.70
Siena odd @2.40
Malaga odd @2.55
Fulham odd @2.40
Zulte-Waregem odd @2.20
Succes vandaag!!(y)

Ben zeer benieuwd wat dit gaat worden, bij 4 goed heb je winst als het goed is :)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Sabadell odd @2.50
Aston Villa odd @2.00
Werder Bremen odd @2.70
Siena odd @2.40
Malaga odd @2.55
Fulham odd @2.40
Zulte-Waregem odd @2.20
Succes vandaag!!(y)

Je had beter op gelijkspel kunnen gokken, dan had je alles goed gehad :P
Nee even zonder gekheid, t zat je voorspelling niet mee. Hoe ben je bij deze odds gekomen als ik vragen mag? :) Vitibet voorspelde vaak al een gelijkspel, zoals bij Siena en Sabadell. Daarnaast vind ik de Premier League de competitie met de meeste verrassingen. Ik wed daar nooit meer op iig. Ook wed ik niet snel op een uitploeg winnen. De ploegen spelen buitenshuis vaak minder dan in eigen huis en met name PSV is daar wel een goed voorbeeld van, die buitenshuis veel slechter is dan in eigen huis. Een odd van 1,30 voor PSV bij PEC Zwolle uit vind ik daarom al veel te laag. :)
Zoals de odds misschien al aangaven zit er veel risico in je bets. Nou was het misschien aantrekkelijk geweest om asian handicaps te spelen. Als je -0,25 speelt dan krijg je de helft van je inzet terug bij een gelijkspel. Bij Fulham had je dan nog een odd van 2,01 (Comeon) gehad en Malaga -0,25 voor 2,10.
Ik hoop dat Zulte nog gaat winnen da heb je iig bijna de helft nog terug. Hopelijk gaan de singles volgende keer beter ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.