Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
onzemichael:
nederland13:
onzemichael:
riquerdo:

Strikt genomen is het idd €0,03 winst, maar dat is te verwaarlozen. Ik probeer bets te selecteren op odd, value en vorm. Dat zijn voor mij de drie belangrijkste speerpunten en de beide sites die je noemt, gebruik ik beide, maar ik ga meer af op soccervista dan op vitibet. Welke is volgens jou betrouwbaarder?

Af en toe kijk ik wel eens op vitibet, maar zoals ik al zei zijn blessures en schorsingen ook belangrijk. Zo werd uiteraard AZ ook ruimschoots getipt door Vitibet dat ze thuis wel zouden winnen, want AZ is immers al 1 jaar ongeslagen in eigen huis en normaal gesproken zou NEC weinig kans maken. Maar doordat Altidore en Maher ontbraken was AZ flink verzwakt en won NEC met 0-2.
Ik speelde zelf NEC +1 (ah) @ 1,85 op 12bet. Dit wilde zeggen dat NEC zelfs nog met een doelpunt mocht verliezen om mijn inzet terug te krijgen.
Doe je soms je spel wel eens analyseren? Misschien maak je net wat te veel combi's en kun je beter max 3 combi's spelen. Met je combi's van 21 oktober (bovenaan dit topic met Ajax 3-3), wordt je 3 keer genakt door een gelijkspel. Je zou ook combi's kunnen maken met 1X of 1 DNB. Dan heb je iig minder risico maar groeit je wint minder snel.

zefs met Altidore en Maher had Nec nog gewoon een grote kans gehad. Az is dit seizoen gewoon minder als voorgaande jaren. Met Altidore en Maher staan ze ook gewoon erg laag, dus of die nou echt het verschil hadden gemaakt, denk het niet!
We hebben het niet over Messi of CR7, maar over 2 spelers die voor Az begrippen belangrijk worden geacht maar niet spelers die Az naar de top brengen. Az is een nummer 8-9 ploeg geworden. Dus ook al hadden die 2 cowboys mee gedaan dan had het mijn vooraf gestelde bet niet doen veranderen.

Vriend, hier kun je verder discussieren over de Eredivisie: https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-op-nederlandse-eredivisie-2012-2013-1230/
Ik geef alleen een voorbeeld van Vitibet en eventuele voetbalkennis die ontbrak en je hapt meteen toe.
Nu weer ontopic voor riquerdo :)

Blessures zijn idd misschien wel het belangrijkst. Ik zal het forum over de Eredivisie zeker wat vaker bekijken :) Ik hoop dat ik er m'n voordeel mee kan doen:) 1X of DNB is idd een optie, maar die quotes zijn meestal lager en aangezien ik graag wil 'scoren' met mooie winsten, speel ik die bijna nooit... Misschien toch een idee om dat eens nader te onderzoeken:) Bedankt voor de tip, michael en nederland13(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
riquerdo:
Nog een paar bets voor vanavond:
6:
AGF Aarhus (n) 1-1
Jonkopings Sodra (y) 2-0
odd @3.70 met €1,50 inzet (n)
7:
1860 Munchen (n) 1-1
Kayserispor (n) 0-1
odd @3.29 met €1,- inzet (n)
8:
Syrianska FC (n) 1-1
Trelleborg (y) 3-1
odd @5.13 met €1,- inzet (n)
9:
Platanias (n) 1-2
Sparta Rotterdam (y) 2-1
odd @4.05 met €1,- inzet (n)
10:
Bari (n) 1-1
Nantes (y) 2-0
odd @3.68 met €1,50 inzet (n)
Succes vanavond!!(y)

Wisselend succes vanavond, toch ben ik tevreden:)

Ik snap je beredenering niet. Maak je 0.03 cent winst dan zeg je 'klein verlies'. Maak je een paar tientallen centen verlies dan ben je tevreden.
Verder vind ik het jammer dat je niet luistert naar de tips die gegeven worden. Als ik eens terug ga in dit topic zie ik veel tips om het anders aan te pakken om je te helpen.. Feit is dat je door blijft gaan met wat je doet en er verlies mee draait toch?
0 Vind ik leuk's
X X X
john-heitinga:
riquerdo:
riquerdo:
Nog een paar bets voor vanavond:
6:
AGF Aarhus (n) 1-1
Jonkopings Sodra (y) 2-0
odd @3.70 met €1,50 inzet (n)
7:
1860 Munchen (n) 1-1
Kayserispor (n) 0-1
odd @3.29 met €1,- inzet (n)
8:
Syrianska FC (n) 1-1
Trelleborg (y) 3-1
odd @5.13 met €1,- inzet (n)
9:
Platanias (n) 1-2
Sparta Rotterdam (y) 2-1
odd @4.05 met €1,- inzet (n)
10:
Bari (n) 1-1
Nantes (y) 2-0
odd @3.68 met €1,50 inzet (n)
Succes vanavond!!(y)

Ik snap je beredenering niet. Maak je 0.03 cent winst dan zeg je 'klein verlies'. Maak je een paar tientallen centen verlies dan ben je tevreden.
Verder vind ik het jammer dat je niet luistert naar de tips die gegeven worden. Als ik eens terug ga in dit topic zie ik veel tips om het anders aan te pakken om je te helpen.. Feit is dat je door blijft gaan met wat je doet en er verlies mee draait toch?

Een winst van 0,03 kan aanvoelen als een klein verlies, en een klein verlies kan aanvoelen als winst. Dit gevoel herkennen we allemaal wel neem ik aan.
Maar de combi formule van Riq is wel goed te noemen met een odd rond de 3,5. Alleen heeft het meer te maken met de keuze van de bet opzich. En dan moet het ook wel eens een beetje meezitten.
Voor vanavond zal Riq vast en zeker ook wel Cl bets doen en zaak is om enkele odds bij elkaar te brengen zodat je daarvan een mix kunt maken. Dus 4 odds van rond de 1,7/2 en 4 rond de 1,4/1,6. En met dan de combi formule moeten er wat leuke combo s uitrollen die een goede kans van slagen hebben.
Maar aan de combi formule bestaat geen twijfel, dat is een leuke formule met een leuke winstgevendheid wanneer er een combo goed is, tis alleen kwestie van selecteren dus, effe selecteren.........klinkt zo eenvoudig ;-)
0 Vind ik leuk's
Spartak Moskva - Benfica Both teams to score: Yes
1.62
BATE Borisov - Valencia Both teams to score: Yes
1.72
Galatasaray - CFR Cluj Both teams to score: Yes
1.84
Shakhtar Donetsk - Chelsea Number of goals: Over 2.5
1.97
Ik heb hier 4 leuke odds, hier kun je 2 leuke combi`s van maken lijkt me, spelen op een team opzich ben ik niet zo van
0 Vind ik leuk's
nederland13:

Maar aan de combi formule bestaat geen twijfel, dat is een leuke formule met een leuke winstgevendheid wanneer er een combo goed is, tis alleen kwestie van selecteren dus, effe selecteren.........klinkt zo eenvoudig ;-)

Ik wacht nog steeds op de eerste combimaker die er winst van kan maken... :D :D
0 Vind ik leuk's
nederland13:
1.62
1.72
1.84
1.97
Ik heb hier 4 leuke odds, hier kun je 2 leuke combi`s van maken lijkt me, spelen op een team opzich ben ik niet zo van

Zou je niet beter beperken tot over 1.5 goals ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
nederland13:
1.62
1.72
1.84
1.97

Zou je niet beter beperken tot over 1.5 goals ;-)

Dat is te defensief voor de manier hoe Riq het wil.
0 Vind ik leuk's
nederland13:
john-heitinga:
riquerdo:
riquerdo:
Nog een paar bets voor vanavond: 6: AGF Aarhus (n) 1-1 Jonkopings Sodra (y) 2-0 odd @3.70 met €1,50 inzet (n) 7: 1860 Munchen (n) 1-1 Kayserispor (n) 0-1 odd @3.29 met €1,- inzet (n) 8: Syrianska FC (n) 1-1 Trelleborg (y) 3-1 odd @5.13 met €1,- inzet (n) 9: Platanias (n) 1-2 Sparta Rotterdam (y) 2-1 odd @4.05 met €1,- inzet (n) 10: Bari (n) 1-1 Nantes (y) 2-0 odd @3.68 met €1,50 inzet (n) Succes vanavond!!(y)
Ik snap je beredenering niet. Maak je 0.03 cent winst dan zeg je 'klein verlies'. Maak je een paar tientallen centen verlies dan ben je tevreden. Verder vind ik het jammer dat je niet luistert naar de tips die gegeven worden. Als ik eens terug ga in dit topic zie ik veel tips om het anders aan te pakken om je te helpen.. Feit is dat je door blijft gaan met wat je doet en er verlies mee draait toch?
Een winst van 0,03 kan aanvoelen als een klein verlies, en een klein verlies kan aanvoelen als winst. Dit gevoel herkennen we allemaal wel neem ik aan. Maar de combi formule van Riq is wel goed te noemen met een odd rond de 3,5. Alleen heeft het meer te maken met de keuze van de bet opzich. En dan moet het ook wel eens een beetje meezitten. Voor vanavond zal Riq vast en zeker ook wel Cl bets doen en zaak is om enkele odds bij elkaar te brengen zodat je daarvan een mix kunt maken. Dus 4 odds van rond de 1,7/2 en 4 rond de 1,4/1,6. En met dan de combi formule moeten er wat leuke combo s uitrollen die een goede kans van slagen hebben. Maar aan de combi formule bestaat geen twijfel, dat is een leuke formule met een leuke winstgevendheid wanneer er een combo goed is, tis alleen kwestie van selecteren dus, effe selecteren.........klinkt zo eenvoudig ;-)

Neem aan dat Riquerdo voor zichzelf kan praten?
0 Vind ik leuk's
X X X
Mijn bets voor vanavond:
1:
Atletico Paranaense
Benfica
odd @3.66 met €2,- inzet
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's
Mijn overige bets voor vanavond:
Singles:
Chelsea odd @3.03
Derby County odd @3.05
Gillingham odd @2.10
Port Vale odd @2.20
Alle singles met €1,50 inzet
Combi's:
2:
Barcelona -2.5 HC
Galatasaray - CFR Cluj bts
odd @3.42 met €1,- inzet
3:
Bayern München -1.5 HC
Leicester City
odd @4.05 met €1,- inzet
4:
Notts County
Valencia
odd @4.66 met €1,- inzet
5:
Crawley Town
Juventus
odd @3.27 met €1,- inzet
6:
Chelsea X2
Manchester United -1.5 HC
odd @3.58 met €1,- inzet
7:
Cheltenham Town
Sheffield United
odd @3.32 met €1,- inzet
8:
Cardiff City
Tranmere Rovers
odd @3.15 met €1,- inzet
9:
Huddersfield Town
Southend United
odd @3.80 met €1,- inzet
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.