Tips van: Riquerdo
Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
riquerdo:
Voor vanavond nog 2 combi's in de Copa del Rey:
1:
AE Prat (n) 1-1
Huracan Valencia (n) 1-1
odd @6.50 (n)
2:
Almeria (y) 3-0
Sabadell (n) 0-0
odd @4.16 (n)
Combi's met €2,- inzet:)
Succes vanavond!!(y)
Voor vanavond nog 2 combi's in de Copa del Rey:
1:
AE Prat (n) 1-1
Huracan Valencia (n) 1-1
odd @6.50 (n)
2:
Almeria (y) 3-0
Sabadell (n) 0-0
odd @4.16 (n)
Combi's met €2,- inzet:)
Succes vanavond!!(y)
Helaas beide fout, hopelijk gaan de bets van deze nacht wel goed(y)
onzemichael:
Ik zal odds van minimaal 1,75 gaan spelen. Ik weet niet of dat je bekend bent met asian handicaps, maar dit is wel een pré als je singles gaat spelen.
Hier heb je enkele sites waar je er meer over kunt vinden:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
https://www.voetbalwedden.net/topic/strategie-asian-handicap-1160/
[quote]Beginsaldo was 500 euro en bets bedroegen 25 euro per bet. Saldo op dit moment bedraagt 629 euro (afgerond). Een roi van 25,8% (629-500 / 500 x 100% = 25,8 %)
Tot nu toe heb ik 79 bets geplaatst:
Winst: 32x
1/2 Winst: 11x
Push (DNB): 5x
1/2 Fout: 7x
Fout: 24x
riquerdo:
Misschien dat ik singles volgens het taartmodel ga spelen. Dan ga ik beginnen met lage stakes, bijvoorbeeld met €2,50 of €5,- per single. Maar welke odds zou ik dan single kunnen spelen? Vanaf welke odd is het écht waardevol. Ook zal ik zeker mijn kleine combi's blijven spelen. Ik speel ook voornamelijk voetbal, maar ook ijschockey en tennis speel ik regelmatig. En als je ergens lekker in zit, ga je ze automatisch ook volgen, dat lijkt me een logisch gevolg:)
nederland13:
Singles spelen is een minder risico dan een combi maar of het ook winstgevender is durf ik niks van te zeggen. Zal vast wel zo zijn als een moderator het hier zegt volgens de statistieken maar ik vind combi spelen zoals Riq dat doet wel leuk met odds rond de 3,5.
Dit weekend speel ik ook vooral combi`s met voetbal en dan wel allemaal low stake.
Of het winstgevend word moet ik nog maar zien maar op voorhand heb ik er redelijk wat vertrouwen in.
En dan pak ik gewoon van iedere grote competitie enkele combi`s en dan volg je automatisch die competitie wel :p
(y)
Singles spelen is een minder risico dan een combi maar of het ook winstgevender is durf ik niks van te zeggen. Zal vast wel zo zijn als een moderator het hier zegt volgens de statistieken maar ik vind combi spelen zoals Riq dat doet wel leuk met odds rond de 3,5.
Dit weekend speel ik ook vooral combi`s met voetbal en dan wel allemaal low stake.
Of het winstgevend word moet ik nog maar zien maar op voorhand heb ik er redelijk wat vertrouwen in.
En dan pak ik gewoon van iedere grote competitie enkele combi`s en dan volg je automatisch die competitie wel :p
(y)
Misschien dat ik singles volgens het taartmodel ga spelen. Dan ga ik beginnen met lage stakes, bijvoorbeeld met €2,50 of €5,- per single. Maar welke odds zou ik dan single kunnen spelen? Vanaf welke odd is het écht waardevol. Ook zal ik zeker mijn kleine combi's blijven spelen. Ik speel ook voornamelijk voetbal, maar ook ijschockey en tennis speel ik regelmatig. En als je ergens lekker in zit, ga je ze automatisch ook volgen, dat lijkt me een logisch gevolg:)
Ik zal odds van minimaal 1,75 gaan spelen. Ik weet niet of dat je bekend bent met asian handicaps, maar dit is wel een pré als je singles gaat spelen.
Hier heb je enkele sites waar je er meer over kunt vinden:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
https://www.voetbalwedden.net/topic/strategie-asian-handicap-1160/
[quote]Beginsaldo was 500 euro en bets bedroegen 25 euro per bet. Saldo op dit moment bedraagt 629 euro (afgerond). Een roi van 25,8% (629-500 / 500 x 100% = 25,8 %)
Tot nu toe heb ik 79 bets geplaatst:
Winst: 32x
1/2 Winst: 11x
Push (DNB): 5x
1/2 Fout: 7x
Fout: 24x
12Bet biedt voor Nederlandse uitstekende odds voor asian handicap bets. Ook hebben ze nog een 20% bonus bij eerste storting:
http://staticpage.12bet.com/Promotion/Euro/en_eu/pr_details_02.html
Het kost enige tijd om je er in te verdiepen en onder de knie te hebben, maar weet zeker dat je hier voordeel uit gaat halen. Succes iig en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel :)
Vanaf @1.75 lijkt me ook een prima keuze, michael:) Met asian ben ik niet zo bekend. Weet je of je bij bwin, tonybet of unibet ook met asians kunt spelen? Ik vind 3 bookies eigenlijk wel voldoende, dus ik hoor graag van je of ik bij één van mijn 'eigen' bookies terecht kan voor Asian HC's. 50% winstkans is zeer aantrekkelijk en jij maakt er goede winst op, michael. Ik zal mezelf hierin verdiepen en misschien een paar bets proberen, anders houd ik het gewoon bij het taartmodel en ga ik meer statistieken bekijken alvorens ik een bet plaats. Heb je hier nog tips voor? Momenteel kijk ik Soccervista, Soccerway en Vitibet. Zijn er nog meer goede sites voor info over blessures, schorsingen, etc.? Bedankt voor je uitleg, michael, ik zal me er in gaan verdiepen en met vragen, zal ik je PM'en of aanspreken in de chat:)(y)
Mijn bets voor deze nacht zijn als volgt:
1:
Fluminense
odd @2.00 met €2,50 inzet
2:
Bahia
Internacional RS
odd @3.04 met €1,50 inzet
3:
Real Salt Lake
odd @3.50 met €1,- inzet
Succes vannacht!!(y)
1:
Fluminense
odd @2.00 met €2,50 inzet
2:
Bahia
Internacional RS
odd @3.04 met €1,50 inzet
3:
Real Salt Lake
odd @3.50 met €1,- inzet
Succes vannacht!!(y)
riquerdo:
1:
Fluminense (n) 2-2
odd @2.00 met €2,50 inzet (n)
2:
Bahia (n) 0-1
Internacional RS (n) 2-3
odd @3.04 met €1,50 inzet (n)
3:
Real Salt Lake (n) 0-0
odd @3.50 met €1,- inzet (n)
Succes vannacht!!(y)
1:
Fluminense (n) 2-2
odd @2.00 met €2,50 inzet (n)
2:
Bahia (n) 0-1
Internacional RS (n) 2-3
odd @3.04 met €1,50 inzet (n)
3:
Real Salt Lake (n) 0-0
odd @3.50 met €1,- inzet (n)
Succes vannacht!!(y)
Helaas weinig succes deze nacht(n)
Mijn bets voor vanavond:
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Deze combi's €2,- per stuk:)
Succes vanavond!!(y)
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Succes vanavond!!(y)
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond:
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Succes vanavond!!(y)
Thanks voor je gouden tips freebet boy. Nee grapje hoor, hopelijk heb je wat meer succes, want de laatste tijd verlies je alleen maar :sMijn bets voor vanavond:
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Succes vanavond!!(y)
mojos:
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond:
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Succes vanavond!!(y)
Thanks voor je gouden tips freebet boy. Nee grapje hoor, hopelijk heb je wat meer succes, want de laatste tijd verlies je alleen maar :s Mijn bets voor vanavond:
1:
BW Linz
Nordsjaelland
odd @3.55
2:
Chateauroux
Ferencvarosi TC
odd @3.14
3:
Caen
Lokomotiv Zagreb
odd @3.18
Succes vanavond!!(y)
Leuke bijnaam weer;) Laatste verlies ik veel ja, ik hoop dit weekend meer succes te hebben;)
Nog 2 bets voor vanavond:
4:
Eintracht Trier 05
Niort
odd @4.78
5:
IF Brommapojkarna
Istres
odd @4.12
Combi's voor €1,- per stuk:)
Succes vanavond!!(y)
4:
Eintracht Trier 05
Niort
odd @4.78
5:
IF Brommapojkarna
Istres
odd @4.12
Combi's voor €1,- per stuk:)
Succes vanavond!!(y)
6:
Leeds United
Rapid Boekarest
odd @4.29
7:
Fortuna Sittard
Hoffenheim
odd @3.61
8:
Dordrecht
Novara
odd @6.34
Combi's €1,- per stuk:)
Succes vanavond!!(y)
Leeds United
Rapid Boekarest
odd @4.29
7:
Fortuna Sittard
Hoffenheim
odd @3.61
8:
Dordrecht
Novara
odd @6.34
Combi's €1,- per stuk:)
Succes vanavond!!(y)
Je speelt een hogere odd dan normaal, of ligt dat aan mij? ;-)