Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
riquerdo:
Een mooie winst deze nacht. 1 bet van deze lijst goed en Paraguay dat eindelijk weer wist te winnen:)(y)

Een mooie winst?
Volgens mij klopt er iets niet aan m'n berekening dan:
Combi 5+6 goed... 6,75 € gewonnen
Winst: 6,75 -/- 10,50 inzet = €3,75 verlies
Combi 2 goed.. 6,92 euro gewonnen
Winst: 6,92 -/- 6 euro = € 0,92 gewonnen
Misschien anders eens singles gaan spelen :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
riquerdo:
Een mooie winst deze nacht. 1 bet van deze lijst goed en Paraguay dat eindelijk weer wist te winnen:)(y)

Een mooie winst?
Volgens mij klopt er iets niet aan m'n berekening dan:
Combi 5+6 goed... 6,75 € gewonnen
Winst: 6,75 -/- 10,50 inzet = €3,75 verlies
Combi 2 goed.. 6,92 euro gewonnen
Winst: 6,92 -/- 6 euro = € 0,92 gewonnen
Misschien anders eens singles gaan spelen :)

Het is een winst, zo had ik het uitgerekend. Hoe groot die dan is, maakt me niet zo veel uit. Singles is idd een optie, vind het alleen moeilijk om te bepalen welke singles echt de moeite waard zijn en met welke inzet ik dan moet gaan spelen. Maar sowieso, bedankt voor de tip, Michael(y)
0 Vind ik leuk's
Singles spelen is een minder risico dan een combi maar of het ook winstgevender is durf ik niks van te zeggen. Zal vast wel zo zijn als een moderator het hier zegt volgens de statistieken maar ik vind combi spelen zoals Riq dat doet wel leuk met odds rond de 3,5.
Dit weekend speel ik ook vooral combi`s met voetbal en dan wel allemaal low stake.
Of het winstgevend word moet ik nog maar zien maar op voorhand heb ik er redelijk wat vertrouwen in.
En dan pak ik gewoon van iedere grote competitie enkele combi`s en dan volg je automatisch die competitie wel :p
(y)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
Singles spelen is een minder risico dan een combi maar of het ook winstgevender is durf ik niks van te zeggen. Zal vast wel zo zijn als een moderator het hier zegt volgens de statistieken maar ik vind combi spelen zoals Riq dat doet wel leuk met odds rond de 3,5.
Dit weekend speel ik ook vooral combi`s met voetbal en dan wel allemaal low stake.
Of het winstgevend word moet ik nog maar zien maar op voorhand heb ik er redelijk wat vertrouwen in.
En dan pak ik gewoon van iedere grote competitie enkele combi`s en dan volg je automatisch die competitie wel :p
(y)

Misschien dat ik singles volgens het taartmodel ga spelen. Dan ga ik beginnen met lage stakes, bijvoorbeeld met €2,50 of €5,- per single. Maar welke odds zou ik dan single kunnen spelen? Vanaf welke odd is het écht waardevol. Ook zal ik zeker mijn kleine combi's blijven spelen. Ik speel ook voornamelijk voetbal, maar ook ijschockey en tennis speel ik regelmatig. En als je ergens lekker in zit, ga je ze automatisch ook volgen, dat lijkt me een logisch gevolg:)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
nederland13:
(y)

Misschien dat ik singles volgens het taartmodel ga spelen. Dan ga ik beginnen met lage stakes, bijvoorbeeld met €2,50 of €5,- per single. Maar welke odds zou ik dan single kunnen spelen? Vanaf welke odd is het écht waardevol. Ook zal ik zeker mijn kleine combi's blijven spelen. Ik speel ook voornamelijk voetbal, maar ook ijschockey en tennis speel ik regelmatig. En als je ergens lekker in zit, ga je ze automatisch ook volgen, dat lijkt me een logisch gevolg:)

Neem Nac-Vitesse. Vitesse een odd van 2. Die zou men single kunnen spelen. dan leg je 1 in.
Maar je zou ook kunnen zeggen Riq van: x2 op 1,45 en dan Dordmund winst erbij tegen Schalke op 1,7 met 1 inleg.
Nac Vitesse word 1-1
BvB-Schalke 2-0
Die single is kapot :p Maar de combi is gelukt. Dus ja.......het is maar net hoe je soms dingen wilt zien enzo.
Daarom gewoon lekker doorgaan met die combi"s Riq. Combi spelen is ook gewoon leukerder ook om ze uit te zoeken en te maken.
0 Vind ik leuk's
nederland13:
riquerdo:
nederland13:
(y)

Neem Nac-Vitesse. Vitesse een odd van 2. Die zou men single kunnen spelen. dan leg je 1 in.
Maar je zou ook kunnen zeggen Riq van: x2 op 1,45 en dan Dordmund winst erbij tegen Schalke op 1,7 met 1 inleg.
Nac Vitesse word 1-1
BvB-Schalke 2-0
Die single is kapot :p Maar de combi is gelukt. Dus ja.......het is maar net hoe je soms dingen wilt zien enzo.
Daarom gewoon lekker doorgaan met die combi"s Riq. Combi spelen is ook gewoon leukerder ook om ze uit te zoeken en te maken.

Vitesse is idd mooie odd, met een lage stake toch een mooie mogelijke winst te behalen. Ik zal beide gaan combineren;)
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond nog 2 combi's in de Copa del Rey:
1:
AE Prat
Huracan Valencia
odd @6.50
2:
Almeria
Sabadell
odd @4.16
Combi's met €2,- inzet:)
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's
Pak je voor vannacht ook nog een Braziliaanse? (y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
nederland13:
(y)

Ik zal odds van minimaal 1,75 gaan spelen. Ik weet niet of dat je bekend bent met asian handicaps, maar dit is wel een pré als je singles gaat spelen.
Hier heb je enkele sites waar je er meer over kunt vinden:
https://www.voetbalwedden.net/artikelen/asian-handicaps-wanneer-win-je-en-wanneer-verlies-je/
https://www.voetbalwedden.net/topic/strategie-asian-handicap-1160/
[quote]Beginsaldo was 500 euro en bets bedroegen 25 euro per bet. Saldo op dit moment bedraagt 629 euro (afgerond). Een roi van 25,8% (629-500 / 500 x 100% = 25,8 %)
Tot nu toe heb ik 79 bets geplaatst:
Winst: 32x
1/2 Winst: 11x
Push (DNB): 5x
1/2 Fout: 7x
Fout: 24x
12Bet biedt voor Nederlandse uitstekende odds voor asian handicap bets. Ook hebben ze nog een 20% bonus bij eerste storting:
http://staticpage.12bet.com/Promotion/Euro/en_eu/pr_details_02.html
Het kost enige tijd om je er in te verdiepen en onder de knie te hebben, maar weet zeker dat je hier voordeel uit gaat halen. Succes iig en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel :)
0 Vind ik leuk's
nederland13:
Pak je voor vannacht ook nog een Braziliaanse? (y)

Zeker weten, ook deze bets komen weer in mijn topic:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.