Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
riquerdo:
onzemichael:
riquerdo:

(y)

Deze combi's waren niet succesvol, wel met twee andere combi's succes gehad. Omdat ik problemen had met posten, heb ik deze tips niet kunnen delen. Morgen weer een nieuwe dag!!(y)

Gisteren riep je in de chat dat je ook nog besiktas ht/ft speelde, maar die is ook fout. Beetje raar dat je andere 2 combi's dan goed waren. Accepteer gewoon je verlies en de volgende dagnieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik word soms een beetje moe van aftertimen, zo kan iedereen wel winnen ;) Verlies hoort er nu eenmaal bij.

Verlies hoort er ook zeker bij en gisteren had ik wel twee combi's goed. Daar stond een hoge quote op, maar ondanks dat had ik gisteren een klein verlies. Vandaag post ik alle combi's die ik vandaag ga spelen.
Je hoeft van niet alles te posten wat je speelt, maar ga aub achteraf niet zeggen na 3 verloren combi's dat je toch nog winst hebt gemaakt :)
Verliezen doen we allemaal en hoort er nu eenmaal bij ;)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
riquerdo:
onzemichael:
riquerdo:

(y)

Deze combi's waren niet succesvol, wel met twee andere combi's succes gehad. Omdat ik problemen had met posten, heb ik deze tips niet kunnen delen. Morgen weer een nieuwe dag!!(y)

Gisteren riep je in de chat dat je ook nog besiktas ht/ft speelde, maar die is ook fout. Beetje raar dat je andere 2 combi's dan goed waren. Accepteer gewoon je verlies en de volgende dagnieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik word soms een beetje moe van aftertimen, zo kan iedereen wel winnen ;) Verlies hoort er nu eenmaal bij.

Verlies hoort er ook zeker bij en gisteren had ik wel twee combi's goed. Daar stond een hoge quote op, maar ondanks dat had ik gisteren een klein verlies. Vandaag post ik alle combi's die ik vandaag ga spelen.

Je hoeft van niet alles te posten wat je speelt, maar ga aub achteraf niet zeggen na 3 verloren combi's dat je toch nog winst hebt gemaakt :)
Verliezen doen we allemaal en hoort er nu eenmaal bij ;)
Helemaal mee eens, michael:)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Dit zijn al mijn combi's voor vanavond:
1:
IF Brommapojkarna - Hammarby IF Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
Le Poiré sur Vie - Rouen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-1
odd @4.47 (y)
2:
Cherbourg - Carquefou Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
Derby County - Charlton Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-2
odd @3.80 (n)
3:
Blackburn Rovers - Barnsley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
Montpellier - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 1-2
odd @3.34 (y)
4:
Boulogne - Amiens Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n) 1-1
Tranmere Rovers - Bury Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-0
odd @4.46 (n)
5:
Paris SG - Dynamo Kyiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-1
Borussia Dortmund - Ajax Side weddenschappenBeide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1 (n) 1-0
odd @3.11 (n)
6:
Bradford City - Morecambe Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-1
Exeter - Wycombe Wanderers Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-2
odd @3.24 (y)
7:
Crystal Palace - Nottingham Forest Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n)
Preston North End - Hartlepool United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 5-0
odd @4.32 (n)
8:
Dinamo Zagreb - FC Porto Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-2
Milton Keynes - Notts County Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-1
odd @3.46 (n)
9:
Gillingham - Southend Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 1-0
Leyton Orient - Yeovil Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n) 4-1
odd @5.50 (n)
10:
Colchester United - Crawley Town Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n) 1-1
Watford - Brighton & Hove Albion Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 0-1
odd @5.17 (n)
Een aantal tips meegespeeld met Papa Leo en de overige deels meegespeeld met:
http://mokie14.blogabet.com/
Succes vanavond!!(y)

Grootste deel van de combi's fout. Alle combi's waren met €1,- inzet, dus uitgerekend heb ik €11,05 gewonnen met €10,- inzet, dus geen winst vandaag, mede ook omdat ik nog een livebetje in de Oekraïense 1e divisie had van €1,-. Op naar morgen!!(y)
0 Vind ik leuk's
Dit is een test! Dit is een test! Dit is een test! Dit is een test!
0 Vind ik leuk's
Bedankt, Mario!! Ik ga vanmiddag zelf testen of ik weer tips kan posten:)(y)
0 Vind ik leuk's
Mijn combi's voor vanavond:
1:
AEL Limassol
IFK Göteborg
odd @3.17
2:
Fenerbahçe
Steaua Boekarest
odd @3.17
3:
Real Madrid (1-0 Handicap)
San Marino
odd @3.49
Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
1:
AEK Limassol
IFK Göteborg
odd @3.17
2:
Fenerbahçe
Steaua Boekarest
odd @3.17
3:
Real Madrid (1-0 Handicap)
San Marino
odd @3.49
Succes!!(y)

Die Real Madrid moet ik nog zien.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
riquerdo:
1:
AEK Limassol (n) 0-0
IFK Göteborg (n) 0-0
odd @3.17 (n)
2:
Fenerbahçe (n)
Steaua Boekarest (y) 1-0
odd @3.17 (n)
3:
Real Madrid (1-0 Handicap) (y) 0-2
San Marino (n) 0-1
odd @3.49 (n)
Succes!!(y)

Die Real Madrid moet ik nog zien.

Real Madrid was goed, San Marino niet. Een dramaandag, kan gebeuren, morgen maar weer proberen:)
0 Vind ik leuk's
Mijn eerste bets van vanavond:
1:
Energie Cottbus (y) 2-1
Hallescher
odd @4.73
2:
SV Sandhausen (n) 1-2
Wuppertaler
odd @3.51 (n)
Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's
Nog een betje voor vanavond:
3:
VfB Stuttgart II
SG Sonnenhof Großaspach
odd @5.52
Succes!!(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.