Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Riquerdo

Geachte medewedders,
Sinds vandaag ben ik, Riquerdo, lid van voetbalwedden.net. Ik wed al langere tijd, maar heb eigenlijk geen idee of mijn manier van wedden werkt en aanslaat. Vaak verlies ik een combi op één, jullie zullen het vast wel kennen, de
andere keer wint een ploeg waarvan je dacht dat die nou niet niet zouden winnen.
Ik speel bijna nooit op een gelijkspel, geen idee eigenlijk waarom, meestal kijk ik op verschillende sites voor tips en weetjes. Deze wil ik graag met jullie delen.
Ook zal ik een aantal weddenschappen plaatsen waarbij ik graag reacties ontvang van de andere leden. Ook eventuele tips zijn welkom!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagriquerdo in 17-01-2012 14:28 Leden topics
in 17-01-2012 14:28 Leden topics
1365 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond:
1:
SC Eltersdorf - FC Augsburg II Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-1
TSV Buchbach - Greuther Fürth II Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-1
odd @4.78 (y)
2:
FC Eindhoven - Helmond Sport Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (y) 3-4
Strømsgodset - Aalesund Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 4-0
odd @3.08 (y)
3:
Bourg-Péronnas - Bastia CA Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-1
De Graafschap - MVV Maastricht Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-1
odd @3.63 (n)
4:
BV Veendam - AGOVV Apeldoorn Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-0
Colmar - Paris FC Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-0
odd @3.42 (y)
5:
Tubize - FC Brussels Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 3-0
Étoile Fréjus Saint-Raphaël - Boulogne Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-2
odd @5.04 (n)
6:
Charlton - Crystal Palace Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
FC Oss - FC Dordrecht Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2 (n) 1-1
odd @3.79 (n)
Succes!!(y)

Een 50/50 dag vandaag. Toch een klein verlies vandaag. Kijken of we dat morgen en zondag kunnen goedmaken!!(y)
0 Vind ik leuk's
Ik hoop dat ik straks wel bets in mijn topic kan opslaan, wat mij de afgelopen dagen niet is gelukt.
0 Vind ik leuk's
Mijn bets voor vanavond:
1:
Panionios - OFI Crete Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Telstar - FC Emmen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.80
2:
Nantes - Guingamp Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Valladolid - Real Betis Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.90
3:
1. FC Köln - St. Pauli Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Everton - Newcastle United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.52
Succes!! (y)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
Mijn bets voor vanavond:
1:
Panionios - OFI Crete Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (y) 2-1
Telstar - FC Emmen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
odd @3.80 (n)
2:
Nantes - Guingamp Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 1-1
Valladolid - Real Betis Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-1
odd @3.90 (n)
3:
1. FC Köln - St. Pauli Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 0-0
Everton - Newcastle United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1 (n) 2-2
odd @3.52 (n)
Succes!! (y)

Deze combi's waren niet succesvol, wel met twee andere combi's succes gehad. Omdat ik problemen had met posten, heb ik deze tips niet kunnen delen. Morgen weer een nieuwe dag!!(y)
0 Vind ik leuk's
Je wint wel veel combi's die je niet post hé Riquerdo ......
0 Vind ik leuk's
santiiago:

Dat is waar. Sinds vorige week mensen mij er op hebben gewezen dat er ook mensen zijn die mij volgen en ik niet helemaal duidelijk was of ik winst of verlies had, ben ik het heel nauwkeurig gaan bijhouden. Ik post elke bet die ik doe. Afgelopen weekend heb ik problemen gehad met posten. Het bericht werd wel opgeslagen, maar niet geplaatst. Vanavond kon ik eindelijk weer een paar bets plaatsen, maar helaas niet alles. Kortom: het lijkt wel zoals je het zo stelt, Santii, maar ik spreek de waarheid. Ik wil graag dat mensen samen met mij winnen.:) Vandaag (dinsdag) post ik alles wat ik speel.:)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:
santiiago:

Dat is waar. Sinds vorige week mensen mij er op hebben gewezen dat er ook mensen zijn die mij volgen en ik niet helemaal duidelijk was of ik winst of verlies had, ben ik het heel nauwkeurig gaan bijhouden. Ik post elke bet die ik doe. Afgelopen weekend heb ik problemen gehad met posten. Het bericht werd wel opgeslagen, maar niet geplaatst. Vanavond kon ik eindelijk weer een paar bets plaatsen, maar helaas niet alles. Kortom: het lijkt wel zoals je het zo stelt, Santii, maar ik spreek de waarheid. Ik wil graag dat mensen samen met mij winnen.:) Vandaag (dinsdag) post ik alles wat ik speel.:)

Geen probleem Riquerdo , ben blij dat je het positief opneemt ! (y)
Ik geloof je zeker en vast maar het is erg frustrerend om steeds in je topic te kijken , veel duimpjes omlaag te zien en om dan te lezen dat je winst maakt ... Ik kijk veel in de topics om inspiratie op te doen en dan is het echt doodzonde om hier picks te zien die niet juist zijn terwijl je wel winst maakt :) Hopelijk begrijp je me :) Zand erover en veel succes verder ! :)
0 Vind ik leuk's
riquerdo:

(y)

Deze combi's waren niet succesvol, wel met twee andere combi's succes gehad. Omdat ik problemen had met posten, heb ik deze tips niet kunnen delen. Morgen weer een nieuwe dag!!(y)
Gisteren riep je in de chat dat je ook nog besiktas ht/ft speelde, maar die is ook fout. Beetje raar dat je andere 2 combi's dan goed waren. Accepteer gewoon je verlies en de volgende dagnieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik word soms een beetje moe van aftertimen, zo kan iedereen wel winnen ;) Verlies hoort er nu eenmaal bij.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
riquerdo:

(y)

Gisteren riep je in de chat dat je ook nog besiktas ht/ft speelde, maar die is ook fout. Beetje raar dat je andere 2 combi's dan goed waren. Accepteer gewoon je verlies en de volgende dagnieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik word soms een beetje moe van aftertimen, zo kan iedereen wel winnen ;) Verlies hoort er nu eenmaal bij.

Verlies hoort er ook zeker bij en gisteren had ik wel twee combi's goed. Daar stond een hoge quote op, maar ondanks dat had ik gisteren een klein verlies. Vandaag post ik alle combi's die ik vandaag ga spelen.
0 Vind ik leuk's
Dit zijn al mijn combi's voor vanavond:
1:
IF Brommapojkarna - Hammarby IF Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Le Poiré sur Vie - Rouen Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @4.47
2:
Cherbourg - Carquefou Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Derby County - Charlton Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.80
3:
Blackburn Rovers - Barnsley Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Montpellier - Arsenal Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
odd @3.34
4:
Boulogne - Amiens Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Tranmere Rovers - Bury Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @4.46
5:
Paris SG - Dynamo Kyiv Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Borussia Dortmund - Ajax Side weddenschappenBeide teams scoren (1:Ja - 2:Nee) Je weddenschap: 1
odd @3.11
6:
Bradford City - Morecambe Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Exeter - Wycombe Wanderers Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.24
7:
Crystal Palace - Nottingham Forest Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Preston North End - Hartlepool United Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @4.32
8:
Dinamo Zagreb - FC Porto Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Milton Keynes - Notts County Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
odd @3.46
9:
Gillingham - Southend Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 1
Leyton Orient - Yeovil Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
odd @5.50
10:
Colchester United - Crawley Town Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
Watford - Brighton & Hove Albion Wedstrijd Reguliere speeltijd Je weddenschap: 2
odd @5.17
Een aantal tips meegespeeld met Papa Leo en de overige deels meegespeeld met:
http://mokie14.blogabet.com/
Succes vanavond!!(y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.