Tips van: Raateland
Ook maar hier eens een topic geopend, kijken of ik een leuke serie tips kan neerzetten die achteraf juist zijn!
Eerste tip:
Vidal gele kaart (te spelen op Unibet @ 2.40)). Inter-Juventus, mooie topper in Italie waar het er meestal fel aan toe gaat in deze wedstrijden! Scheidsrechter Orsato strooit met kaarten alsof het al Kerstmis is, dus denk dat er in deze topper wel wat kaartjes zullen vallen!
In de laatste 2 ontmoetingen vielen er 6 gele kaarten (en 1 rode in de recentste ontmoeting). Vidal is één van, zo niet, de grootste gele kaarten pakkers van Juventus.
Eerste tip:
Vidal gele kaart (te spelen op Unibet @ 2.40)). Inter-Juventus, mooie topper in Italie waar het er meestal fel aan toe gaat in deze wedstrijden! Scheidsrechter Orsato strooit met kaarten alsof het al Kerstmis is, dus denk dat er in deze topper wel wat kaartjes zullen vallen!
In de laatste 2 ontmoetingen vielen er 6 gele kaarten (en 1 rode in de recentste ontmoeting). Vidal is één van, zo niet, de grootste gele kaarten pakkers van Juventus.
in 14-09-2013 06:06 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Helaas voor de overige users te laat, maar deze mail aan collega better niks-mis-mee wil ik jullie toch even laten zien!
Gisteren verstuurd:
Voor morgen paar leuke odds gevonden voor to score:
Noorwegen
Valerenga-Brann Kjarnatsson 1,83
Valerenga-Brann Zahid 4,2
Stromsgodset-Stabak Ogunjimi 2,1
Zweden Malmo-IFK Forsberg 4,4
Vooral Zahid zie ik echt wel scoren, check anders zelf maar effe ze reputatie afgelopen weken (soccerway.com). Zelfde geldt voor Forsberg, echter is daar een kleine kanttekening te maken... Malmo moet een loodzwaar duel spelen komende week, die kunnen dus spelers sparen/met handrem erop spelen...
Zelf neem ik de gok wel, Zahid icm Forsberg (enkel en dubbel). En denk dat ik zelf Zahid ook nog 2x scoren inzet.
Elke speler heeft inmiddels al gescoord! Alleen Zahid 2x nog niet, maar die wedstrijd is pas half uur bezig terwijl ik dit type!
Gisteren verstuurd:
Voor morgen paar leuke odds gevonden voor to score:
Noorwegen
Valerenga-Brann Kjarnatsson 1,83
Valerenga-Brann Zahid 4,2
Stromsgodset-Stabak Ogunjimi 2,1
Zweden Malmo-IFK Forsberg 4,4
Vooral Zahid zie ik echt wel scoren, check anders zelf maar effe ze reputatie afgelopen weken (soccerway.com). Zelfde geldt voor Forsberg, echter is daar een kleine kanttekening te maken... Malmo moet een loodzwaar duel spelen komende week, die kunnen dus spelers sparen/met handrem erop spelen...
Zelf neem ik de gok wel, Zahid icm Forsberg (enkel en dubbel). En denk dat ik zelf Zahid ook nog 2x scoren inzet.
Elke speler heeft inmiddels al gescoord! Alleen Zahid 2x nog niet, maar die wedstrijd is pas half uur bezig terwijl ik dit type!
Ik begin met 100 euro, kijken of het zetten op doelpuntenmakers winstgevend kan zijn op de langere termijn.
Kijken hoeveel er morgen van het volgende rijtje goed zijn!
Odds-Start
Shala to score @2,60 x10€
Haugsland-Bode
Sema to score @4,50 x10€
AIK-Hacken
Bahoui to score @2,80 x10€
Rops-IFK
Kokko to score @2,60 x10€
Jaro-Honka
Emet to score @3,05 x10€
SJK-HJK
Lehtinen to score @4,10 x10€
Feyenoord-Utrecht
te Vrede to score @2,40 x10€
te Vrede to score header @7,50 x10€
Zwolle-Vitesse
Labyad to score @3,55 x10€
Ajax-Psv
Depay to score @3,45 x10€
Inzet 100€ totaal
Odds-Start
Haugsland-Bode
Sema to score @4,50 x10€
AIK-Hacken
Rops-IFK
Kokko to score @2,60 x10€
Jaro-Honka
Emet to score @3,05 x10€
SJK-HJK
Feyenoord-Utrecht
Zwolle-Vitesse
Ajax-Psv
Inzet 100€ totaal
Gaat aardig! Dankzij de (kop)goal van te vrede al sowieso winst! Depay en Emet ook gescoord al. Dus tussenstand is 75 + 24 + 34,50 + 30,50 = 164 euro! Labyad en Shala zijn fout. Waar Odds wel 4x scoorde helaas geen goal van Shala. Labyad volgens mij wel kansjes gehad, had Vitesse hoger ingeschat, zeker tegen een vermoeid Zwolle.
edit: Kokko void, dus 10 euro terug. Stand 174 euro = 74 winst!
edit2: lethinen niet gescoord, SJK wel gewonnen van koploper, helaas was lethinen al vroeg gewisseld, anders was hij de spits voor de pingel die ze kregen. Badoui fout. Alleen Sema nog bezig...
edit: Kokko void, dus 10 euro terug. Stand 174 euro = 74 winst!
edit2: lethinen niet gescoord, SJK wel gewonnen van koploper, helaas was lethinen al vroeg gewisseld, anders was hij de spits voor de pingel die ze kregen. Badoui fout. Alleen Sema nog bezig...
erding bij Saint etienne had Ik gezet, mist hij een pingel :')
raateland:
Ik begin met 100 euro, kijken of het zetten op doelpuntenmakers winstgevend kan zijn op de langere termijn.
Odds-Start
Haugsland-Bode
Sema to score @4,50 x10€
AIK-Hacken
Rops-IFK
Kokko to score @2,60 x10€ VOID
Jaro-Honka
Emet to score @3,05 x10€
SJK-HJK
Feyenoord-Utrecht
Zwolle-Vitesse
Ajax-Psv
Inzet 100€ totaal
Odds-Start
Haugsland-Bode
Sema to score @4,50 x10€
AIK-Hacken
Rops-IFK
Jaro-Honka
Emet to score @3,05 x10€
SJK-HJK
Feyenoord-Utrecht
Zwolle-Vitesse
Ajax-Psv
Inzet 100€ totaal
Volgende week een nieuw lijstje!
Voor vanavond een paar longshots gevonden. Bepaal zelf maar of je er value in ziet!
Zweden:
19:05 uur Brommapojkarna - Djurgårdens IF
Mauricio Albornoz to score @6,50
Nummer laatst thuis tegen de nummer 7. Albornoz scoorde vorig seizoen 10 goals, dit seizoen speelde die nog niet veel, maar in de beker vorige week maakte hij er 3 en de thuiswedstrijd daarvoor scoorde die ze eerste van dit seizoen. Vanavond thuis geef ik hem een kans om te scoren!
19:00 uur Kalmar FF -Gefle IF
S. Lundevall to score @6,50
Scoort regelmatig. Hopelijk vanavond ook een goaltje mee pakken!
19:00 uur Åtvidaberg - Örebro SK
A. Kamara to score @3,95
Spits die 4x scoorde in ze laatste 3 wedstrijden, duel waar wel wat goals gaan vallen denk ik, dus voor een odd van bijna 4 wel een kansje waard!
Op elke to score 10 euro.
Stand van zaken saldo: 100 euro begonnen, na eerste 10 verwerkt 174 euro. Nu inzet 30 euro dus over: 144 euro
Zweden:
Nummer laatst thuis tegen de nummer 7. Albornoz scoorde vorig seizoen 10 goals, dit seizoen speelde die nog niet veel, maar in de beker vorige week maakte hij er 3 en de thuiswedstrijd daarvoor scoorde die ze eerste van dit seizoen. Vanavond thuis geef ik hem een kans om te scoren!
A. Kamara to score @3,95
Spits die 4x scoorde in ze laatste 3 wedstrijden, duel waar wel wat goals gaan vallen denk ik, dus voor een odd van bijna 4 wel een kansje waard!
Stand van zaken saldo: 100 euro begonnen, na eerste 10 verwerkt 174 euro. Nu inzet 30 euro dus over: 144 euro
raateland:
Voor vanavond een paar longshots gevonden. Bepaal zelf maar of je er value in ziet!
Zweden:
A. Kamara to score @3,95
Zweden:
A. Kamara to score @3,95
Hoppa! De eerste al na 5 minuten spelen juist! Sowieso alweer 9,50 euro NETTO winst dus!
Edit: 1 goed, 2 fout. Door de hoge odds toch nog winst op deze maandag. Nieuw saldo: 183,50 euro
Waarom tot het weekend wachten als er bij Unibet ook op de League Cup gegokt kan worden op doelpuntenmakers!
Ik ben de eerste die zal zeggen dat de "grote" teams deze Cup nooit zo heel serieus nemen, maar toch zie ik de volgende spelers vanavond wel een goaltje maken mits ze mogen starten. Op Manchester United, Newcastle en Southampton na zijn het allemaal teams die thuis spelen en op papier zeker moeten winnen! Daarnaast ga ik ook voor aantal spitsen die normaal als invaller/bankzitter gebruikt worden en juist in dit soort wedstrijden de kans krijgen.
West Ham - Sheffield United
E. Valencia @2.05
Swansea City - Rotherham United
B. Gomis @1.78
Norwich City - Crawley Town
L. Grabban @ 1.87
Leicester City - Shrewsbruy Town
D. Nugent @1.77
Derby Country - Charlton
C. Martin @2.08
West Bromwich - Oxford
I. Brown @1.88
Bournemouth - Nothampton Town
C. Wilson @2.08
MK Dons - Manchester United
J. Hernandez @1.90
Gillingham - Newcastle United
S. de Jong @2.70
Millwall - Southampton
D. Tadic @2.80
op elke 10 euro los, 100 euro inzet! Ga er zelf ook nog een leuke combo van maken, maar voor de topic speel ik ze los!
Ik ben de eerste die zal zeggen dat de "grote" teams deze Cup nooit zo heel serieus nemen, maar toch zie ik de volgende spelers vanavond wel een goaltje maken mits ze mogen starten. Op Manchester United, Newcastle en Southampton na zijn het allemaal teams die thuis spelen en op papier zeker moeten winnen! Daarnaast ga ik ook voor aantal spitsen die normaal als invaller/bankzitter gebruikt worden en juist in dit soort wedstrijden de kans krijgen.
E. Valencia @2.05
B. Gomis @1.78
L. Grabban @ 1.87
D. Nugent @1.77
Derby Country - Charlton
C. Martin @2.08
West Bromwich - Oxford
I. Brown @1.88
C. Wilson @2.08
J. Hernandez @1.90
S. de Jong @2.70
Millwall - Southampton
D. Tadic @2.80
op elke 10 euro los, 100 euro inzet! Ga er zelf ook nog een leuke combo van maken, maar voor de topic speel ik ze los!
raateland:
Waarom tot het weekend wachten als er bij Unibet ook op de League Cup gegokt kan worden op doelpuntenmakers!
E. Valencia @2.05
B. Gomis @1.78
L. Grabban @ 1.87
D. Nugent @1.77
Derby Country - Charlton
C. Martin @2.08
West Bromwich - Oxford
I. Brown @1.88
C. Wilson @2.08
J. Hernandez @1.90
S. de Jong @2.70
Millwall - Southampton
D. Tadic @2.80
E. Valencia @2.05
B. Gomis @1.78
L. Grabban @ 1.87
D. Nugent @1.77
C. Martin @2.08
West Bromwich - Oxford
I. Brown @1.88
C. Wilson @2.08
J. Hernandez @1.90
S. de Jong @2.70
Millwall - Southampton
D. Tadic @2.80
100 inzet, 5 niet starters, dus 50 euro terug, Gomis al gescoord is 17,80 terug. Totaal van de 100 inzet al 67,80 terug dus.
32.20 verlies volgende keer beter. Je staat nog wel in de +