Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Raateland

Ook maar hier eens een topic geopend, kijken of ik een leuke serie tips kan neerzetten die achteraf juist zijn!
Eerste tip:
Vidal gele kaart (te spelen op Unibet @ 2.40)). Inter-Juventus, mooie topper in Italie waar het er meestal fel aan toe gaat in deze wedstrijden! Scheidsrechter Orsato strooit met kaarten alsof het al Kerstmis is, dus denk dat er in deze topper wel wat kaartjes zullen vallen!
In de laatste 2 ontmoetingen vielen er 6 gele kaarten (en 1 rode in de recentste ontmoeting). Vidal is één van, zo niet, de grootste gele kaarten pakkers van Juventus.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagraateland in 14-09-2013 06:06 Leden topics
in 14-09-2013 06:06 Leden topics
33 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Hele mooie bet en eeuwig zonde dat Morata dan het net niet weet te vinden!
0 Vind ik leuk's
Een nieuwe reeks picks, kijken of de reeks doorgezet kan worden (unibet): celtic-hearts: over 1,5 goal in eerste helft @ 1.92 <-- te mooi om te laten liggen Liverpool-Cardiff: over 2,5 goals gescoord door liverpool @ 1.82 Dortmund-Herta: over 2,5 goals gescoord door Dortmund @ 2.16 Atletico Mardid-Levante: over 2,5 goals gescoord door Atletico Madrid @ 1.78 En dan 1 funcombo's: Dortmund, Atletico en Liverpool: in elke wedstrijd +0,5 penalty awarded @ 30.75 (3 voudig), speel deze zelf ook 2 voudig (comeon.com)
0 Vind ik leuk's
raateland:
Een nieuwe reeks picks, kijken of de reeks doorgezet kan worden (unibet):
celtic-hearts: over 1,5 goal in eerste helft @ 1.92 <-- te mooi om te laten liggen
Liverpool-Cardiff: over 2,5 goals gescoord door liverpool @ 1.82
Dortmund-Herta: over 2,5 goals gescoord door Dortmund @ 2.16
Atletico Mardid-Levante: over 2,5 goals gescoord door Atletico Madrid @ 1.78
En dan 1 funcombo's:
Dortmund, Atletico en Liverpool: in elke wedstrijd +0,5 penalty awarded @ 30.75 (3 voudig), speel deze zelf ook 2 voudig (comeon.com)

Helaas celtic al fout. Genoeg kansen, maar die keeper van Hearts had enkele zeer fraaie reddingen!
0 Vind ik leuk's
Ook weer even nieuw leven in blazen.

Ik speel vandaag op een wedstrijd in de hoogste Finse competitie, FC Lathi - MyPa47. Rafaël to score @2,60 en Rafaël to score at least 2 goals @15,00.

Rafaël is in vorm bij de thuisclub. Scoort de laatste weken regelmatig en neemt ook eventuele strafschoppen. Daarnaast heeft. MyPa47 drie dagen geleden een zware uitnederlaag geleden in de voorronde UEL en moeten ze over 4 dagen dit proberen recht te zetten...
0 Vind ik leuk's
raateland:
Ook weer even nieuw leven in blazen.

Ik speel vandaag op een wedstrijd in de hoogste Finse competitie, FC Lathi - MyPa47. Rafaël to score @2,60 en Rafaël to score at least 2 goals @15,00.

Rafaël is in vorm bij de thuisclub. Scoort de laatste weken regelmatig en neemt ook eventuele strafschoppen. Daarnaast heeft. MyPa47 drie dagen geleden een zware uitnederlaag geleden in de voorronde UEL en moeten ze over 4 dagen dit proberen recht te zetten...

alvast to score goed... nog half uurtje voor een 2de goal.. al staat het inmiddels 3-0 en ben ik bang dat ze het rustig gaan uitspelen..
0 Vind ik leuk's
Off topic: Is dit de vroegere manager van het verdwenen roemruchte Real Raateland uit het online voetbalmanagerspel Hattrick?
0 Vind ik leuk's
ralvinho:
Off topic: Is dit de vroegere manager van het verdwenen roemruchte Real Raateland uit het online voetbalmanagerspel Hattrick?

Yes it is! (h)
0 Vind ik leuk's
Ik ga dit weekend met to score proberen een leuk bedrag bij elkaar te krijgen, beginnend met 10 euro.

18:00 uur, Polen, jagiellonia bialystok - cracovia, quintana to score @3.00 (unibet) x 10 euro
20:30 uur, België, Oostende-Anderlecht, mitrovic to score @2,30 (unibet) x ... Afhankelijk van bovenstaande...
0 Vind ik leuk's
raateland:
Ik ga dit weekend met to score proberen een leuk bedrag bij elkaar te krijgen, beginnend met 10 euro.

18:00 uur, Polen, jagiellonia bialystok - cracovia, quintana to score @3.00 (unibet) x 10 euro
20:30 uur, België, Oostende-Anderlecht, mitrovic to score @2,30 (unibet) x 10 euro

Jagiellonia scoorde 2x, helaas niet spits Quintana. Wel was later op de avond Mitrovic wederom trefzeker voor Anderlecht. Dit leverde 23 euro op.

Nieuwe inzet: Ibra to score @ 1,68 (franse supercup)
0 Vind ik leuk's
raateland:
raateland:

20:30 uur, België, Oostende-Anderlecht, mitrovic to score @2,30 (unibet) x 10 euro

Jagiellonia scoorde 2x, helaas niet spits Quintana. Wel was later op de avond Mitrovic wederom trefzeker voor Anderlecht. Dit leverde 23 euro op.

Nieuwe inzet: Ibra to score @ 1,68 (franse supercup)

Daar hoeven we niet lang op te wachten! 1,68x23 euro = 38,64 euro

Hier haal ik 10 euro vanaf (verzekering) en de 28,64 die over blijft zetten we op:
Sihvola to score @ 3,90 x 14.32
Ristola to score @4,90 x 14.32

Finland: MyPa - HJK. HJK moet a.s. woensdag uit naar APOEL voor de CL voorronde. Met een 2-2 eerste resultaat zullen ze dus flink aan de bak moeten. Daar ze in de competitie een voorsprong hebben op nummer 2 denk ik dat ze de wedstrijd van straks niet heel veel energie willen verspelen. MyPa gaat hiervan gebruik maken denk ik, winst MyPa is al een mooie odd (3,90) maar aangezien ik het met doelpuntenmakers wil doen verspreid ik mijn kansen op deze 2 spitsen!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.