Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik zie eerder Marseille X2. Marseille zal kost wat kost 2e willen eindigen+Keeper Mandanda weet al 6w zijn netten schoon te houden.
Lorient wonnen maar 2 van hun 12 w tegen top 6,maar hebben thuis maar 1x verloren en kunnen terug rekenen op hun topschutter Jérémie Aliadière (15 d.dit seizoen)en volgend jaar mss van Marseille.:s
Langs de andere kant is l'OM de 2e beste uitploeg in de L1 (8W, 4D et 5V),maar behaalden ze slechts 2 overwinningen bij hun laatste 8 uitw.
Marseille is een ploeg van 1-0/0-1/0-0
Een onder 2.5 valt hier mss ook te overwegen ,alhoewel ik zoiets heb van ,hoe langer het duurt met de onder2.5(Marseille 's laatste 6w waren niet meer dan 1dlpt!) hoe dichter bij meer dan 2.5 :p
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
ik zie eerder Marseille X2. Marseille zal kost wat kost 2e willen eindigen+Keeper Mandanda weet al 6w zijn netten schoon te houden.
Lorient wonnen maar 2 van hun 12 w tegen top 6,maar hebben thuis maar 1x verloren en kunnen terug rekenen op hun topschutter Jérémie Aliadière (15 d.dit seizoen)en volgend jaar mss van Marseille.:s
Langs de andere kant is l'OM de 2e beste uitploeg in de L1 (8W, 4D et 5V),maar behaalden ze slechts 2 overwinningen bij hun laatste 8 uitw.
Marseille is een ploeg van 1-0/0-1/0-0
Een onder 2.5 valt hier mss ook te overwegen ,alhoewel ik zoiets heb van ,hoe langer het duurt met de onder2.5(Marseille 's laatste 6w waren niet meer dan 1dlpt!) hoe dichter bij meer dan 2.5 :p

Dus als ik het goed begrijp weet jij eigenlijk niet echt goed hoe deze match zal eindigen. Een belangrijk punt waar ik ook naar kijk is de matchen tussen deze 2 ploegen (historiek) waarin ik zie dat Marseille heel weinig kan winnen van deze ploeg, terwijl Lorient dit seizoen echt sterk speelt. Het is een ploeg waarop ik al vaak een betje heb geplaatst, en teleurstellen doen ze verre van, vergeleken met Marseille dat ontzettend wisselvallig kan spelen.. Daarom heb ik een grote voorkeur voor zelf een overwinning van Lorient, maar de value ligt wel bij 1X als je nog altijd 1.60 daarvoor krijgt!
0 Vind ik leuk's
principito93:
boempatat:
ik zie eerder Marseille X2. Marseille zal kost wat kost 2e willen eindigen+Keeper Mandanda weet al 6w zijn netten schoon te houden.
Lorient wonnen maar 2 van hun 12 w tegen top 6,maar hebben thuis maar 1x verloren en kunnen terug rekenen op hun topschutter Jérémie Aliadière (15 d.dit seizoen)en volgend jaar mss van Marseille.:s
Langs de andere kant is l'OM de 2e beste uitploeg in de L1 (8W, 4D et 5V),maar behaalden ze slechts 2 overwinningen bij hun laatste 8 uitw.
Marseille is een ploeg van 1-0/0-1/0-0
Een onder 2.5 valt hier mss ook te overwegen ,alhoewel ik zoiets heb van ,hoe langer het duurt met de onder2.5(Marseille 's laatste 6w waren niet meer dan 1dlpt!) hoe dichter bij meer dan 2.5 :p

Dus als ik het goed begrijp weet jij eigenlijk niet echt goed hoe deze match zal eindigen. Een belangrijk punt waar ik ook naar kijk is de matchen tussen deze 2 ploegen (historiek) waarin ik zie dat Marseille heel weinig kan winnen van deze ploeg, terwijl Lorient dit seizoen echt sterk speelt. Het is een ploeg waarop ik al vaak een betje heb geplaatst, en teleurstellen doen ze verre van, vergeleken met Marseille dat ontzettend wisselvallig kan spelen.. Daarom heb ik een grote voorkeur voor zelf een overwinning van Lorient, maar de value ligt wel bij 1X als je nog altijd 1.60 daarvoor krijgt!

Ja is een w dat alle kanten uit kan vind ik,er staat meer op het spel voor Marseille als voor Lorient,maar je hebt gelijk dat er meer value in 1X zit.Ik speel liever een onder 2.5.Ik denk dat Lorient achteruit gaat leunen en rekenen op de counter.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Omdat velen het toch wouden dat ik ook m'n tennistips maar even geef & ik wil bewijzen dat ik er ook wel wat van ken geef ik voor vandaag mijn tennistips en hoop zo een legende te worden à la 010Nick of Santi21, onze tennishelden :D
Darcis - Greul Darcis 1.45 9/10 (y)
Het is iets tussen mij & mijn landgenoten. Maar vaak wanneer ik erop bet, loopt het fout af. Toch heb ik een hoop vertrouwen in Darcis, hij speelt terug naar zijn sterkste niveau toe en kent geen moeite met zijn tegenstanders. De motivatie om mee te doen aan Roland Garros die Darcis heeft zie je ook als hij speelt. Van Greul zelf weet ik niet veel af, maar Darcis mag er volgens mij geen moeite mee hebben.
Williams, Rhyne - Przysiesny Williams, Rhyne 1.64 7/10 (n)
Dit is voor mij een duidelijke bet. Przysiesny heeft er een lastige partij opzitten tegen Fischer waarvan ik niet vond dat hij die mocht gewonnen hebben. Williams daarentegen deed het vrij gemakkelijk op zijn eigen service en met een simpele 6-4 6-4 kon hij zijn tegenstander naar huis sturen.
Pella - Monaco Pella +1.5sets 2.15 4/10 (n)
Pella doet het uitstekend in dit tornooi en blijft ook op een hoog niveau spelen. Monaco is natuurlijk een sterke, solide tegenstander die deze partij normaal gezien zou moeten winnen, maar volgens mij zal hij het zeker niet gemakkelijk krijgen met een jonge, enthousiaste Pella die zover mogelijk in dit tornooi wil geraken. Een extra boost voor deze bet is dat Monaco volgens mij ook wel denkt aan Roland Garros en daarom deze game misschien verlet zal geven. En voor deze odd is het de bet best waard. Misschien zelfs een low stake op Pella @4.25 2/10!
Sijsling - Nieminen Sijsling ML 2.55 4/10 (n) | Sijsling +1.5 sets 1.63 7/10 (y)
Hetzelfde verhaal als Pella-Monaco, alleen ligt het kwaliteitsverschil hier dicht bij mekaar en is Nieminen niet bezig aan sterk tornooi terwijl Sijsling aan een goed tornooi bezig is. Hij speelt op niveau en heeft dat in zijn vorige wedstrijd bewezen. Nieminen had een walkover tegen Haas waardoor hij wel wat frisser aan de wedstrijd zal kunnen beginnen. Maar deze bet is volgens mij zeker haalbaar omdat Nieminen zijn beste vorm heeft gehad (remember vs. Del Potro) en nu in een daling zit in mijn ogen.
Montanes - Roger-Vasselin Montanes ML 1.88 7/10 (y)
Ik heb gekeken naar beide partijen van deze personen en ik vond Montanes heel sterk spelen tegen een andere Fransman "Mathieu", die volgens mij iets minder kwaliteit heeft dan Roger-Vasselin. Roger-Vasselin heeft daarentegen onverdiend gewonnen in mijn ogen tegen Sam Querrey die veel onnodige fouten maakte wanneer het erop aan kwam. Montanes zal dit niet doen en zal deze partij volgens mij winnen.
Monfils - Andujar Andujar ML 2.85 3/10 (n)| Andujar +1.5 sets 1.63 6/10 (n)
Deze spelers zijn volgens mij aan elkaar gewaagd en ik zie dit wel eens een lange partij te kunnen worden. Dit door het feit dat ze beide heel sterk bezig zijn en moeilijk te breaken zijn. Een "over" hier spelen is ook goed, maar ik verwacht dat indien Andujar de eerste kan pakken, Monfils het kan laten afweten terwijl het omgekeerd het geval zeker niet is. Dubbeltje op zijn kant, vandaar de +1.5 sets voor Andujar omdat ik hem wel minstens 1 set zie pakken, ik zie hem zelfs winnen..
Verdere bets
Kanepi 1.43 9/10 (y)
Cabal, J/Farah, R 1.80 5/10 (y)
Cornet 1.63 7/10 (y)
0 Vind ik leuk's
Pella - Monaco Pella +1.5sets 2.15
Die speel ik met je mee low stake.
Dit wou ik nog even meegeven:
Beiden argentijnen en ze trainen met elkaar,dus zullen ze mekaar door en door kennen ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
boempatat:
Pella - Monaco Pella +1.5sets 2.15
Die speel ik met je mee low stake.
Dit wou ik nog even meegeven:
Beiden argentijnen en ze trainen met elkaar,dus zullen ze mekaar door en door kennen ;-)

Heel jammer, hij kon de set genomen hebben in de tie-break.
Hij heeft sterk getoond en heeft zich kunnen meten met Monaco, wat zeker niet slecht is!
0 Vind ik leuk's
principito93:
Omdat velen het toch wouden dat ik ook m'n tennistips maar even geef & ik wil bewijzen dat ik er ook wel wat van ken geef ik voor vandaag mijn tennistips en hoop zo een legende te worden à la 010Nick of Santi21, onze tennishelden :D
Darcis - Greul Darcis 1.45 9/10 (y)
Williams, Rhyne - Przysiesny Williams, Rhyne 1.64 7/10 (n)
Pella - Monaco Pella +1.5sets 2.15 4/10 (n)
Sijsling - Nieminen Sijsling ML 2.55 4/10 (n) | Sijsling +1.5 sets 1.63 7/10 (y)
Montanes - Roger-Vasselin Montanes ML 1.88 7/10 (y)
Monfils - Andujar Andujar ML 2.85 3/10 (n)| Andujar +1.5 sets 1.63 6/10 (n)
Verdere bets
Kanepi 1.43 9/10 (y)
Cabal, J/Farah, R 1.80 5/10 (y)
Cornet 1.63 7/10 (y)

Indien je mn bets had gevolgd had je een winstprofit van 2.90 stakes.
Dus toch een minimale winst wat het belangrijkst is! Dankzij livebets natuurlijk meer kunnen pakken :D
0 Vind ik leuk's
Even terug mijn topic onder het stof terug halen zodat ik jullie misschien kan helpen, misschien ook niet.
Ik ben goed geeïndigd zie ik en ga nu ook proberen goed terug te beginnen, eens zien hoelang ik het nu volhou! :)
Startbudget: €100
Tour de France 2013 - Stage 11
> Martin wint @1.45 -> Inzet: €13.79 | Winst: €20.00
> Froome wint @4.25 -> Inzet: €4.24 | Winst: €18.04
(omdat ik enkel maar Martin zie winnen en indien er toch iemand anders zou winnen is het enkel en alleen maar Froome. Vandaar deze vrij safe bet in mijn ogen om makkelijk €2 bij te krijgen. Indien Froome wint = quitte)
> Froome - Kwiatkowski: Froome @1.18 -> Inzet: €16.95 | Winst: €20
Result: €40 | Actual result: +€5
Tour de France 2013 - Overall classification
> Sagan, Peter wint meer dan 1.5 etappes @1.65 -> Inzet: €5 | Winst: €8.75
> Rolland, Pierre wint bergklassement @1.55 -> Inzet: €5 | Winst: €7.75
> Quintana Rojas, NA wint jongerenklassement @1.14 -> Inzet: €10 | Winst: €11.40
Voetbaltips
> Santa Fe - Olimpia Asuncion: Olimpia Asuncion +2.5 @1.18 -> Inzet: €10 | Winst: €11.80
> Santa Fe - Olimpia Asuncion: Over 1.5 @1.35 -> Inzet: €5 | Winst: €6.75
> Costa Rica - Cuba: Cuba +3.5 @1.35 -> Inzet: €5 | Winst: €6.75
> Belize - USA: Belize +4.5 @1.35 -> Inzet: €5 | Winst: €6.75
> Belize - USA: Under 7.5 @1.06 -> Inzet: €15 | Winst: €15.90
Result: €34.45 | Actual result: -€5.55
Budget na bets: €5 | Bankroll na afhandeling vd bets: €79.45 + Pending
0 Vind ik leuk's
Voetbaltips
> Bayer Leverkusen - Mechelen: Mechelen +3.5 @1.23
> France U20 - Ghana U20: France U20 or draw @1.17
> Italy Women - Finland Women: Italy Women or draw @1.17
> Iraq U20 - Paraguay U20: Under 5.5 @1.06
Combobet @1.79 -> Inzet: €9.45 | Winst: €16.92
Result: €16.92 | Actual result: +€7.47
Budget na bets: €70 | Bankroll na afhandeling vd bets: €86.92 + pending
0 Vind ik leuk's
Tour de France 2013 - Stage 11 LIVETIP
> Froome, Chris eindigt in top 3 @1.35 -> Inzet: €15 | Winst: €20.25
(heel veel vertrouwen in deze bet, Froome is zoiezo de 2de beste tijdrijder in deze selectie van de Tour, na Martin, dus vind ik dit toch een straffe quote en ga ik hem ook meteen pakken!)
Result: €20.25 | Actual result: +€5.25
Budget na bets: €71.92 | Bankroll na afhandeling vd bets: €92.17 + pending
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.