Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Principito93

Ook ik ga eens een topic starten zodat we kunnen discussiëren met elkaar en we elkaar daardoor misschien kunnen helpen. Nu er vanavond heel wat oefeninterlands zijn wil ik ook graag even mijn tips doorgeven en zien wat jullie ervan denken. Jullie beslissen natuurlijk zelf of jullie volgen of niet.
Laten we zeggen dat ik alles voor € 10 speel zodat we kunnen zien wat mijn winst/verlies is.
Vriendschappelijke interlands:
Japan - Latvia: Over 2.5 goals @1.65
Azerbaijan - Liechtenstein: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @3.05
Croatia - South Korea: Over 2.5 goals @2.10
Cyprus - Serbia: Under 2.5 goals @1.75 | No BTS @1.80
Spain - Uruguay: Under 2.5 goals @1.85 | X2 @2.30
Trinidad & Tobago - Peru: Under 2.5 goals @1.70
Turkey - Czech Republic: Both teams to score @1.95
Iceland - Russia: Over 2.5 goals @2.00
Rep. of Ireland - Poland: Over 2.5 goals @2.30
Israel - Finland: Over 2.5 goals @2.05 | HT/FT : 2-2 @6.50 | X2 @1.85
Portugal - Ecuador: X2 @3.30
England - Brazil: Both teams to score @1.70
Sweden - Argentina: Both teams to score @1.75
Netherlands - Italy: X2 @1.65 | No BTS @1.85
Guatemala - Colombia: Handicap 1:0 -> Colombia wins @2.10
Macedonia - Denmark: 1X @2.15
Bolivia - Haiti: X2 @2.60
__________________________________________________
Africa Cup

Mali - Nigeria: 1X @1.75
Ghana - Burkina Faso: X @3.40
__________________________________________________
Tennis

Ramos - Silva: Ramos @1.50
Roger-Vasselin - Ito: Ito @3.20
Naso - Lorenzi: Naso @2.20
Dodig - Becker: Dodig @1.60
De Schepper - Llodra: Llodra @1.40
_________________________________________________________
Inzet: €300 | Winst: €331 | Totaal: €31
Correct: 16/30 = 53.33%

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar principito93
Country flagprincipito93 in 6-02-2013 15:39 Leden topics
in 6-02-2013 15:39 Leden topics
287 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
0 Vind ik leuk's
Om het topic wat nieuw leven in te blazen ga ik dat meteen doen door een nieuwe tactiek te testen. De tactiek bestaat eruit om van je beginbedrag het x10 te krijgen door zo zeker mogelijke weddenschappen te vinden. Om het gewoon duidelijk te maken zal ik beginnen met mijn 1ste bet hier te plaatsen. Het gaat erom 1, max 2 weddenschappen te vinden die volgens jou gewoon niet fout kunnen gaan waardoor je zoiezo lage odds zult hebben tussen niet hoger dan 1.50. Normaliter zal je een streak nodig hebben van een 15-tal bets na elkaar. Hangt af van de odds natuurlijk, maar door goede research moet dit volgens mij mogelijk zijn. Ik noem het: "Low odds - bettig system"
Om te beginnen ga ik meteen met 2 combo's beginnen die volgens mij niet fout mogen gaan:

0 Vind ik leuk's
Ik speel ze mee princi(in een system), bedankt :)
0 Vind ik leuk's
Speel ze ook mee. Beetje vertrouwen erin ?
0 Vind ik leuk's
principito93:
Om het topic wat nieuw leven in te blazen ga ik dat meteen doen door een nieuwe tactiek te testen. De tactiek bestaat eruit om van je beginbedrag het x10 te krijgen door zo zeker mogelijke weddenschappen te vinden. Om het gewoon duidelijk te maken zal ik beginnen met mijn 1ste bet hier te plaatsen. Het gaat erom 1, max 2 weddenschappen te vinden die volgens jou gewoon niet fout kunnen gaan waardoor je zoiezo lage odds zult hebben tussen niet hoger dan 1.50. Normaliter zal je een streak nodig hebben van een 15-tal bets na elkaar. Hangt af van de odds natuurlijk, maar door goede research moet dit volgens mij mogelijk zijn. Ik noem het: "Low odds - bettig system"
Om te beginnen ga ik meteen met 2 combo's beginnen die volgens mij niet fout mogen gaan:

Zal via dit systeem mijn profit/loss bijhouden ook zodat het makkelijker is om
te volgen en of het uiteindelijk een winstgevende actie kan worden.
Profit/loss: -20
Pogingen mis:
2
Pogingen gelukt: 0
Pogingen bezig: 1
0 Vind ik leuk's
En we hebben er 1 op 3 goed. Lekkere tipper ben ik toch hé. '--
We gaan dan maar door op degene die goed was. Thanks to Robredo.

Profit/loss: -20
Pogingen mis:
2
Pogingen gelukt: 0
Pogingen bezig: 1
0 Vind ik leuk's
hier heb je echt peg maar giorgi heeft echt verdien gewonnen speelde echt leuk en aanvallend tennis en is leuk om naar te kijken
mischien is met +1,5 set bij vrouwen en +2,5 bij mannen op grand slams op underdogs maar niet als ze tegen rafa spelen of williams ofzo;p aangezien het vaak over meerdere sets gaat en je heb volgens mij genoeg kennis van tennis;p om de juiste matches te pakken en jou kenende heb je live nog wel op giorgi gezet tog? hoop ik.....
0 Vind ik leuk's
speel op je gevoel..............
tattooaces:
hier heb je echt peg maar giorgi heeft echt verdien gewonnen speelde echt leuk en aanvallend tennis en is leuk om naar te kijken
mischien is met +1,5 set bij vrouwen en +2,5 bij mannen op grand slams op underdogs maar niet als ze tegen rafa spelen of williams ofzo;p aangezien het vaak over meerdere sets gaat en je heb volgens mij genoeg kennis van tennis;p om de juiste matches te pakken en jou kenende heb je live nog wel op giorgi gezet tog? hoop ik.....

Ja dat klopt inderdaad. Helaas heeft die Giorgi verdient gewonnen, ik dacht alleen niet dat ze dat een hele match zou volhouden. Dat is inderdaad een sterke speelster man, goed om in de gaten te houden! We gaan vandaag door met de ene stap. Er lukt er misschien toch eentje? :')

Profit/loss: -20
Pogingen mis:
2
Pogingen gelukt: 0
Pogingen bezig: 1
0 Vind ik leuk's
Ik vrees ervoor princi :( Ajax brengt niet veel meer en groningen ook niet..
0 Vind ik leuk's
Je had beter u3.5 kunnen pakken denk ik .. Die heb ik live @1.30 gepakt
Edit :
Lol, ik heb niks gezegd :p 1 - 1
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.