Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: pico020

Toch maar eens een topic aangemaakt. Ik speel op dit moment voornamelijk singles en combo's met een minimale notering van @2.00. Dit heeft mij de laatste paar weken veel winst opgeleverd. Ik speel voornamelijk Voetbal, NBA, en PDC-darts.
Echter heb ik de laatste dagen ook veel verloren, dus mijn bankroll en stakes zijn wat lager dan normaal. Ik zal ook mijn bankroll bijhouden in dit topic.
Ik speel in principe geen oefenduels en niet op spreads in Italië, Rusland en Turkije. Als ik al in die landen speel, zullen dat bets op aantal goals zijn.
Mijn picks voor vandaag:
[B]Combo I[/B]
- Real Madrid - Celta Vigo, total goals first half: OVER 1,5
- Real Zaragoza - Levante, total goals: OVER 1,5
Stake: € 4,00 | Odds: @2.31
[B]Combo II[/B]
- Juventus - Milan, total goals: OVER 2,5
- Chelsea - Swansea City (Chelsea winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.48
[B]Combo III[/B]
- S.C. Braga - Beira Mar (S.C. Braga winst)
- Benfica - Academica, 0-1 handicap (Benfica winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.24
Bankroll na bets: € 12,63
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 9-01-2013 16:11 Leden topics
in 9-01-2013 16:11 Leden topics
356 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Wat een rotnacht. De over wordt een under, de under wordt een over en de Bulls kunnen er geen ene reet van. Hoop echt dat Miami ze helemaal afmaakt in de laatste wedstrijd. 100-0.
0 Vind ik leuk's
Wauw de bulls waren echt zo slecht gisteren.
Ondanks de jammer uitkomst, toch bedankt voor de tips.
0 Vind ik leuk's
NBA
- Indiana Pacers-New York Knicks (Handicap: Indiana Pacers -5.5) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points: Over 179.5) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points: Over 187.0) @3.30 (1/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points H1: Over 90.0) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Team Points by Home Team: Over 92.5) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Handicap: Golden State Warriors +7.0) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Handicap Q1: San Antonio Spurs -2.0) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Total Points: Over 201.5) @2.85 (1/10)
0 Vind ik leuk's
Wat stake je Pico? ;-)
0 Vind ik leuk's
Post geupdate. :d :d
0 Vind ik leuk's
pico020:
NBA
- Indiana Pacers-New York Knicks (Handicap: Indiana Pacers -5.5) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points: Over 179.5) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points: Over 187.0) @3.30 (1/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Points H1: Over 90.0) @1.91 (2/10)
- Indiana Pacers-New York Knicks (Total Team Points by Home Team: Over 92.5) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Handicap: Golden State Warriors +7.0) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Handicap Q1: San Antonio Spurs -2.0) @1.91 (2/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Total Points: Over 201.5) @2.85 (1/10)

Jammer van de Pacers-Knicks. Ik vond de Knicks maar zwak eerlijk gezegd.. Niet zo erg als de Bulls maar toch.
Van die Warriors handicap ben ik (gelukkig) bewust afgebleven. In de plaats had ik de Pacers -5 HC gezet.
0 Vind ik leuk's
Bij Pacers-Knicks alsnog niet heel ver weg van de 180, maar deze had natuurlijk over moeten gaan. Knicks met een shooting percentage van 35% en Pacers met 40%... Veel te veel missers. Wel weer geluk gehad met de total team points van Pacers. Ik blijf nu definitief van de overs/unders af, want dit is gewoon verliesgevend voor mij. Ik waagde nog één gok bij Knicks-Pacers en die pakte verkeerd uit.
0 Vind ik leuk's
Je had toch wel de Warriors HCP +7?
Mss wat meer focussen op half time overs? Team overs?
Totals dus niet meer, geen problemen mee, vooralsnog draai je bij mij nog een mooie ROI, heb wel wat gemist, maar dat is om het even denk ik.
Heb nog wel een lage staking, moet nog een iets grotere sample hebben, mss pas volgend seizoen ;)
0 Vind ik leuk's
Ik had gisteren aangekondigd dat mijn hond met twee voederbakjes de winnaar van Benfica-Chelsea zou voorspellen. Helaas bleek hij te stom om een bakje te kiezen en liep hij steeds weg :d
Hiervoor in de plaats heb ik mijn kat maar laten kiezen. Hier het resultaat:
0 Vind ik leuk's
hahahahahahha lol :D:D:D:D:D
Hopelijk pakt ie em, dan kunnen we je kat nog vaak gebruiken :P
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.