Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: pico020

Toch maar eens een topic aangemaakt. Ik speel op dit moment voornamelijk singles en combo's met een minimale notering van @2.00. Dit heeft mij de laatste paar weken veel winst opgeleverd. Ik speel voornamelijk Voetbal, NBA, en PDC-darts.
Echter heb ik de laatste dagen ook veel verloren, dus mijn bankroll en stakes zijn wat lager dan normaal. Ik zal ook mijn bankroll bijhouden in dit topic.
Ik speel in principe geen oefenduels en niet op spreads in Italië, Rusland en Turkije. Als ik al in die landen speel, zullen dat bets op aantal goals zijn.
Mijn picks voor vandaag:
[B]Combo I[/B]
- Real Madrid - Celta Vigo, total goals first half: OVER 1,5
- Real Zaragoza - Levante, total goals: OVER 1,5
Stake: € 4,00 | Odds: @2.31
[B]Combo II[/B]
- Juventus - Milan, total goals: OVER 2,5
- Chelsea - Swansea City (Chelsea winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.48
[B]Combo III[/B]
- S.C. Braga - Beira Mar (S.C. Braga winst)
- Benfica - Academica, 0-1 handicap (Benfica winst)
Stake: € 4,00 | Odds: @2.24
Bankroll na bets: € 12,63
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar pico020
Country flagpico020 in 9-01-2013 16:11 Leden topics
in 9-01-2013 16:11 Leden topics
356 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
misschien nieuwe nba tips van vanavond svp? je bent echt lekker bezig met basketbal. (h)
0 Vind ik leuk's
Idd voetbal is niet echt je ding :p Ajax 5-0 (h)
Vaar graag mee op je NBA tips! (y)
0 Vind ik leuk's
Vandaag geen NBA tips. Ben net thuis van een heeeeeeeeeeeeeeeleeeeeee lange kampioensdag (wedstrijd + huldiging + feesten in de stad) dus ik duik er lekker in. Morgen weer (y)
0 Vind ik leuk's
NBA
- Miami Heat-Chicago Bulls (Handicap: Miami Heat -12.0) @1.91 (4/10)
- Miami Heat-Chicago Bulls (Total Points: Over 188.5) @1.91 (3/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Handicap: Golden State Warriors +9.0) @1.91 (4/10)
- San Antonio Spurs-Golden State Warriors (Total Points: Under 203.5) @1.91 (3/10)
0 Vind ik leuk's
Geen beste nacht.
Heb me te veel laten beinvloeden door mensen op andere fora, voornamelijk met de 'over' bij Miami-Chicago. Verder viel Miami me wel heel erg tegen. Na de 4-0 tegen Milwaukee dacht ik dat ze gehakt zouden maken van een gehandicapt Chicago, dat nog zware wedstrijden had tegen Brooklyn. Nu was 12 punten wel veel om te coveren, maar dat ze zouden verliezen had ik echt nooit durven te denken.
In ieder geval voortaan mijn eerste gedachte vasthouden. Dan had ik er in ieder geval 2 goed gehad. Op naar een nieuwe nacht. :)
0 Vind ik leuk's
Haha had die -12 in de combo met anderen, ze speelde wel echt ziek slecht. Iedereen had ook gedacht dat ze er vol overheen zouden knallen, ook omdat de bulls met veel wisselspelers speelden. Maar helaas
0 Vind ik leuk's
NBA
- New York Knicks-Indiana Pacers (Handicap: Indiana Pacers +6.0) @1.91 (4/10)
- New York Knicks-Indiana Pacers (Total Points: Over 183.0) @1.91 (4/10)
- Oklahoma City Thunder-Memphis Grizzlies (Handicap: Oklahoma City Thunder -2.5) @1.91 (4/10)
- Oklahoma City Thunder-Memphis Grizzlies (Total Points: Over 188.0) @1.91 (4/10)
0 Vind ik leuk's
2/2 Uitslagen op zich zijn verrassend
0 Vind ik leuk's
pico020:
NBA
- New York Knicks-Indiana Pacers (Handicap: Indiana Pacers +6.0) @1.91 (4/10)
- New York Knicks-Indiana Pacers (Total Points: Over 183.0) @1.91 (4/10)
- Oklahoma City Thunder-Memphis Grizzlies (Handicap: Oklahoma City Thunder -2.5) @1.91 (4/10)
- Oklahoma City Thunder-Memphis Grizzlies (Total Points: Over 188.0) @1.91 (4/10)

Jammer van oklahoma -2.5, ik had memphis niet weer zien winnen.
Die over's heb je bij beide net geluk mee, 1 punt en 4 punten haha
0 Vind ik leuk's
Knicks hebben Pacers echt gekraakt. Belooft voor 't volgende spelletje.
0 Vind ik leuk's
Carpe diem!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.