Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van PeterFR12

Hallo allemaal,
Ik denk niet dat iemand mij hier kent aangezien ik hier al een tijdje niks heb gepost. Maar ik ga nu weer wat vaker wedden en zocht daar nog een goeie site met tips bij die ik nu weer heb teruggevonden.
Ik zelf speel eigenlijk alleen maar op voetbal en darts maar af en toe neem ik wel wat tips over van mensen voor basketbalwedstrijden. Ik heb zo mijn favoriete voetbalteams waar ik altijd wel een mooie winst mee pak.
Voor morgen speel ik deze wedstrijden:
West Bromwich Albion - Sunderland 2.85
Wolfsburg - Hoffenheim 2.15
Burghausen - Darmstadt 2.00
Sunderland speel ik omdat ze de laatste weken gewoon veel punten pakken zowel uit als thuis. West Brom pakt daar in tegen bijna alle punten in uitwedstrijden. 2.85 vind ik dan ook een absurde quote.
Wolfsburg heeft misschien niet de meeste punten gepakt laatste tijd maar wat wil je als je tegen de nummer 2,3 en 4 speelde, die allemaal in vorm zijn. Wolfsburg is in thuiswedstrijden moeilijk te verslaan en ik zie Hoffenheim daar dan ook geen punten pakken.
Voor Burghausen - Darmstadt geldt precies hetzelfde. Het thuisteam pakt veel punten in thuiswedstrijden nog geen 1x verloren thuis en de laatste 5thuiswedstrijden gewonnen. Darmstadt pakt ook bijna al zijn punten in thuiswedstrijden en heeft uit pas 1x gewonnen dit seizoen.
Ik speel verder geen 1x2 weddeschappen aangezien er nou niet echt veel goede wedstrijden zijn morgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar peterfr12
Country flag peterfr12 in 25-02-2012 00:06 Leden topics
in 25-02-2012 00:06 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Whitlock, S - Taylor, P / 2 / 1,35
van Barneveld, R - Hamilton, Andy / 1 / 1,95
Je klinkt vrij zeker dus speel hem ook mee (y)
0 Vind ik leuk's
Deze ga ik ook meespelen (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 1 mrt. 2012 om 20:49
Wat een wedstrijd van Barney :o
6-4 achter, pakt 3 legs erna, 6-7 voor. Andy nog geen dubble gemist, mist 4x de dubbel in een beslissende leg!! En dan Gooit Barney de winnende dubbel gelukkig wel.
Vraag me niet hoe, maar hij deed het wel. Nu Taylor, hopen op een mooie partij.
0 Vind ik leuk's
svenchenko:
peterfr12:

Whitlock, S - Taylor, P / 2 / 1,35
van Barneveld, R - Hamilton, Andy / 1 / 1,95

Speel deze met je mee! (y)

Hij is binnen! Bedankt voor deze mooie combi. (y)
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 1 mrt. 2012 om 23:13
Graag gedaan, maar helemaal vlekkeloos ging die niet. Zo wat was die Hamilton goed op de dubbels zeg. Gelukkig bewaarde die zijn missers voor het eind :d
Morgen speel ik niks, want heb niet zoveel vertrouwen in de Jupiler League wedstrijden van morgen.
Als ik wel had gespeeld dan had ik op Go Ahead Eagles en Sparta gezet.
Maar ik denk dat er morgen avond weinig goed wordt voorspeld.
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Graag gedaan, maar helemaal vlekkeloos ging die niet. Zo wat was die Hamilton goed op de dubbels zeg. Gelukkig bewaarde die zijn missers voor het eind :d
Morgen speel ik niks, want heb niet zoveel vertrouwen in de Jupiler League wedstrijden van morgen.
Als ik wel had gespeeld dan had ik op Go Ahead Eagles en Sparta gezet.
Maar ik denk dat er morgen avond weinig goed wordt voorspeld.

Over 1.5 kan je toch wel spelen? is altijd aantrekkelijk in de Jupiler League.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 2 mrt. 2012 om 11:53
Dan zal je wel zien dat ik precies een 0-0 eruit pik.
Nee, daar begin ik niet aan. Ik kijk wel even wat andere mensen spelen, en misschien dat ik met iemand een rijtje meespeel.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 2 mrt. 2012 om 13:42
Toch wel wat voor vanavond:
MVV - Dordrecht / 1 / 1.75
Dordrecht pas 1 uitwedstrijd gewonnen dit seizoen en dat was op bezoek bij AGOVV.
Dordrecht staat dan wel 5e maar uitwedstrijden blijven een probleem. 7 ban de 35 punten pakte de Dordtenaren maar buitens huis.
Ook MVV draait thuis veel beter 26 van de 33 punten werden in Maastricht binnen gehaald.
Dan speel ik gelijk ook maar een 2e wedstrijd.
Moet dan kiezen tussen GAE winnen bij Veendam of Sparta winnen in Oss.
Veendam - Go Ahead Eagles / 2 / 2.20
Ik denk dat over deze wedstrijd niet veel zinnigs te vertellen is.
Maar ik verwacht de komende periode een goed Go Ahead. 1 periode hoef je maar goed te spelen, en je hebt een kans om aan het eind van het seizoen te promoveren. GAE is wel een club, die opeens een paar goeie wedstrijden spelen en dan de periode titel hebben.
Vorige week was er slecht nieuws bij Go Ahead, veel spelers kregen te horen dat ze op zoek mogen gaan naar een andere club.
De spelers lieten gelijk zien dat ze wel een balletje kunnen trappen en gaven FC Oss voetbal les, het is een wonder dat GAE geen 10 doelpunten maakte want dat was zeker wel mogelijk.
Veendam is ook niet bepaald de beste ploeg, en bungelt onderin de Jupiler League samen met AGOVV. Echter heeft AGOVV zich goed versterkt en gaat waarschijnlijk binnenkort wel over Veendam heen.
0 Vind ik leuk's
Ik zou toch inzetten op Sparta. Oss heeft nu al 2x achter elkaar verloren waaronder de enorme nederlaag van 7-2 tegen Go Ahead Eagles.
Veendam - GAE vind ik een groot risico om in te zetten, als je bedenkt dat uit ze alleen nog maar van Den Bosch hebben gewonnen. Ze verloren zelfs van AGOVV laatst.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 2 mrt. 2012 om 15:20
patrickvkmp:
Ik zou toch inzetten op Sparta. Oss heeft nu al 2x achter elkaar verloren waaronder de enorme nederlaag van 7-2 tegen Go Ahead Eagles.
Veendam - GAE vind ik een groot risico om in te zetten, als je bedenkt dat uit ze alleen nog maar van Den Bosch hebben gewonnen. Ze verloren zelfs van AGOVV laatst.

AGOVV moet je niet onderschatten hoor na de transferperiode van januari.
Bovendien, schat ik nu in dat GAE een goeie periode gaat neerzetten.
Dit had ik ook bij Sparta goed voorspeld, geen bewijs, en ik denk dan ook dat GAE met hun snelheid voorin goed gaat counteren.
Iedereen speelde goed tegen Oss, en na die berichten zijn ze naar mijn idee weer gemotiveerd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.