Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van PeterFR12

Hallo allemaal,
Ik denk niet dat iemand mij hier kent aangezien ik hier al een tijdje niks heb gepost. Maar ik ga nu weer wat vaker wedden en zocht daar nog een goeie site met tips bij die ik nu weer heb teruggevonden.
Ik zelf speel eigenlijk alleen maar op voetbal en darts maar af en toe neem ik wel wat tips over van mensen voor basketbalwedstrijden. Ik heb zo mijn favoriete voetbalteams waar ik altijd wel een mooie winst mee pak.
Voor morgen speel ik deze wedstrijden:
West Bromwich Albion - Sunderland 2.85
Wolfsburg - Hoffenheim 2.15
Burghausen - Darmstadt 2.00
Sunderland speel ik omdat ze de laatste weken gewoon veel punten pakken zowel uit als thuis. West Brom pakt daar in tegen bijna alle punten in uitwedstrijden. 2.85 vind ik dan ook een absurde quote.
Wolfsburg heeft misschien niet de meeste punten gepakt laatste tijd maar wat wil je als je tegen de nummer 2,3 en 4 speelde, die allemaal in vorm zijn. Wolfsburg is in thuiswedstrijden moeilijk te verslaan en ik zie Hoffenheim daar dan ook geen punten pakken.
Voor Burghausen - Darmstadt geldt precies hetzelfde. Het thuisteam pakt veel punten in thuiswedstrijden nog geen 1x verloren thuis en de laatste 5thuiswedstrijden gewonnen. Darmstadt pakt ook bijna al zijn punten in thuiswedstrijden en heeft uit pas 1x gewonnen dit seizoen.
Ik speel verder geen 1x2 weddeschappen aangezien er nou niet echt veel goede wedstrijden zijn morgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar peterfr12
Country flag peterfr12 in 25-02-2012 00:06 Leden topics
in 25-02-2012 00:06 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Je moet ook goed kijken tegen wie ze spelen. Tegen een ploeg als Rayo Vallecano is de kans vanzelfsprekend veel groter dat Kaka wel scoort dus vandaar hogere quotering. Die van pedro vind ik wil heel mooi inderdaad!
Succes get the money. Versla de bookies (y)
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 19:28
dennis73:
Je moet ook goed kijken tegen wie ze spelen. Tegen een ploeg als Rayo Vallecano is de kans vanzelfsprekend veel groter dat Kaka wel scoort dus vandaar hogere quotering. Die van pedro vind ik wil heel mooi inderdaad!
Succes get the money. Versla de bookies (y)

Dat is zeker waar, maar Vallecano was in vorm, en Real heeft dit jaar nog geen uitwedstrijd duidelijk gewonnen, 1 met 1 goal en 1 met 2goals verschil. En volgens mij is het als Real scoort, meestal Ronaldo, S.Ramos kopgoal, Higuain, Benzema of Callejon met een snelle aanval. Maar geen Kaka, die heeft niet zoveel vertrouwen.
Vallecano krijgt thuis ook gemiddeld maar 1tegendoelpunt per wedstrijd. Dus had eerlijk gezegd de 0-1 wel verwacht. Al is dat natuurlijk makkelijk praten achteraf :d
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 19:30
Ik had trouwens vanochtend nog ff Wayne Rooney erbij gezet, maar die bleek dus niet te spelen.
Had hem snel nog erbij gezet op gevoel. Omdat die toch ff ziekjes is geweest en ik hem in deze wedstrijd tegen Norwich niet zo makkelijk en snel zag scoren.
0 Vind ik leuk's
Dit is de tweede combi not to score die ik met je meespeel.
Je tips zijn prima onderbouwd !!! (y)
0 Vind ik leuk's
Hoe vaker het kwartje valt, hoe rijker ik word.
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 20:52
Pedro speelt geen basis :(
Jammer maar dus geen fout :d
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 21:26
Gelukkig vandaag geen 1x2 weddenschappen gespeeld/getipt aangezien ik nu allemaal uitslagen zie die ik niet had durven voorspellen. Volgende week ga ik het weer proberen. Maar nu alvast wat leuke weddenschappen selecteren en daar het nieuws van bijhouden.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 22:06
Heb al wat mooie weddeschappen:
RKC - Excelsior / 1 / 1.60
AZ - Heracles / 1 / 1.40
Feyenoord - Groningen / 1 / 1.65
Guidetti is weer terug, en zal zich willen laten zien na zijn stomme rode kaart. 1.65 vind ik sowieso veel voor een thuiswedstrijd van Feyenoord.
Athletic Bilbao - Real Sociedad / 1 / 1.65
Het zal zeker niet makkelijk gaan, maar kijkend naar de ranglijst, het verleden, doelsaldo uit en thuis dan spreekt dat in het voordeel van Bilbao. 2-1 is de meest logische uitslag, maar ik denk dat Bilbao de 0 wel gaat houden.
Ik ga deze week nog ff voor wat andere wedstrijden kijken, en alvast wat research doen naar niet scorende spitsen. Al heb ik nu al wel wat mooie wedstrijden gezien waarin sommige spelers zeker niet gaan scoren en sommige juist wel. Ja ja volgende week begin ik met spelers die wel gaan scoren.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 22:28
Ook speel ik sowieso ongeacht welke wedstrijden het zijn, speel ik zaterdag en zondag avond beide Franse competitie wedstrijden op gelijkspel. Ik kan me geen dag herinneren dat 1 van de 2 wedstrijden wel een keer is gewonnen
Deze week stonden bij beide avondwedstrijden in de 89e minuut 1 team op voorsprong, maar zaterdag werd het nog in de 94e minuut 4-4 en vandaag in de 90e minuut 1-1. Dus van te voren zetten, maar als het na 85 minuten 1 goal verschil is op gelijkspel zetten. Dat zijn altijd mooie quotes, heb hem vorige week zelf ook gespeeld in de 85e minuut voor 5.50 en dat werd ook nog 2-2 3 minuten later.
Ik heb dit niet zelf ontdekt trouwens, alle credits gaan naar een goede vriend van mij die nog nooit 1 toto goed heeft gehad :o
Krijg je ervan als je oogkleppen ophebt en dus nog steeds veel geld op Real zet als ze tegen Barca spelen.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 22:36

C. Ranieri vs AVB: Manager to be Fired First

Wie wordt het?

Villas Boas, André 1,65
Ranieri, Claudio 2,10
Ranieri 100%
6 wedstrijden op een rij verloren, en al 6wedstrijden niet gescoord. Bovendien weet hij overduidelijk niet wat hij wilt met Sneijder. Een nieuwe trainer is duidelijk nodig. Een nieuwe start is de enige oplossing.
En ik denk ook dat trainers eerder bij Inter instappen dan bij Chelsea.
Villas Boas
Ook niet echt de beste tijden, maar iedereen weet dat hij pech heeft wat betreft de spits. Torres bakt er gewoon niks van en Villas Boas mag blij zijn dat hij Drogba terug heeft van de Afrika Cup waarna het beter aan het draaien is.
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 26 feb. 2012 om 23:41
hellevoetsluis:
Dit is de tweede combi not to score die ik met je meespeel.
Je tips zijn prima onderbouwd !!! (y)

Dankjewel!
Fijn om te horen. Ja, 'Not to score' is gewoon een uitkomst als je altijd goed opzoek gaat naar goeie wedstrijden, en dan toch altijd de wedstrijden uitkiest die als enige totaal anders gaan als verwacht. Oftewel Barca - Exceslior die bij mij altijd een x of een 2 als resultaat zal krijgen.
Bovendien als Barca wint hoeft Pedro nog niet te scoren, en als de tegenstander opeens wint, dan heb je nog steeds kans op winst.
Dus bij 'not to score' kan je eigenlijk altijd wel wat geld winnen.
Nog voor morgen wat tips,
FC Den Bosch - FC Oss / 1 / 1.38
FC Dordrecht - Fortuna Sittard / 1 / 1.70
S.C. Braga - Vitoria Guimaraes / 1 / 1,70
Voor deze 2 laatste wedstrijden geldt ook dat de thuisteams bijna alles thuis winnen.
Ik denk dat FC Den Bosch de derby tegen Oss wel gaat winnen, maar voor deze quote had ik hem eigenlijk niet moeten pakken eerlijk gezegd :-$
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.