Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van PeterFR12

Hallo allemaal,
Ik denk niet dat iemand mij hier kent aangezien ik hier al een tijdje niks heb gepost. Maar ik ga nu weer wat vaker wedden en zocht daar nog een goeie site met tips bij die ik nu weer heb teruggevonden.
Ik zelf speel eigenlijk alleen maar op voetbal en darts maar af en toe neem ik wel wat tips over van mensen voor basketbalwedstrijden. Ik heb zo mijn favoriete voetbalteams waar ik altijd wel een mooie winst mee pak.
Voor morgen speel ik deze wedstrijden:
West Bromwich Albion - Sunderland 2.85
Wolfsburg - Hoffenheim 2.15
Burghausen - Darmstadt 2.00
Sunderland speel ik omdat ze de laatste weken gewoon veel punten pakken zowel uit als thuis. West Brom pakt daar in tegen bijna alle punten in uitwedstrijden. 2.85 vind ik dan ook een absurde quote.
Wolfsburg heeft misschien niet de meeste punten gepakt laatste tijd maar wat wil je als je tegen de nummer 2,3 en 4 speelde, die allemaal in vorm zijn. Wolfsburg is in thuiswedstrijden moeilijk te verslaan en ik zie Hoffenheim daar dan ook geen punten pakken.
Voor Burghausen - Darmstadt geldt precies hetzelfde. Het thuisteam pakt veel punten in thuiswedstrijden nog geen 1x verloren thuis en de laatste 5thuiswedstrijden gewonnen. Darmstadt pakt ook bijna al zijn punten in thuiswedstrijden en heeft uit pas 1x gewonnen dit seizoen.
Ik speel verder geen 1x2 weddeschappen aangezien er nou niet echt veel goede wedstrijden zijn morgen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar peterfr12
Country flag peterfr12 in 25-02-2012 00:06 Leden topics
in 25-02-2012 00:06 Leden topics
46 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
lijkt me een goeie tip. ik zet hem in ieder geval ook.
bedankt
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 25 feb. 2012 om 00:28
Verder speel ik nog wat weddenschappen voor spelers die niet gaan scoren.
Chelsea - Bolton / Torres niet scoren 1.57
Deze quote is natuurlijk ook weer te hoog. Denk niet dat Torres zal starten maar zou toch mooi zijn. Als Torres start en de 1e helft niet scoort denk ik ook dat die net als vorige week in de rust zal worden gewisseld.
Nac - Ado / Schalk niet scoren 1.40
Schalk heeft in 21 wedstrijden 3x gescoord. Zijn laatste doelpunt was op 1oktober en dat is al wel weer een tijd geleden. 1.40 lijkt me dan ook wel een mooi cadeautje van de bookmaker.
Roda JC - De Graafschap / Ramzi niet scoren 1.50
Ramzi heeft dit seizoen in 20 wedstrijden 1x gescoord! Dat was dan wel in de uitwedstrijd tegen De Graafschap maar toch ga ik er vanuit dat hij dat niet in deze wedstrijd gaat doen. 1.50 vind ik dan ook wel een mooie quote.
0 Vind ik leuk's
peterfr12:
Verder speel ik nog wat weddenschappen voor spelers die niet gaan scoren.
Chelsea - Bolton / Torres niet scoren 1.57
Deze quote is natuurlijk ook weer te hoog. Denk niet dat Torres zal starten maar zou toch mooi zijn. Als Torres start en de 1e helft niet scoort denk ik ook dat die net als vorige week in de rust zal worden gewisseld.
Nac - Ado / Schalk niet scoren 1.40
Schalk heeft in 21 wedstrijden 3x gescoord. Zijn laatste doelpunt was op 1oktober en dat is al wel weer een tijd geleden. 1.40 lijkt me dan ook wel een mooi cadeautje van de bookmaker.
Roda JC - De Graafschap / Ramzi niet scoren 1.50
Ramzi heeft dit seizoen in 20 wedstrijden 1x gescoord! Dat was dan wel in de uitwedstrijd tegen De Graafschap maar toch ga ik er vanuit dat hij dat niet in deze wedstrijd gaat doen. 1.50 vind ik dan ook wel een mooie quote.

Ziet er goed uit, maar waar speel je deze weddenschappen?
Aangezien ik not to score nooit bij mijn bookie tegen gekomen
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
thijspronk:
peterfr12:

(....)

Ziet er goed uit, maar waar speel je deze weddenschappen?
Aangezien ik not to score nooit bij mijn bookie tegen gekomen

Unibet, Betsson, Nordicbet, Expekt, Tipico... Uiteraard wordt een weddenschap geannuleerd als de speler niet aan de aftrap staat.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
thijspronk:
peterfr12:

(....)

Ziet er goed uit, maar waar speel je deze weddenschappen?
Aangezien ik not to score nooit bij mijn bookie tegen gekomen

Unibet, Betsson, Nordicbet, Expekt, Tipico... Uiteraard wordt een weddenschap geannuleerd als de speler niet aan de aftrap staat.

Nachtwerker Jeroen, of weer terug in NL??
Ik zal wel altijd op spitsen van de uifploeg spelen, thuis zijn ze vaak stuk gemotiveerder :)
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
jeroenunibet81:
thijspronk:
peterfr12:

(....)

(...)

(...)

Nachtwerker Jeroen, of weer terug in NL??
Ik zal wel altijd op spitsen van de uifploeg spelen, thuis zijn ze vaak stuk gemotiveerder :)

Schalk en Torres zijn wel echte afmakers, dus die zijn idd gevaarlijk om te spelen (ook al hebben ze de juiste vorm nog niet te pakken). Ramzi vind ik meer een aangever, dus die is denk ik goed te spelen. Het is zeker veiliger om uitspelende ploegen te pakken, maar dan heb je het meestal ook over veel lagere odds!
Off-topic: Even voor een paar weken op familiebezoek, Michael! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 25 feb. 2012 om 14:53
Burghausen heeft 1-1 gespeeld (n)
Wolfsburg staat 1-0 achter
Torres speelt niet zoals verwacht.
Lekker begin :-(
0 Vind ik leuk's
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 25 feb. 2012 om 15:05
Die combi van mij kan de prullenbak in, 1 is al fout en die 2 andere stonden binnen 5minuten al 1-0 achter. Jammer aangezien ik ze enkel-, dubbel- en drievoudig speelde.
Het kan nu alleen nog maar beter gaan :p
0 Vind ik leuk's
jammer (n) .........kan gebeuren toch
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
Avatar peterfr12
peterfr12 Topic starter Geplaatst 25 feb. 2012 om 23:02
Het is dus geen weekend voor de 1x2 weddenschappen voor mij.
Voor morgen dan maar weer wat spelers die niet gaan scoren zetten.
Rayo Vallecano - Real Madrid / Kaka niet scoren 1.50
Voor een speler die niet heel vaak scoort vind ik de quote van 1.50 lekker. Kaka scoort 1x per 4,5wedstrijd, dus 3wedstrijden niet. Dat betekent dus als je hem elke week speelt pak je een winst, tenzij Kaka opeens alle ballen achter mekaar het netje in trapt, maar zo ziet het er voorlopig nog niet naar uit.
Atlético Madrid - Barcelona / Pedro niet scoren 1.48
Pedro heeft dit seizoen in 15 duels in de Primera Division, pas 1 keer gescoord. Daarbij krijgt Atletico bijna geen tegen doelpunten in eigen huis.
Jammer genoeg zijn de weddenschappen voor de Eredivisie er nog niet. Misschien dat ik die nog op tijd kan posten maar ben bang van niet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.