Tips van: Pcwolf
Hé !
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
in 28-03-2013 07:45 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ontzettend veel sterkte wolfie, hopelijk komt alles goed!!
pcwolf:
Goedendag mensen.
Zal de komende dagen/weken minder actief zijn. Mijn vader moet morgen geopereerd worden aan zijn hart (aneurysma)
Vandaag afscheid in tranen genomen.
Veel succes verder!
Goedendag mensen.
Zal de komende dagen/weken minder actief zijn. Mijn vader moet morgen geopereerd worden aan zijn hart (aneurysma)
Vandaag afscheid in tranen genomen.
Veel succes verder!
Sterkte pcwolf in deze zware tijden!
Alles is goed verlopen, hoe het hoort te zijn :d
Tips staan bij mijn profiel :)
Succes!
Tips staan bij mijn profiel :)
Succes!
spijt komt altijd te laat
Braunschweig - Leverkusen x2
Hoffenheim - Bayern Munich X2
Mons FC - Racing Genk 2
Virton - Eupen X2
Malmo FF - Syrianska 1X
Atletico Madrid - Athletic Bilbao 1X
Vrij safe :p
@2.54
100€ erop
Hoffenheim - Bayern Munich X2
Mons FC - Racing Genk 2
Virton - Eupen X2
Malmo FF - Syrianska 1X
Atletico Madrid - Athletic Bilbao 1X
Vrij safe :p
@2.54
100€ erop
Wat heb ik schijt aan leverkusen, pak je ze niet winnen ze wel, pak je ze wel verliezen ze van een laatste plaatst met 4 punten??!
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80
pcwolf:
Wat heb ik schijt aan leverkusen, pak je ze niet winnen ze wel, pak je ze wel verliezen ze van een laatste plaatst met 4 punten??!
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80
welkom terug Wolf (y)
ik zie dat je Engeland weer een kans geeft.. ga ik ook doen;)
geen schotland dit weekend gepakt??
ik zie dat je Engeland weer een kans geeft.. ga ik ook doen;)
geen schotland dit weekend gepakt??
Those who believe, achieve!!!
pcwolf:
Everton F.C. - Tottenham 0-1 HT
AA Gent - Standard Liège BTS 0-1 en al die kansen voor gent.... Geen bts meer voor mij daar
Virton - Eupen X2
@2.57
Everton F.C. - Tottenham 0-1 HT
AA Gent - Standard Liège BTS 0-1 en al die kansen voor gent.... Geen bts meer voor mij daar
Virton - Eupen X2
@2.57
Yo frankie, ik speelde vandaag england omdat ik vol vertrouwen had, beide ploegen scoren niet veel en is zelfs 0-0 geworden.
Daarnaast zijn de odds 1.30-1.50 wel te doen voor 0-1 HT
pcwolf:
pcwolf:
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80
Genk 1
Atletico 1X
Malmo 1X
@1.80