Tips van: Pcwolf
Hé !
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
Na veel mensen via pm's hebben geantwoord besloot ik dus een topic te maken met me weddenschappen.
Hier kan ik dan in één keer plaatsten terwijl ik het niet hoef te versturen naar verschillende mensen.
Ik speel meestal over/under maar ook 1x2 of 1/1 HT/FT, beide teams scoren... verschillende.
Elke week maak ik een combo met de meest "safe" wedstrijden van het weekend.
Met "safe" bedoel ik, dat je minstens 75% kans heb dat je die binnen heb!
Als je zelf ook wat tips hier wilt plaatsten is dat perfect, zo kunnen we zien wat de beste is ;-)
Wat leuk is om bij te houden is hoeveel je al heb gewonnen/verloren en funbets, dit zal ik ook mee posten.
Good luck!
in 28-03-2013 07:45 Leden topics
Aanmaakdatum (oplopend)
10
pcwolf:
Lithuania - Bosnia and Herzegovina 2
Romania - Estonia 1
Belgium - Wales 1
@1.94
Lithuania - Bosnia and Herzegovina 2
Romania - Estonia 1
Belgium - Wales 1
@1.94
pffff ,hoe is dat toch mogelijk al die kansen :-@
spijt komt altijd te laat
Een nieuw systeem gaat als volg.
Het is de bedoeling dat we na 4 bets/stappen/weken 500€ of meer zullen winnen met slechts 10€, met save combi's.
De kans dat die lukt is toch wel groot, maar er is ook een kans dat het niet zal lukken. Maar in ieder geval klinkt het mooier dan ineens 200€ erop te doen. Waarom?
Stel je pakt een odd van @2.00 200€ erop = 400€ (200€ winst)
week erop speel je het zelfde, odd @2 (deze keer zul je waarschijnlijk meer erop doen omdat je vorige keer 200€ winst heb) 300€ erop
en als je deze verliest heb je -100€ Heb je weer pech en kun je opnieuw beginnen met rode cijfers.
Met dit systeem is het ongeveer het zelfde alleen speel je met 10€ dan ineens 200€ en na 4 stappen kan je volgens de theorie 500€ of meer behalen. Het klinkt leuk omdat je elke maand extra inkomen hebt van 500€.
Leg het even uit:
Elke week komt er een Save combi van mij, met een odd van @2 - @3 (op zich hangt het af hoeveel wedstrijden er nou 'save' zijn)
Week 1: 10€ op een odd van 3: 30€
Week 2: 30€ op een odd van 3: 90€
Week 3: 90€ op een odd van 3: 270€
Week 4: 270€ op een odd van 3: 810€
810€ heb je na 4 weken, volgens theorie. Maar ik denk niet dat ik elke week een save combi met een odd van 3 zal kunnen vinden.
Dus ik ga het als volg doen:
Week 1: 10€ op een odd van 2.7: 27€
Week 2: 27€ op een odd van 2.8: 75€
Week 3: 75€ op een odd van 2.4: 180€
Week 4: 180€ op een odd van 2.5: 450€
Nu is de eind winst 450€ zonder maar dat er een odd is van @3, was deze er wel heb je 500€ op het eind.
Stel dat het bij stap 3 of 4 mislukt ja dan heb je niks. Maar ook dit gaan we verzekeren dat we toch op het einde wat flink winst over hebben.
Zodra je bij stap 2 of 3 komt kun je bij stap 2 er ongeveer 20€ eraf halen of je haalt pas vanaf stap 3 er 40€ eruit of je verzekerd niks en ga gewoon door maar dit is op eigen risico en dan zal je bij stap 4 een odd pakken van @2, nog meer zekerheid dan ga je bij stap 4 een kleine odd pakken om vervolgens nog rond de 500€ op het einde te pakken.
Het beste zal zijn als je bij stap 3 komt (ongeveer 200€) om dan 40€ te verzekeren. Waarom?
Als je bij stap 2 al 20€ eraf wilt doen dan heb je bij stap 3 sowieso 50€ weinig:
Week 2: 27€ op een odd van 2.8: 75€ - 20€ = 55€
Week 3: 55€ op een odd van 2.4: 132€
Week 4: 132€ op een odd van 2.5: 330€ +20€
100€ minder omdat je 20€ heb verzekerd dus heb je op het einde 350€
Stel dat je pas vanaf stap 3 zo'n 40€ wilt verzekeren dan heb je op het eind ongeveer 400€
Bijna 50€ meer. (je zal wel op 500€ komen, dit omdat ik niet coma's heb gewerkt)
Extra: Je kan vanaf stap 3 alles verzekeren tot 100€, dan heb je toch een mooie winst. Als je dan stap 4 wilt doen moet je een odd van @4 a @5 pakken om rond e 500€ te komen.
Dit systeem klinkt leuk. Ik weet niet hoe het in praktijk zal gaan dus daarom ga ik eraan beginnen.
Je kan ook met 20€ of 30€ ineens beginnen, heb je na 4 weken +1000€
Veel succes!
Het is de bedoeling dat we na 4 bets/stappen/weken 500€ of meer zullen winnen met slechts 10€, met save combi's.
De kans dat die lukt is toch wel groot, maar er is ook een kans dat het niet zal lukken. Maar in ieder geval klinkt het mooier dan ineens 200€ erop te doen. Waarom?
Stel je pakt een odd van @2.00 200€ erop = 400€ (200€ winst)
week erop speel je het zelfde, odd @2 (deze keer zul je waarschijnlijk meer erop doen omdat je vorige keer 200€ winst heb) 300€ erop
en als je deze verliest heb je -100€ Heb je weer pech en kun je opnieuw beginnen met rode cijfers.
Met dit systeem is het ongeveer het zelfde alleen speel je met 10€ dan ineens 200€ en na 4 stappen kan je volgens de theorie 500€ of meer behalen. Het klinkt leuk omdat je elke maand extra inkomen hebt van 500€.
Leg het even uit:
Elke week komt er een Save combi van mij, met een odd van @2 - @3 (op zich hangt het af hoeveel wedstrijden er nou 'save' zijn)
Week 1: 10€ op een odd van 3: 30€
Week 2: 30€ op een odd van 3: 90€
Week 3: 90€ op een odd van 3: 270€
Week 4: 270€ op een odd van 3: 810€
810€ heb je na 4 weken, volgens theorie. Maar ik denk niet dat ik elke week een save combi met een odd van 3 zal kunnen vinden.
Dus ik ga het als volg doen:
Week 1: 10€ op een odd van 2.7: 27€
Week 2: 27€ op een odd van 2.8: 75€
Week 3: 75€ op een odd van 2.4: 180€
Week 4: 180€ op een odd van 2.5: 450€
Nu is de eind winst 450€ zonder maar dat er een odd is van @3, was deze er wel heb je 500€ op het eind.
Stel dat het bij stap 3 of 4 mislukt ja dan heb je niks. Maar ook dit gaan we verzekeren dat we toch op het einde wat flink winst over hebben.
Zodra je bij stap 2 of 3 komt kun je bij stap 2 er ongeveer 20€ eraf halen of je haalt pas vanaf stap 3 er 40€ eruit of je verzekerd niks en ga gewoon door maar dit is op eigen risico en dan zal je bij stap 4 een odd pakken van @2, nog meer zekerheid dan ga je bij stap 4 een kleine odd pakken om vervolgens nog rond de 500€ op het einde te pakken.
Het beste zal zijn als je bij stap 3 komt (ongeveer 200€) om dan 40€ te verzekeren. Waarom?
Als je bij stap 2 al 20€ eraf wilt doen dan heb je bij stap 3 sowieso 50€ weinig:
Week 2: 27€ op een odd van 2.8: 75€ - 20€ = 55€
Week 3: 55€ op een odd van 2.4: 132€
Week 4: 132€ op een odd van 2.5: 330€ +20€
100€ minder omdat je 20€ heb verzekerd dus heb je op het einde 350€
Stel dat je pas vanaf stap 3 zo'n 40€ wilt verzekeren dan heb je op het eind ongeveer 400€
Bijna 50€ meer. (je zal wel op 500€ komen, dit omdat ik niet coma's heb gewerkt)
Extra: Je kan vanaf stap 3 alles verzekeren tot 100€, dan heb je toch een mooie winst. Als je dan stap 4 wilt doen moet je een odd van @4 a @5 pakken om rond e 500€ te komen.
Dit systeem klinkt leuk. Ik weet niet hoe het in praktijk zal gaan dus daarom ga ik eraan beginnen.
Je kan ook met 20€ of 30€ ineens beginnen, heb je na 4 weken +1000€
Veel succes!
RAEC Bergen - Anderlecht x2
Borussia Dortmund - Hannover 96 Over 1.5
Airdrie - Forfar Over 1.5
Dunfermline - East Fife Over 1.5
East Stirling - Queens Park Over 1.5
Osasuna - Barcelona Over 1.5
Espanyol - Atletico Madrid X2
@2.74
Vrijdag-Zaterdag
Borussia Dortmund - Hannover 96 Over 1.5
Airdrie - Forfar Over 1.5
Dunfermline - East Fife Over 1.5
East Stirling - Queens Park Over 1.5
Osasuna - Barcelona Over 1.5
Espanyol - Atletico Madrid X2
@2.74
Vrijdag-Zaterdag
Ik speel hem met je mee, ook eens benieuwd naar zulke systemen.
Hopelijk eindigen we met een mooi resultaat, succes ;-)
Hopelijk eindigen we met een mooi resultaat, succes ;-)
Love beer, hate juice
Almere City FC - FC Eindhoven Over 1.5
Rome - Napoli Beide Teams Scoren
Osasuna - Barcelona 2
@2.22
Osasuna - Barcelona 2
@2.22
odd van unibet/bwin of....?
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Goldenpalace ;-)
pcwolf:
Osasuna - Barcelona 2
@2.22
Osasuna - Barcelona 2
@2.22
ik heb dit meegenomen ,om hetvolgende te spelen:
Rome - Napoli onder 2.5 1eHT
Osasuna - Barcelona 2
Chateauroux-Caen 1X
@2.27 unibet
GL ;-)
Ziet er goed uit.
Normaal ging ik ook meestal under 2.5 1ste heft spelen. Maar golden heeft dit niet.
Succes (y)
Normaal ging ik ook meestal under 2.5 1ste heft spelen. Maar golden heeft dit niet.
Succes (y)
pfff ik volg nog eens een tip van een ander .caen is veel beter dan chateauroux ,het staat 0-1 en het moest al 0-3 zijn. :-@
Lap FT 0-2
Lap FT 0-2