Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: oudebekende

Voetbaldieren!

Ik zal hier mijn picks gaan posten. Mijn specialiteit ligt, als ik het zelf mag zeggen, in Engeland. Ik volg niet alleen de glamourwereld van de Premier League maar ook de krochten van het hedendaagse voetbal. Van Griffin Park tot Oakwell, van Old Trafford tot Glanford Park!

Succes met het volgen!
Cheers (Y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar oudebekende
Country flagoudebekende in 13-12-2016 12:09 Leden topics
in 13-12-2016 12:09 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
The Championship
Preston NE - Brentford
Een wedstrijd in de middenmoot van het Championship. Door bijna heel voetbalminnend Engeland werd gezegd dat het vertrek van spits Hogan naar Aston Villa Brentford niet ten goede zou komen. The Bees lijken echter weinig last te hebben van die transfer, in de laatste twee duels scoorde Brentford in beide gevallen drie keer. Eerst werd de nieuwe club van Hogan, Aston Villa erg overtuigend met 3-0 aan de kant gezet en vervolgens bedwongen de Londenaren promotiekandidaat Brighton (3-3). De Deen Vibe vervult de spitspositie naar behoren en met Jozefzoon en Jota voorin heeft manager Dean Smith twee rappe vleugelspelers die altijd en overal voor gevaar zorgen.
Dan de thuisploeg. Preston is net als de bezoekers zo goed als zeker van handhaving. Alex Baptiste en Callum Woods zijn op de weg terug maar moeten het affiche met Brentford laten schieten. Een bijzonder gegeven is dat Brentford de laatste vijf wedstrijden winnend afsloot tegen The Lillywhites:
17.09.2016 LCh Brentford FC 5-0 Preston NE
23.01.2016 LCh Preston NE 1-3 Brentford FC
19.09.2015 LCh Brentford FC 2-1 Preston NE
18.04.2014 L1 Brentford FC 1-0 Preston NE
21.12.2013 L1 Preston NE 0-3 Brentford FC
16.03.2013 L1 Brentford FC 1-0 Preston NE
Ik zie Brentford minimaal gelijkspelen op Deepdale. Preston won slechts één van de laatste zes wedstrijden.
Pick: Brentford +0.5 @1,74
All the best (y)
0 Vind ik leuk's
League One
Fleetwood Town - Rochdale
Uwe Rosler presteert buiten verwachting met Fleetwood dit seizoen. Cod Army is in de competitie al 13 wedstrijden ongeslagen, iets wat je niet vaak ziet in Engeland. In de winterstop zijn enkele goede versterkingen gehaald, Brannagan is gehuurd van Liverpool, Schwabl kwam over uit Duitsland, Davies kwam over van Preston. Kortom, Fleetwood wil de indrukwekkende prestaties glans geven en een plek in de playoffs afdwingen. In eigen huis won Town al negen keer, speelde het vijfmaal gelijk en verloor het pas één keer. Rosler heeft de laatste weken expliciet aangegeven dat zijn ploeg niks mag gaan denken nu ze zo goed bezig zijn en dat ze hun koppie erbij moeten houden. Hij vergeleek het behouden van een top-6 plek met het leven op de Mount Everest. Aanvoerder Pond is nog geblesseerd, maar dat is hij al enkele weken. Rochdale staat 7e, een prima plek, al moet worden gezegd dat 32/46 punten thuis werden behaald. Ik verwacht niet dat Rochdale een einde kan maken aan de gigantische ongeslagen reeks van Fleetwood.
Pick: Fleetwood -0,25 @2,04 bij sbobet
0 Vind ik leuk's
Even oppakken weer.

Barrow FC - Tranmere Rovers
FT(OT excl.) Tranmere -0.25 (AH) @ 1.990 5/10 SBOBET

Tranmere jaagt op koploper Lincoln en kan zich geen misstap permiteren. 25 februari won Tranmere cup game met 5-1 van Barrow, dat vandaag zonder enkele belangrijke krachten aantreedt: http://www.nwemail.co.uk/sport/barrow-afc/article/Barrow-AFC-face-Tranmere-test-minus-key-players-c0bf14fe-b803-4c1e-8c2a-a5e95d55d5e0-ds
0 Vind ik leuk's
Goede tip oudebekende !
Speel hem medium stake mee !

GL (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel m ook medium mee (@1.89). Dank voor de tip.
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem ook mee!
0 Vind ik leuk's
West Ham U23 - Stoke City U23
FT(OT excl.) Over 2.5 (O/U) @ 1.860 5/10 SBOBET
Football / Eng. Other / Kick off: 07 Mar 2017, 20:00
Pick in 20 mins. West Ham strong line up: Trott, Knoyle, Pask, Rice (cap), Masuaku, Makasi, Edmilson Fernandes, Samuelsen, Quina, Holland, Ashley Fletcher. Quite some strike force. Hammers need three points in fight for Playoffs
0 Vind ik leuk's
Speel je vanavond nog iets?
0 Vind ik leuk's
oudebekende:
West Ham U23 - Stoke City U23
FT(OT excl.) Over 2.5 (O/U) @ 1.860 5/10 SBOBET
Football / Eng. Other / Kick off: 07 Mar 2017, 20:00
Pick in 20 mins. West Ham strong line up: Trott, Knoyle, Pask, Rice (cap), Masuaku, Makasi, Edmilson Fernandes, Samuelsen, Quina, Holland, Ashley Fletcher. Quite some strike force. Hammers need three points in fight for Playoffs

1-1 HT 1-1 FT :-@

oudebekende:
Even oppakken weer.

Barrow FC - Tranmere Rovers
FT(OT excl.) Tranmere -0.25 (AH) @ 1.990 5/10 SBOBET

Tranmere jaagt op koploper Lincoln en kan zich geen misstap permiteren. 25 februari won Tranmere cup game met 5-1 van Barrow, dat vandaag zonder enkele belangrijke krachten aantreedt: http://www.nwemail.co.uk/sport/barrow-afc/article/Barrow-AFC-face-Tranmere-test-minus-key-players-c0bf14fe-b803-4c1e-8c2a-a5e95d55d5e0-ds

0-1 HT 2-1 FT :-|
0 Vind ik leuk's
Tranmere Rovers was zuur zeg.
Ik had hem perongeluk asian -0,25 1st half @2,33 gespeeld. Gelukje bij een ongelukje.
Hopelijk blijf je tips posten Oudebekende na deze ongelukjes:)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.