Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: oudebekende

Voetbaldieren!

Ik zal hier mijn picks gaan posten. Mijn specialiteit ligt, als ik het zelf mag zeggen, in Engeland. Ik volg niet alleen de glamourwereld van de Premier League maar ook de krochten van het hedendaagse voetbal. Van Griffin Park tot Oakwell, van Old Trafford tot Glanford Park!

Succes met het volgen!
Cheers (Y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar oudebekende
Country flagoudebekende in 13-12-2016 12:09 Leden topics
in 13-12-2016 12:09 Leden topics
31 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Alle twee gepakt!
Lekker bezig voor zover! Super bedankt!
0 Vind ik leuk's
Prima start van het topic zo met 3/4. Maandag, op tweede kerstdag, hebben we Boxing Day op het programma staan in Engeland. Er zullen deze week ongetwijfeld meer picks volgen! (y)

Premier League
Arsenal – West Bromwich
Arsenal kende twee lastige uitwedstrijden bij Everton en City, die beiden met 2-1 verloren gingen. Een opvallend feit, en tevens een grote kopzorg voor Wenger, is dat de Gunners in hun laatste twaalf wedstrijden minimaal één treffer incasseerden. Het centrale duo Gabriel/Koscielny heeft nog weinig indruk achter gelaten bij mij. West Brom presteert prima en de ploeg van Tony Pulis staat op de achtste plek. Met name Rondon is voor elke tegenstander een bedreiging. Zo maakte hij tegen Swansea een hattrick (alle drie met het hoofd). Ook Matt Phillips vind ik een verademing bij de Baggies dit seizoen. Zo goed als tweebenig en vaak ongrijpbaar als die vanaf de flanken komt. Ik zie West Brom wel een goaltje meepikken in ‘The Libraby’. BTS is voor 1.90 ook een prima bet!
Pick: West Bromwich over 0.5 teamgoals @1.81 bij UB
1-0 voor Arsenal
0 Vind ik leuk's
The Championship
Huddersfield – Nottingham Forest
Huddersfield beschikt met aanvallers Wells en Kachunga over twee zeer degelijke spitsen. Zij namen de laatste vijf treffers van de Terriers voor hun rekening. Back-to-back uitoverwinningen bij Norwich en Burton zijn prima resultaten voor Huddersfield, dat op een knappe vierde plek bivakkeert. Forest heeft het even niet, na drie overwinningen wist de ploeg van Motanier nu driemaal niet te winnen. Voor Forest is spits Assombalonga weer helemaal fit, iets wat hen doorgaans wel wat goaltjes oplevert. Beide teams zie ik wel een goaltje scoren.
Pick: Both teams to score @1.89 bij UB
2-1 Huddersfield

The Championship
Wolverhampton Wanderes - Bristol City
Wolves beschikken over meer kwaliteit dan Bristol. De ploeg van Paul Lambert zal het gevoel van de 0-2 zege bij Nottingham meenemen naar deze wedstrijd op Molineux. Bristol haalde vier punten uit negen wedstrijden en zullen in het nieuwe jaar nog flink aan de bak moeten om niet in de degradatiestrijd verwikkeld te geraken. Ik verwacht een kleine thuiszege.
Pick: Wolverhampton -0,25 @1.90 bij UB
3-2 voor Wolves in een bizarre pot
0 Vind ik leuk's
De west brom tip was ik gevolgd (helaas).
De wolves tip durfde ik niet aan, zag er te weinig value in en BTS hou ik niet zo van, dus die had ik low stake BTS 1ste helft gespeeld.

Achteraf niet de goede keuzes maar gelukkig toch 2 andere bets binnen ( Reading en Barnet ) :)

Keep up the good work in ieder geval Oudebekende!
0 Vind ik leuk's
Premier League
West Ham top 10 @2,10 bij UB

Nu we het overvolle kerstprogramma achter de rug hebben, weten we enigszins hoe de balans ervoor staat in de Premier League. Chelsea is de gedoodverfde titelfavoriet en daaronder vechten vijf teams voor de Champions League-tickets. Onderin is het eveneens razend spannend, gezien de minimale verschillen.

Over naar de pick. West Ham begon op zijn zachtst gezegd waardeloos aan het seizoen. Het Roemeense Astra bleek wederom te sterk in de voorrondes van de europa league, wat binnen de selectie wel enige desillusie achterliet. Bilic koos, anders dan het seizoen daarvoor, nu wel voor basisspelers en stelde het doel om de groepsfase van het Europese toernooi te halen. Met het eerste garnituur kwam men echter niet voorbij Astra.

In de Premier League liep het vervolgens ook matig met één zege uit de eerste zeven wedstrijden. Het stadion heeft een negatieve impact op een gedeelte van de fans, die hun ruggen naar de spelers toe keerden in tijden van slechte resultaten. Ik vond het zelf ook even wennen, maar gezien de omgeving waarin Upton Park lag, was het onmogelijk om daar langer te spelen.

Toen de donkere wolken zich samenpakten boven het Londen Stadium, wonnen de Hammers achtereenvolgens met 1-0 van Palace en Sunderland, twee erg belangrijke zeges. Wat er vervolgens gebeurde binnen de selectie is ongelofelijk. Payet, die, ook door mij, op handen werd gedragen vorig seizoen, had duidelijk gemaakt dat hij weg wilde en liever niet meer voor de Hammers uitkwam. Achteraf had je dit aan zien kunnen komen. Hij speelde al weken niet meer in dienst van de ploeg en de nederlaag in de League Cup bij United (4-1) was grotendeels op zijn conto te schrijven. Dit had een erg slechte impact op het team, dat hebben verschillende spelers achteraf ook aangegeven. Niemand is groter dan het altijd hard werkende West Ham, ook Payet niet.

De weg omhoog lijkt echter ingeslagen! Payet is verbannen uit de selectie en ook als hij niet wordt verkocht in voor volgende week, denk ik dat de club haar poot stijf houdt en hem op de tribune laat zitten. De teamgeest is weer net als vorig jaar en dat durfden we een paar maanden geleden niet te dromen. Als Andy Carroll fit blijft (and that’s a huge if) zie ik hem nog wel minimaal 10 goals maken. Lanzini vervult de rol van Payet uitstekend. Antonio behoort tot een van de betere flankspelers in de PL van het moment, achterin zet Reid de lijnen uit. Randolph zorgt wekelijks voor opzienbarende reddingen. Obiang is in mijn ogen de beste speler dit seizoen, Noble en Kouyate, als hij terug is knappen het vuile werk op. Het team staat er prima voor en op Ogbonna na is de ziekenboeg redelijk aan het leegstromen. Voor de transferdeadline zou er voor het mooie nog een capabele rechtsback moeten worden aangetrokken want Sam Byram is er nog niet helemaal klaar voor. Ook een back-up voor Carroll is eigenlijk een must, maar West Ham en spitsen is al jaren geen succesvolle combinatie.

Het programma biedt perspectief. Van de ‘grote teams’ moeten de Hammers alleen uit naar Arsenal, de rest komt op bezoek. Voor deze bet zijn de komende weken al van belang, met de trip naar Southampton en de wedstrijd tegen West Bromwich. Op dit moment staan de Hammers op plek 10, met Southampton, Bournemouth en Burnley als directe concurrenten voor die plek. Southampton echter moet nog een paar loodzware uitwedstrijden, waar een resultaat eigenlijk uitgesloten is. Nu kan iedereen in de Premier League van elkaar winnen, maar goed.

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik West Ham op voet volg, dat klopt. Ik ben een groot fan, maar deze pick vind ik erg sterk. Als deze lijn wordt vastgehouden en Carroll blijft goals maken, dan zie ik weinig tot geen problemen.

Good luck y’all!
0 Vind ik leuk's
Premier League
Sunderland - Tottenham
Twee teams met totaal verschillende doelstellingen. De Black Cats zullen uitermate tevreden zijn als lijfsbehoud wordt afgedwongen terwijl de Spurs stiekem hopen op de landstitel. De ploeg van Pocchetino incasseerde minimaal één doelpunt in de laatste acht uitwedstrijden. Sunderland, en met name Jermain Defoe, pakt vaak wel haar doelpuntje mee. Tottenham won afgelopen op miraculeuze wijze met 4-3 van Wycombe Wanderes in de FA Cup. Uiteraard met het tweede garnituur maar toch... Vertonghen speelt niet mee en het is de verwachting dat Alderweireld weer mee speelt. Een overwinning van Sunderland zit er waarschijnlijk niet in, maar een doelpunt moet zeker te doen zijn.
Pick: Sunderland o0.5 teamgoals @1,73 bij williamhill
Ik heb deze gister nog voor @1,85 kunnen spelen. Voor een hogere odd zou je ook Both teams to score @1,90 kunnen pakken.
Wedstrijd met niet heel veel grote kansen...
0 Vind ik leuk's
Nog één pick voor straks:

Premier League
Swansea - Southampton
Paul Clement heeft zijn zaakjes in de eerste weken bij Swansea prima op orde. Vanaf nu zullen wedstrijden tegen Southampton resultaat moeten opleveren. Met Sigurdsson en Llorente twee spelers in de gelederen die tegen elke Premier League club voor gevaar kunnen zorgen. Southampton kampt met wat blessures (o.a Ward-Prowse en Van Dijk) en de bank ziet er matig uit. Ik hou het bij DNB, een gelijkspel kan ook zomaar.
Pick: Swansea +0 @2,30
Big big win hier voor Swansea zeg! 2-1 dankzij goals van Alfie Mawson en Sigurdsson
0 Vind ik leuk's
Een pick met relatief kleine stake

Premier League
West Ham - Manchester City
Nobes pakt doorgaans aardig wat kaarten, voor zowel zijn harde spel als praten. De aanvoerder zal een zware avond krijgen met kwalitatief goede directe tegenstanders.
Noble (WHU) to get booked @3.5 bij UB
0 Vind ik leuk's
Was gevolgd oudebekende. Maar helaas. Goede pick though, had evengoed kunnen lukken dat geel voor Noble.
0 Vind ik leuk's
oudebekende:
Premier League
West Ham top 10 @2,10 bij UB

Nu we het overvolle kerstprogramma achter de rug hebben, weten we enigszins hoe de balans ervoor staat in de Premier League. Chelsea is de gedoodverfde titelfavoriet en daaronder vechten vijf teams voor de Champions League-tickets. Onderin is het eveneens razend spannend, gezien de minimale verschillen.

Over naar de pick. West Ham begon op zijn zachtst gezegd waardeloos aan het seizoen. Het Roemeense Astra bleek wederom te sterk in de voorrondes van de Europa League, wat binnen de selectie wel enige desillusie achterliet. Bilic koos, anders dan het seizoen daarvoor, nu wel voor basisspelers en stelde het doel om de groepsfase van het Europese toernooi te halen. Met het eerste garnituur kwam men echter niet voorbij Astra.

In de Premier League liep het vervolgens ook matig met één zege uit de eerste zeven wedstrijden. Het stadion heeft een negatieve impact op een gedeelte van de fans, die hun ruggen naar de spelers toe keerden in tijden van slechte resultaten. Ik vond het zelf ook even wennen, maar gezien de omgeving waarin Upton Park lag, was het onmogelijk om daar langer te spelen.

Toen de donkere wolken zich samenpakten boven het Londen Stadium, wonnen de Hammers achtereenvolgens met 1-0 van Palace en Sunderland, twee erg belangrijke zeges. Wat er vervolgens gebeurde binnen de selectie is ongelofelijk. Payet, die, ook door mij, op handen werd gedragen vorig seizoen, had duidelijk gemaakt dat hij weg wilde en liever niet meer voor de Hammers uitkwam. Achteraf had je dit aan zien kunnen komen. Hij speelde al weken niet meer in dienst van de ploeg en de nederlaag in de League Cup bij United (4-1) was grotendeels op zijn conto te schrijven. Dit had een erg slechte impact op het team, dat hebben verschillende spelers achteraf ook aangegeven. Niemand is groter dan het altijd hard werkende West Ham, ook Payet niet.

De weg omhoog lijkt echter ingeslagen! Payet is verbannen uit de selectie en ook als hij niet wordt verkocht in voor volgende week, denk ik dat de club haar poot stijf houdt en hem op de tribune laat zitten. De teamgeest is weer net als vorig jaar en dat durfden we een paar maanden geleden niet te dromen. Als Andy Carroll fit blijft (and that’s a huge if) zie ik hem nog wel minimaal 10 goals maken. Lanzini vervult de rol van Payet uitstekend. Antonio behoort tot een van de betere flankspelers in de PL van het moment, achterin zet Reid de lijnen uit. Randolph zorgt wekelijks voor opzienbarende reddingen. Obiang is in mijn ogen de beste speler dit seizoen, Noble en Kouyate, als hij terug is knappen het vuile werk op. Het team staat er prima voor en op Ogbonna na is de ziekenboeg redelijk aan het leegstromen. Voor de transferdeadline zou er voor het mooie nog een capabele rechtsback moeten worden aangetrokken want Sam Byram is er nog niet helemaal klaar voor. Ook een back-up voor Carroll is eigenlijk een must, maar West Ham en spitsen is al jaren geen succesvolle combinatie.

Het programma biedt perspectief. Van de ‘grote teams’ moeten de Hammers alleen uit naar Arsenal, de rest komt op bezoek. Voor deze bet zijn de komende weken al van belang, met de trip naar Southampton en de wedstrijd tegen West Bromwich. Op dit moment staan de Hammers op plek 10, met Southampton, Bournemouth en Burnley als directe concurrenten voor die plek. Southampton echter moet nog een paar loodzware uitwedstrijden, waar een resultaat eigenlijk uitgesloten is. Nu kan iedereen in de Premier League van elkaar winnen, maar goed.

Jullie hebben vast wel gemerkt dat ik West Ham op voet volg, dat klopt. Ik ben een groot fan, maar deze pick vind ik erg sterk. Als deze lijn wordt vastgehouden en Carroll blijft goals maken, dan zie ik weinig tot geen problemen.

Good luck y’all!


Odd is inmiddels @1,50 (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.