Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Onzemichael

Ik zag dat ik zelf nog geen topic had, dus zal hier voortaan mijn tips maar even neer gooien.
Na een korte rust periode, zal ik deze maand weer vaker online zijn om te wedden.
Mijn tips komen van verschillende sites en samen proberen we zo de bookmakers te verslaan :d
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar onzemichael
Country flagonzemichael in 1-09-2012 11:50 Leden topics
in 1-09-2012 11:50 Leden topics
116 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Bedankt nog voor die honkbaltip, het was kantje boord maar de bet is binnen.
0 Vind ik leuk's
chillax:
Bedankt nog voor die honkbaltip, het was kantje boord maar de bet is binnen.

yw (Y)
0 Vind ik leuk's
Goed bezig jongen (y)
Waarop baseerde je trouwens je under? Overal op het net werd HC-7 aangeraden?
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
onzemichael:

Veel mensen op deze site spelen vaak zonder goede research te hebben gedaan of volgen iemand gewoon blind. De sites waar ik ze vaak vandaan haalt, daar zitten de betters ook vaak zelf in het desbetreffende land. Zoals Nederlanders veel van de Eredivisie weten, weten veel Brazilianen veel van de Braziliaanse competitie.
Ik vind een goede onderbouwing van een bet veel belangrijker dan dat iemand DENKT dat het gaat worden. Als ik interessante tips heb dan plaats ik ze in m'n topic.

(y) :d
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
maximus:
Goed bezig jongen (y)
Waarop baseerde je trouwens je under? Overal op het net werd HC-7 aangeraden?

Klopt idd Maximus. Wilde dit eerst ook zelf spelen, maar bij comments stond een opmerking TommyQuite dat het veld nat was en de kans op touchdowns minder was. Vandaar dat ik met hem mee speelde en ging voor de under.
Dus bedankt TommyQuite :D
0 Vind ik leuk's
Mag ik vragen welke sites jij onder andere gebruikt om aan tips te komen? Zou er zelf ook wel willen rondneuzen, sinds kort probeer ik ook veel meer research te doen door onder andere zulke site te bekijken.
Zelf heb ik nu alleen BettingAdvice en Blogabet gevonden waar zo af en toe wat info te vinden is.
0 Vind ik leuk's
Bettingexpert.com is ook vrij goed. Je kan er, net als op blogabet, zien hoeveel de ROI is van een lid. Dit heb je niet bij bettingadvice. Dit zijn volgens mij de 3 interessantste sites.
GL!
0 Vind ik leuk's
Losers are winners without luck
winorloss:
Mag ik vragen welke sites jij onder andere gebruikt om aan tips te komen? Zou er zelf ook wel willen rondneuzen, sinds kort probeer ik ook veel meer research te doen door onder andere zulke site te bekijken.
Zelf heb ik nu alleen BettingAdvice en Blogabet gevonden waar zo af en toe wat info te vinden is.

BettingAdvice en Blogabet gebruik ik onder andere. Ik heb een lijstje met competities en daar heb ik dan een goede tipper bij die ik volg. Toch kijk ik altijd nog even de statistieken na of dat het ook de moeite waard is om mee te spelen.
Ik geef helaas niet mijn bronnen weer, want op blogabet stijgen ze vaak hoog in hun bol als ze veel followers hebben. Ze openen meteen een paid service, waar je tegen betaling je tips kunt kopen. Daarnaast moet je vertrouwen hebben in enkele spelers en als het dan slecht gaat, kan ik de schuld krijgen omdat ik hem aangeboden heb om ze mee te spelen.
Je zult ook tippers tegen komen die een mailinglist hanteren en enkele gratis tips aanbieden. Ze sturen dan vaak 1 tip per dag en als je meer tips wilt, kun je ze kopen. Prijzen variëren tussen 30 euro en 150 euro en vaak hanteren ze een regel wanneer de tipper geen profit maakt, je de volgende maand gratis mag meespelen.
Een gratis tipper met een mailinglist is: kawatips@gmail.com (http://kawabunga.blogabet.com/) Stuur hem een berichtje met de vraag om je emailadres toe te voegen aan zijn mailinglist. Hij tipt Braziliaanse competitie, maar ook hij zal misschien een paid service openen wanneer het goed blijft gaan. Iedere tipper wil er immers een extra centje mee verdienen ;)
Je kunt gemakkelijk via google betting sites vinden. Typ een wedstrijd in die over een uur gaat beginnen of typ Betting in bij search en de sites komen uit de grond :)
Daarnaast zitten er op dit forum ook een aantal toppers die je gemakkelijk kunt volgen en vaak goede onderbouwing hebben:
- PSVKevin
- Maximus
- Joostvwilligen
- Tennistips van Nick
Ik vind dat zij toch wel een beetje onderschat worden, want zij zijn echt winstgevend op de langer termijn en vind dat zij wel wat meer waardering mogen krijgen van hun volgers. Ook zal ik af en toe een tip van hun zelf meespelen :)
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en doe er je voordeel mee :D:D:D
0 Vind ik leuk's
14. MLB (01:05 CET): Baltimore Orioles (Britton) @ Toronto Blue Jays (Villanueva) 12-0 (Y)
Pick: Baltimore @2.00
Voor toelichting zie honkbal topic.
15. Aberystwyth - Bangor City 0-0 (N)
Pick: Bangor City -1.0 (Asian handicap) @ 1,80
We are moving so far from any kind of football standards in between full amatuer teams and a few clubs that knew european preliminars too and Bangor can be qualified in the top clubs.
So stange how just 3 days ago Bangotr faced home side hammered them by 7-1, anyway we have the same match with same players but Bangor will play in away: I have to say, watching for some highlights, that there's not factor ground and both teans, like every year, have different objectives.
Bangor City ended their run in euro cup (out from moldavina team Zimbru) and now they will play just for the domestic league, Aberystwyth started the season reaching 1 points on first 3 rounds and playing 2 matches with 1 man more.
16. Exeter - Aldershot 0-0 (N)
Pick:Exeter @ 1,90
Exeter won against Aldershot in an away game 2 weeks ago. Now they meet in a JPT game. To some teams this competition means nothing, to some teams it does. Exeter coach announced he will play with all regulars, while Aldershot could rest some players, because they don't look to interested in this competition (knocked out in the first round 2 years in a row). Exeter started the league with a loss, but after that 3 wins, while Aldershot started with a win, and then lost 3 in a row. I hope an easy home win.
17. Atletico-PR - Boa (Campeonato Brasileiro B) 2-1 PUSH
Pick: Boa (+1) @ 1,90
Very absurd odds movement in my opinion and I will try to take advantage of it. Atletico PR will play without their main defense and they are in a not too good moment in Brazilian B. They even winning will not reach the top places so I don't think they will be fighting too hard, and they didn't show it in past games. Not the same past games of Boa that I liked their style and I know they are a little afraid to play against a "big" as Atletico-PR but to me this doesn't mean Atletico PR will have an easy game at all. Other reason is that Atletico PR is not an attacking team, they defend good and play composed attack, so if they win, I don't see them winning by a huge advantage of goals.
w-g-v: 9-2-6
0 Vind ik leuk's
18. America MG- Parana (Campeonato Brasileiro B) 0-0 (N)
Pick: America MG (-0.5) @ 1,80
I will take America here for several reasons. First that they have good motivations to win and it seems they entried hard to second leg of Brazil B. I know they are a good team and they didn't show it before, but the opportunity of showing their soccer (past season in Brazil A they finished playing really good as well but relegated anyways) to me is getting close now. This pick is the continuum of the experiment of past pick past game, that I did not send to the blog but I placed for myself. This time Paraná is under pressure and the coacher could be fired if he loses, and I use to take this information in big teams as relevant to win and in medium-weak teams as relevant to lose, as I am taking this right now, so I think the pressure will play against them more than in favor. In addition Paraná has important absences, Alex Alves, Zé Luiz and Ricardo Conceição, so the defensive middle line should be damaged.
19. ABC - Barueri (Campeonato Brasileiro B) 2-1 (Y)
Pick: ABC (-0.5) @ 1,75
w-g-v: 10-2-7
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.