Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van MrLankair

Goedendag, Mijn naam is Riccardo en ik heb het idee om iedere dag de naar mijn idee beste tip met jullie te delen. 9 van de 10 keer zal dit voetbal betreffen omdat ik mij daar het meest op focus. Om tot een bet te komen kijk ik allereerst naar de statistieken en vervolgens zoek ik naar nieuws rondom de wedstrijd om daarna tot een beslissing te komen. Mijn bookie is Unibet.
Mijn eerste tip zal ik hieronder plaatsen:
Wedstrijd: The New Saints - Rhyl
Pick: The new saints scoort in beide helften
Odd: 1,73
onderbouwing: Ik heb de statistieken allereerst bekeken, hierin is terug te vinden dat The New Saints (TNS) thuis 22 doelpunten heeft gescoord en er 0 tegen heeft. In de laatste 5 wedstrijden is het TNS 4 keer gelukt om in beide helften te scoren, verder heeft TNS mits zij deze pot winnen een jaar lang al haar thuiswedstrijden gewonnen.
Bij het bekijken van de informatie rond deze wedstrijd op internet kwam ik niet veel bijzonders tegen behalve dat de coach beweert dat TNS tot op het bot gemotiveerd is die mijlpaal van een jaar lang overwinningen te halen en dat er verder geen belangrijke blessures zijn.
Succes voor iedereen die mee wil spelen, reacties zijn welkom!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar mrlankair
Country flagmrlankair in 8-11-2013 14:31 Leden topics
in 8-11-2013 14:31 Leden topics
1 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ben benieuwd, ik zal je eerst een tijdje volgen voordat ik met je mee ga spelen. Goede onderbouwing, daar hou ik wel van. Succes!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.