Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes

(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Eerste 2 al ruim binnen Brooklyn 30-21 en Spurs 29-21 (y)
0 Vind ik leuk's
Voor vanavond Q1 bets en 1 Q2 voor spurs
http://i.gyazo.com/4a62bc1300ddfb25f0fb64afbe406a72.png">
0 Vind ik leuk's
Money Doubler en Quarter bets

Deze money doubler moet wel echt dik binnen komen zou raar zijn als t niet zo was (heel raar)

http://i.gyazo.com/9bc4c533d83988abbbf6c20b9e43e386.png">

Spurs en Portland hebben meestal voor t einde van Q2 hun 50 punten dan zullen Denver er Lakers rond de 35-45 zitten.
Wizards Q1 omdat Knicks echt drama is in Q1

Quarter Bets

http://i.gyazo.com/06b4edf80a57abf29a8effd665c1ab1f.png">
Zal t even kort houden

Wizards Q1 0-5 handicap - Als Wizards met 5 punten wint is het draw met 6 is win. Wizards stukken beter dan knicks meer man daar in de ziekenboeg dan op t veld. Knicks verloor afgelopen twee games met 30-19 van Brooklyn en 29-18 van Philly. Wizards won laatste 2 onderlinge matches ook al met 34-23 en 30-21. Vandaar mijn keuze voor Wizards.

Toronto Q2 - Toronto Q2 is altijd mijn cashcowtje geweest. Mede omdat Brooklyn 5 van de laatste 5 x Q1 verloor. Zelfs verloor Brooklyn van Lakers, Knicks en Hornets wat best drama is.

Spurs Q 2 -2,5 - Spurs wint onderling 5/5 van Denver Q2 en Spurs gaan 6 uit de laatste 6 Q2 gewonnen. Denver 3/6 gewonnen. Verliezen o.a. van Philly.

Portland Q1 -3,5 - Portland 5 uit de laatste 6 q1 gewonnen en zijn kwalitatief veeeeel beter dan Lakers (ook door al het blessure leed). Lakers verloor ook nog 2 en 3 wedstrijden geleden van Philly 28-17 Q1 en 30-19 van Brooklyn.

0 Vind ik leuk's
Apart dat je Q1 PTB -3,5 tipt maar ook in de 'zekere' lakers eerst tot 50. Denk je dat lakers het in Q2 goed gaa maken dan?
0 Vind ik leuk's
mokum001:
Apart dat je Q1 PTB -3,5 tipt maar ook in de 'zekere' lakers eerst tot 50. Denk je dat lakers het in Q2 goed gaa maken dan?
Wat bedoel je precies? ik verwacht dat Portland Q1 dik wint en als eerste 50 punten heeft. Wat er in Q2 gebeurt zie ik wel.
0 Vind ik leuk's
Excuus ik las in je zekere bet dat je Lakers als eerste op 50 punten had. Mare dat is PTB, dan zijn de beide bets logisch haha
0 Vind ik leuk's
De moneydoubler was lekker!! Die andere zonde van SAS
0 Vind ik leuk's
Money doubler gisteren geland
Quarter bets combo helaas niet 22-22 spurs in Q2 nadat ze Q1 met 20 punten wonnen.

NBA Money doubler en een beetje

http://i.gyazo.com/bd2aca53e3b44b633d329dcf0e61a807.png">

NBA Quarter Bets

http://i.gyazo.com/0be00cfbd77d4ec8760c4d9d0b2d2a67.png">

Clippers Q1 -3,5 - Kijk alleen al naar gisteren Denver verloor Q1 met 20 punten van Spurs. Daarnaast wint Clippers 5 uit de laatste 6 Q1's met meer dan 4 punten.

Toronto Q3 -1 - Ik heb toronto q3 gepakt omdat 5 van de laatste 6 keer Toronto Q3 ruim won en daarnaast heeft Boston 1 uit de laatste 6 keer Q3 gewonnen. Daarnaast zie je aan de stats dat Toronto overall 3e staat met gewonnen 3e quarters en Boston staat hier 23e bijna helemaal onderaan.

GSW Q1 -1,5 - GSW heeft gewoon meer kwaliteit dan Dallas en heeft onderling alle Q1's gewonnen op 1 na toen er veel blessures waren bij GSW en nu zijn er 0 blessures. GSW gaat 5 uit de laatste 6 gewonnen en Dallas slechts 1 uit de laatste 6 gewonnen.

Portland Q1 -1,5 - Portland heeft onderling alles van Pelicans gewonnen en Portland is momenteel in topvorm. Lakers wisten Q1 redelijk ruim van Pelicans te winnen terwijl gisteren Portland korte metten maakte met de Lakers in Q1 26-12. Portland heeft de laatste 5 uit 6 gewonnen daarom verwacht ik dat ze dit vanavond weer gaan doen met Aldridge en Lillard als de grote puntenmakers

Succes
(y)
0 Vind ik leuk's
NBA Quarter Bets

omdat ik al mn double gespeeld heb (die overigens weer goed was) speel ik er niet nog 1.

NBA QUARTER BET

Motivatie volgt eerste begint 01:35!!

Philly Q1
New York Knicks verliezen elke Q1 die ze maar kunnen verliezen. daarintegen door Philly het nog wel aardig voor het materiaal dat ze hebben. Philly won o.a. met 28-17 van Lakers (Daarom pak ik ook Clippers Q1 -4,5 tegen Lakers) en Lakers won met 28-25 van Knicks. Dat geeft voor mij al genoeg aan en de reputatie kennende van Knicks verliezen ze deze gewoon. Knicks verloor 5 uit de laatste 6. eentje tegen boston ging gewonnen met 23-22

Utah Jazz Q1
Utah Jazz gaan Q1 winnen omdat de laatste 2 gemeenschappelijke games Utah ruim won van Sacremento met 25-15 en 31-23. Daarnaast speelt voor Sacremento Rudy Gay niet mee sterspeler, en Cousins hun andere sterspeler heeft gisteren 42 minuten gespeeld tegen Pelicans die zal dus ook wel enige rust krijgen. Sacremento heeft 4 uit 6 verloren en Utah Jazz 3 uit 6 gewonnen. Verloor 2x van GSW dus dat is te verklaren.

Los Angeles Clippers -4,5 Q1 - Dit moet een peace of cake zijn. Lakers verloren laatste 4 uit 6. Waaronder van Portland met 26-12, Philly met 28-17, Brooklyn met 30-19. Nu kan ik zeggen dat Clippers beter is dan Philly en Brooklyn en ongeveer gelijk op gaat met Portland miss zelfs beter.

Succes mannen (y)
0 Vind ik leuk's
toch nog maar een NBA Doubler

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.