Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: Milanos

Hee mensen,

Ik denk dat een introductie inmiddels niet meer nodig is.
Voor 2015 heb ik maar besloten om een forum met tips bij te gaan houden. Dit doe ik omdat ik merk aan mijn PM berichten dat daar nog best wel wat vraag naar is. Op mn forum zal je voornamelijk NBA tips vinden en voetbalcombo's. Mn live tips zal ik nog steeds in de chat blijven noemen.

Mn eerste NBA tips voor vanavond zijn:
Washington Wizards - Chicago Bulls under 194,5 @1,95

Wizards en Bulls behoren beide tot de top 5 defensive teams van de NBA. Aangezien ik hiernaast ook nog Play-off style game verwacht zullen hier niet veel punten gaan vallen. Statistieken zeggen ook dat de laatste 6 onderlinge ontmoetingen 1 maal boven de 195 is uitgekomen met 197 punten.

Golden State Warriors - Cleveland Cavaliers -12,5 Golden State @ 1,84

Golden State op het moment een stuk beter dan Cavs, Cavs missen Lebron en Varajeo en dat is nog steeds duidelijk te merken. GSW heeft laatste 4 wedstrijden hun line gecoverd en vandaag verwacht ik niet anders.

Atlanta Hawks - Detriot Pistons -1,5 Atlanta @1,74

Voor deze wedstrijd verwacht ik dat Atlanta wint. Beide teams spelen goed basketball en hebben beide een winstreak. Alleen speelt Atlanta naar mijn mening toch het beter basketball en hebben ze ook het thuisvoordeel.

Player special ben ik nog aan het uitzoeken.

Succes

(y)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagmilanos in 9-01-2015 23:06 Leden topics
in 9-01-2015 23:06 Leden topics
376 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
milanos:
NBA Tips 02-27

Quarter tips

Q1 Charlotte Hornets dnb @1.96
H2H alle 5 gewonnen op quarter 1
Daarnaast 4/6 gewonnen op normale games Q1. Boston Celtic zelf 2/6 gewonnen 3 verloren en 1 gelijk.

Q1 Houston Rockets @1.55
winnen bijna iedere q1 5/6 behalve van Dallas. Brooklyn verliest veel Q1's en h2h wint Houston 4/5.

Q1 Utah Jazz -1,5 @1.90
Denver nuggets 1/6 gewonnen Utah Jazz 4/6. Denver nuggets verliezen echt bijna alles met geluk 1tje gewonnen van Bucks met 1 punt verschil

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
NBA tips 28-02

Quarter tips

Quarter 1 Atlanta Hawks -1,5 @1.91
Atlanta gaat 4/6 Q1 gewonnen 1x verloren van Dallas en 1 x gelijk tegen Toronto.
Daarnaast wint H2H Atlanta Q1 4/5 x van Miami. Miami wint reguliere games 2/6 Q1.
Verwacht dat deze wel moet lukken en wat ruimer ook.

Quarter 1 Utah Jazz -1,5 @1.91
Onderling tegen Milwaukee van de laatste 5 alles gewonnen op 1 na. Milwaukee 1/6 gewonnen (zelfs verloren van Denver en die verliezen elke Q1) Utah Jazz 4/6 Q1 gewonnen alleen niet van Portland en Dallas.

Game tips
Detroit Pistons to win @2.43
Waarom? Nou vorige week won Pistons van Wizards al ruim, Sinds Jackson van OKC is overgekomen spelen de Pistons een stuk beter en winnen on road aardig veel. Wizards laatste 6 games al verloren

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
milanos:
NBA tips 28-02

Quarter tips

Quarter 1 Atlanta Hawks -1,5 @1.91
Atlanta gaat 4/6 Q1 gewonnen 1x verloren van Dallas en 1 x gelijk tegen Toronto.
Daarnaast wint H2H Atlanta Q1 4/5 x van Miami. Miami wint reguliere games 2/6 Q1.
Verwacht dat deze wel moet lukken en wat ruimer ook.

Quarter 1 Utah Jazz -1,5 @1.91
Onderling tegen Milwaukee van de laatste 5 alles gewonnen op 1 na. Milwaukee 1/6 gewonnen (zelfs verloren van Denver en die verliezen elke Q1) Utah Jazz 4/6 Q1 gewonnen alleen niet van Portland en Dallas.

Game tips
Detroit Pistons to win @2.43
Waarom? Nou vorige week won Pistons van Wizards al ruim, Sinds Jackson van OKC is overgekomen spelen de Pistons een stuk beter en winnen on road aardig veel. Wizards laatste 6 games al verloren

Succes (y)
0 Vind ik leuk's
NBA Tips 03-07

Quarter bets

http://i.gyazo.com/379dd532d450d7cf974637d7505757dc.png">

Funbetje 10tje erop 960 euro
0 Vind ik leuk's
Na enige tijd afwezig te zijn geweest heb ik gisteren weer is een quarter betje gezet.

http://i.gyazo.com/880673b680fb9bfb5cbf792acfeec7fc.png">

Vandaag proberen ik t opnieuw

http://i.gyazo.com/7b8a524756632b27769ebe6ed1f6ba0a.png">

Op het eerste oog ziet de bet voor mij er redelijk easy uit. op Portland -2,5 na. Ik zal dat even snel uitleggen Phoenix won namelijk gisteren dik van OKC in de eerste quarter dit kwam overigens ook doordat OKC gewoon veel mistte en ook kamp met aardig wat blessures.
Dit gezegd te hebben zal ik mijn motivatie verder toelichten

Beginnend met Charlotte Hornets Q1 -1 handicap.
Zoals jullie gisteren misschien al hadden gezien verloor Boston kansloos van de Clippers 34-20 in Q1 6 uit de laatste 6 verloren. Dit is dan ook de rede waarom ik voor Charlotte Hornets Q1 ga. Charlotte Hornets heeft 2 uit de laatste 5 gewonnen maar daar moet ik dan wel bij zeggen dat ze van tegen Wizards, Bulls en Timberwolves (zonder alle blesurres nu) wel pittige tegenstanders hadden. Boston daarin tegen verliest van New York Knicks, Miami Heat (tegenwoordig niks meer) en Detriot pistons allemaal niet zulke sterke Q1 teams vooral de Knicks niet.

Houston Rockets Q1
gisteren ruime overwinning op Wizards Q1 28-20. Zelfde verhaal als gisteren Houston is een team dat snel start en veel punten maakt in de eerste quarter ze hebben 4 uit de laatste 5 gewonnen bijna allemaal ruim ook. Toronto staat dus bekend om langzaam Q1 te beginnen vaak verliezen ze m om vervolgens Q2 te winnen. Toronto 2 uit 5 gewonnen waarvan tegen de Lakers (zijn 3 x niks dit jaar) en Chicago Bulls (zonder Rose en Butler) dus dit zou vrij simpel moeten zijn. Toronto mist waarschijnlijk ook hun Point Guard Kyle Lowry.

Portland Q1 -2,5.
Portland heeft gelukkig geen last van blessures en heeft zo een ijzersterk team staan. Phoenix gisteren verrassend goed zien spelen tegen OKC in Q1 maar dan moet ik toch ook zeggen dat OKC defensief heel matig was en aanvallend nog matiger. Portland gaat 3 uit 5 gewonnen van de laatste 5. Waaronder al eerder tegen Phoenix met 29-21 2 wedstrijden terug. Phoenix gaat 2 uit 5 gewonnen. Waaronder gisteren de match tegen OKC. Kans is groot dat de Point Guard van Phoenix niet mee speelt, Brandon Knight.
Wat ook gunstig is, is dat Portland als laatste speelt voor de late opblijvers. Mocht Hornets winnen dan kan je altijd nog Portland verzekeren door je inleg weer in te zetten op Phoenix zo heb je in ieder geval je inleg terug mocht het mis gaan.
Succes
0 Vind ik leuk's
Goeie combo gister, ik volg je (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel hem ook mee!
0 Vind ik leuk's
Ik speel Hornets en Rockets mee, maar blijf van Blazers af.
0 Vind ik leuk's
NBA bet voor vanavond veel keuze dus altijd moeilijk kiezen.
0 Vind ik leuk's
Thanks Milanos, ik speel ze mee (zonder handicap). Succes!!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.