Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van Matthi2553

Ik ben nieuw op dit forum maar ben al langer bezig met gokken. Zoals de meesten verloor ik in het begin meer dan dat ik won maar momenteel maak ik toch genoeg winst. In dit topic ga ik mijn bets op de Eredivisie, Jupiler Pro League en Belgacom League plaatsen, meestal ook wel met een woordje uitleg.
Ik zal ook mijn ROI bijhouden (momenteel ligt het bij de eredivisie rond de 105% of 5% zoals je wil). Ik heb al kort wat berichten gelezen op dit forum en heb het gevoel hier wel langer te willen vertoeven!
Ik speel op Unibet, Betfair, Betfirst en soms ook wel eens Stanleybet.
Momenteel heb ik niet veel tijd maar in het weekend komt er een woordje uitleg bij de bets!
Nu heb ik Oostende @ 1.50 staan
Edit: toch nog snel een kort woordje uitleg.
Oostende heeft ten eerste al het thuisvoordeel, thuis zijn ze ijzersterk (slechts twee keer gelijk gespeeld voor de rest alles gewonnen met onder andere al Westerlo en Sint Truiden over vloer gekregen. Tegen Moeskroen werd er thuis wel gelijk gespeeld maar Moeskroen is een pak sterker dan Woluwe. In de laatste rechte weg naar de titel mogen er thuis geen punten meer verloren worden en Oostende mist geen belangrijke spelers. Depoitre zit met zijn hoofd al in Zulte Waregem maar heeft toch nog klasseflitsen die een wedstrijd kunnen beslissen. Oostende staat er gewoon, speelt vanuit een goede organisatie, heeft al genoeg veerkracht getoond en scoort gemakkelijk.
Woluwe had een fantastische seizoenstart met als beloning de eerste periodetitel maar is daarna fel terug gezakt, problemen met spelers lonen, sleutelspelers laten gaan, twijfel of de wedstrijden wel doorgingen. Kortom Woluwe is momenteel op de dool, hoewel ze nog wel steeds punten pakken laten ze in toppers toch iets te veel liggen om echt aanspraak te kunnen maken op meer. Heb ze dit seizoen twee maal live aan het werk gezien en beide keren konden ze me niet overtuigen, Oostende daarentegen wel dus een odd van 1.50 is veel te hoog om niet te spelen.
Hier vliegt een 7/10 op, het is geen zekerheid maar de kans acht ik toch groter dan de odd laat uitschijnen.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar matthi2553
Country flag matthi2553 in 21-03-2013 18:29 Leden topics
in 21-03-2013 18:29 Leden topics
11 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De Belgische competities, mooi zo.. (y) ik ga dit topic volgen!
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 22 mrt. 2013 om 14:19
Oostende (n) pech gehad: bal voor de lijn gekeerd, op de lat, net naast en een uitstekende keeper van Woluwe!
Oostende kwam niet in zijn spel, te weinig balbezit, te weinig doelgevaar, te weinig geslaagde acties. Van Woluwe daarentegen was ik aangenaam verrast, had ze dit seizoen zo nog niet zien spelen. De eerste helft weinig echt grote kansen, eigenlijk zelfs geen met een balbezit van 35-65 in het voordeel van Woluwe. De tweede helft begon veel aangenamer en Woluwe kwam ook verdient op voorsprong, Oostende moest komen en leverde plotseling wel zeer veel gevaar met zoals eerder gezegd geen goal, eventjes later was het wel raak en kwam Oostende nu verdient op gelijkspel. De kustboys gingen volledig voor de drie punten en Woluwe kon gaan counteren, na een vrije trap was het aan de overkant dan ook raak. Oostende nog enkele grote kansen maar de bal ging er niet in tot in de 91ste minuut de aansluitingstreffer viel, in de 93ste minuut werd er nog een bal van de lijn gekeerd maar over het algemeen gezien en verdient gelijk spel hoewel er op basis van kansen zeker meer in zat voor Oostende, misschien toch de druk van de achtervolgers (Westerlo en Moeskroen) die beide wel gewonnen hebben? Persoonlijk vond ik het geen slechte bet die met een beetje meer geluk erbij wel binnen was.
Voor de interlands heb ik grotendeels tips van andere betters gevolgd en volgend lijstje, echter wel zonder (uitgebreide) uitleg met ook relatieve lage inzetten maar ik post het toch:
Kroatië @ 1.67: mogen gewoon geen punten laten liggen tegen Servië en hebben met Modric en Mandzukic twee echte klassespelers die zeker het verschil kunnen maken.
België @ 1.65: gewoonweg veel meer kwaliteit en ondanks het ontbreken van Kompany zouden ze toch moeten winnen met Lukaku, Vertonghen, Benteke, Fellaini en Hazard die momenteel zeer goed spelen bij hun clubs, ook de andere spelers zijn alles behalve slecht bezig!
Slowakije @ 1.52
Zweden @ 1.55
Rusland @ 1.5
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 22 mrt. 2013 om 22:12
matthi2553:

Kroatië @ 1.67: mogen gewoon geen punten laten liggen tegen Servië en hebben met Modric en Mandzukic twee echte klassespelers die zeker het verschil kunnen maken. (y)
België @ 1.65: gewoonweg veel meer kwaliteit en ondanks het ontbreken van Kompany zouden ze toch moeten winnen met Lukaku, Vertonghen, Benteke, Fellaini en Hazard die momenteel zeer goed spelen bij hun clubs, ook de andere spelers zijn alles behalve slecht bezig! (y)
Slowakije @ 1.52 (n)
Zweden @ 1.55 (n)
Rusland @ 1.5 -> geen flauw idee wat hier gebeurt is maar vind het nergens meer terug

Edit: blijkbaar Noord-Ierland - Rusland uitgesteld vanwege het weer.
0 Vind ik leuk's
matthi2553:
matthi2553:

Kroatië @ 1.67: mogen gewoon geen punten laten liggen tegen Servië en hebben met Modric en Mandzukic twee echte klassespelers die zeker het verschil kunnen maken. (y)
België @ 1.65: gewoonweg veel meer kwaliteit en ondanks het ontbreken van Kompany zouden ze toch moeten winnen met Lukaku, Vertonghen, Benteke, Fellaini en Hazard die momenteel zeer goed spelen bij hun clubs, ook de andere spelers zijn alles behalve slecht bezig! (y)
Slowakije @ 1.52 (n)
Zweden @ 1.55 (n)
Rusland @ 1.5 -> geen flauw idee wat hier gebeurt is maar vind het nergens meer terug

Edit: blijkbaar Noord-Ierland - Rusland uitgesteld vanwege het weer.

Rusland speelt pas vandaag, is als het goed is niet uitgesteld. Begint om 16:00! :)
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 23 mrt. 2013 om 10:37
Vandaag slechts 1 wedstrijd in België, het is de laatste speeldag van deze 'periode' maar beide ploegen hebben niets meer te winnen hierin vandaar de verplaatsing:
Bij Lommel zijn enkele geblesseerden zoals onder andere ex-speler Dekelver. Ook winteraankopen Omolo en Trossard zijn niet speelgerechtigd omdat dit een inhaalwedstrijd is. Lommel zit dus met een serieus spitsen probleem en dat is momenteel wel rampzalig tegen de beste verdediging van de tweede klasse. Westerlo haalde 18/18 met slechts 1 doelpunt tegen (visé thuis 3-1). Westerlo heeft tijdens het wintermercato Corstjens terug gehaald en deze speelt nu naast Maertens in de as van de verdediging, echter mag Corstjens niet mee doen omdat hij ook pas na de officiële datum van deze wedstrijd is gehaald. De plaats zal overgenomen worden van Schuermans die het in de eerste seizoenshelft uitstekend deed.
Bij de uitploeg zijn ook Iathouck en Van Belle nog geblesseerd, dit is door de brede kern niet rampzalig en in Westerlo hebben ze vervangers: voor Iathouck kan Goor centraal gaan en Laureys op de flank of kan hij vervangen worden door de technische Janssens en door Paulussen, allemaal stuk voor stuk meer dan behoorlijke spelers die het verschil kunnen maken. Van Belle wordt vervangen door Gnohéré die momenteel niet in vorm is maar toch mag spelen of Vandenbergh die altijd gevaarlijk is en altijd wel kansen krijgt om te scoren en bovendien ook nog het nodige werk op knapt.
De heenmatch eindigde echter op een 2-0 overwinning voor Lommel dat er toen maar lustig op los counterde en dit met succes! Bij Lommel speelde de uistekende Cergioni toen mee die echt een gesel was voor de Westerlose verdediging, een van de enige spelers die ik gezien heb die het de verdediging pas echt moeilijk maakte. Deze spelers is niet meer bij Lommel maar heeft voor een plaats op de bank bij OHL gekozen, geen flauw idee waarom ze hem op de bank laten.
Kortom: Lommel mist basisspelers, Westerlo ook maar kan dit perfect opvangen en zit in een zeer goede periode (18/18) en strijd nog steeds mee om het kampioenschap, na de midweekse speelronde is de achterstand weer wat geslinkt dus zullen ze wel gemotiveerd zijn om na dit weekend nog dichter bij te komen omdat Oostende de aartsmoeilijke verplaatsing naar Aalst moet maken.
Westerlo @ 1.85 en hopelijk kan ik ook juichen in het stadion.
Normaal bet ik amper in derde klasse maar heb een leuke gevonden. Tienen heeft dit seizoen de financiële zaakjes niet in orde en moet volgend seizoen aantreden in vierde klasse en geeft daarom dit jaar nog volop de kans aan de jeugd en getalenteerde spelers, dus niet met de sterks mogelijke opstelling. Ze maken de verplaatsing naar het verre Virton dat volgens dat ik gehoord heb een meer dan atractieve ploeg heeft en thuis al 6 wedstrijden ongeslagen is (laatste verliespartij was thuis tegen nummer 2 La Louvière). Samen met La Louvière regeren ze deze reeks en maken volgens de kenners een zeer goede kans om volgend jaar in 2 klasse aan te treden.
Tienen @ 1.70
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 29 mei 2013 om 14:46
Interlands:
Engeland @ 1.45
Duitsland @ 1.75
Finland:
HJK @ 1.70
TPS @ 1.65
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 31 mei 2013 om 14:36
matthi2553:
Interlands:
Engeland @ 1.45 (n)
Duitsland @ 1.75 (y)
Finland:
HJK @ 1.70 (y)
TPS @ 1.65 (n)

Bordeaux @ 2.05
Turkije @ 1.80
België -21 @ 2.25
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 28 jul. 2013 om 15:17
Dit weekend in de Belgische competitie + supercup:
Anderlecht - Genk 2 (5.5/10)
Club Brugge - Charleroi 1 (7/10)
Genk - Oostende 1 (8/10)
Genk (-1) - Oostende 1 (5/10)
Kortrijk - OHL 2 (5/10)
Lierse - Zulte Waregem (5/10)
Bergen - Cercle under 2.5 (5/10)
Beveren - Gent over 2.5 (5/10)
Relatief lage inzetten omdat dit het begin van de competitie is en ik nog niet alle ploegen aan het werk heb gezien, inzetten stijgen nog wel met verloop van tijd
Voor vandaag nog:
Anderlecht - Lokeren (+2) 2 (5.5/10)
Mechelen - Standard 1DnB (5/10)
ROI België +10.00%
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 7 aug. 2013 om 14:57
PSV (7/10)
PSV wint zonder tegendoelpunt (6/10)
Legia Warschau
0 Vind ik leuk's
Avatar matthi2553
matthi2553 Topic starter Geplaatst 8 aug. 2013 om 15:14
Hadjuk Split 5/10
Gefle 5/10
Swansea 5/10
Estoril 5/10 (da Cunha)
Rapid wien 5/10
Lech Poznan 6/10
Vitesse 6/10
Brugge to qualify 7/10
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.